X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

EUROLEAGUE

Οι υποψήφιοι για τα βραβεία μάρκετινγκ

Ευρωλίγκα

Οι Μπαρτσελόνα, Κίμκι και Άλμπα Βερολίνου θα διεκδικήσουν τα βραβεία μάρκετινγκ

Φέτος προτάθηκαν για το χρυσό, αργυρό και χάλκινο βραβείο οι Άλμπα Βερολίνου, Μπαρτσελόνα και Κίμκι και η νικήτρια θα παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια της κλήρωσης, στις 8 Ιουλίου στην Βαρκελώνη.
Ο συγκεκριμένος θεσμός δημιουργήθηκε για να επιβραβεύσει τις προσπάθειες βελτίωσης των ευρωπαϊκών ομάδων, συμπεριλαμβανομένων κι αυτών του Eurocup.

Mέσω των βραβείων αναγνωρίζονται οι βελτιώσεις στους τομείς του μάρκετινγκ και της στρατηγικής, αλλά και η δημιουργία προϋποθέσεων για τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων και την ανταλλαγή γνώσεων.

Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας Πέδρο Γκαλβάν, δήλωσε: " Είμαστε πολύ περήφανοι για τη συμμετοχή όλων των ομάδων της Ευρωλίγκας και του Eurocup σε ποσότητα και ποιότητα δουλειάς. Φέτος παρουσιάστηκαν 35 σχέδια μάρκετινγκ, δηλαδή κατά 20% αυξημένα από πέρυσι αλλά κυρίως ποιοτικότερα σε ποικιλία και αυθεντικότητα των προϊόντων".




TAGS EUROLEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ