Οι υποψήφιοι για τα βραβεία μάρκετινγκ
Οι Μπαρτσελόνα, Κίμκι και Άλμπα Βερολίνου θα διεκδικήσουν τα βραβεία μάρκετινγκ
Ο συγκεκριμένος θεσμός δημιουργήθηκε για να επιβραβεύσει τις προσπάθειες βελτίωσης των ευρωπαϊκών ομάδων, συμπεριλαμβανομένων κι αυτών του Eurocup.
Mέσω των βραβείων αναγνωρίζονται οι βελτιώσεις στους τομείς του μάρκετινγκ και της στρατηγικής, αλλά και η δημιουργία προϋποθέσεων για τη συνεργασία μεταξύ των ομάδων και την ανταλλαγή γνώσεων.
Ο διευθυντής μάρκετινγκ της Ευρωλίγκας Πέδρο Γκαλβάν, δήλωσε: " Είμαστε πολύ περήφανοι για τη συμμετοχή όλων των ομάδων της Ευρωλίγκας και του Eurocup σε ποσότητα και ποιότητα δουλειάς. Φέτος παρουσιάστηκαν 35 σχέδια μάρκετινγκ, δηλαδή κατά 20% αυξημένα από πέρυσι αλλά κυρίως ποιοτικότερα σε ποικιλία και αυθεντικότητα των προϊόντων".