X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Ολυμπιακός: Ο στόχος των 6.500 διάρκειας και ο ξεκάθαρος λόγος που η ΚΑΕ άρχισε τόσο νωρίς τις ανανεώσεις για την επόμενη σεζόν

EUROLEAGUE / - (LATO KLODIAN / EUROKINISSI) LATO KLODIAN / EUROKINISSI

Η ΚΑΕ Ολυμπιακός προχώρησε σε μια πρωτοποριακή κίνηση, καλώντας τους κατόχους διαρκείας της φετινής σεζόν να κλείσουν πρόωρα τη θέση τους και για την επόμενη σεζόν (2023-'24). Από τη συγκεκριμένη κίνηση σκοπός είναι να βγουν κερδισμένοι και οι φίλαθλοι και η ίδια η ομάδα.

Διαπιστώνοντας την τεράστια ζήτηση που ήδη υπάρχει από τον κόσμο του Ολυμπιακού για τα διαρκείας της επόμενης σεζόν, οι ερυθρόλευκοι αποφάσισαν -σε πρώτη φάση- να δώσουν την ευκαιρία στους φετινούς κατόχους να κλείσουν νωρίς τη θέση τους, ώστε να εξυπηρετηθούν στην συνέχεια όσο το δυνατόν καλύτερα και οι νέοι ενδιαφερόμενοι.

Αυτή είναι μια τακτική που ακολουθούν πολλοί ευρωπαϊκοί σύλλογοι σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ, ώστε να γνωρίζουν από νωρίς ποια θα είναι τα έσοδά τους από τα διαρκείας και να προχωρούν τον σχεδιασμό της νέας χρονιάς πάνω σε πραγματικά οικονομικά δεδομένα.

Κερδισμένη, όμως, δεν θα είναι μόνο η ομάδα, αλλά κυρίως οι οπαδοί του Ολυμπιακού. Είναι αλήθεια πως με μια πρώτη ματιά οι τιμές είναι ελαφρώς ανεβασμένες, αλλά οι λόγοι για αυτό είναι πολλοί και ο βασικότερος έχει να κάνει με την προσφορά και την ζήτηση. Κι αυτό διότι πλέον η ζήτηση για κάθε θέση κατόχου είναι υπερδιπλάσια των διαθέσιμων θέσεων. Επίσης, οι εγγυημένοι αγώνες είναι πολλοί. Ο Ολυμπιακός δίνει περίπου 35 αγώνες εντός έδρας σε όλες τις διοργανώσεις, εγχώριες και EuroLeague.

Και η πιο συμφέρουσα επιλογή είναι αυτή του εισιτηρίου διαρκείας καθώς:

  1. Πρώτα απ' όλα έχει εξασφαλισμένη θέση για όλους τους αγώνες ακόμη και για τους μεγάλους που συνήθως είναι sold out και δύσκολα κάποιος βρίσκει θέση.
  2. Δεύτερον απολαμβάνει μια σειρά προνομίων, τόσο σε σχέση με το γήπεδο (parking κτλ), όσο και σε σχέση με τις προσφορές της ΚΑΕ Ολυμπιακός και των χορηγών της.
  3. Τρίτον οι κάτοχοι διαρκείας έχουν απόλυτη προτεραιότητα, ανάλογα με την κατηγορία του διαρκείας, σε εισιτήρια του Final 4, καθώς και σε μια σειρά άλλων δραστηριοτήτων της ΚΑΕ.

Επίσης από την επόμενη χρονιά οι κάτοχοι των εισιτηρίων διαρκείας VIP, Court Seats, Baseline Seats θα απολαμβάνουν και την πρόσβαση στο νέο ολοκαίνουργιο VIP Lounge, που θα κατασκευαστεί το καλοκαίρι και θα προσφέρει υψηλές υπηρεσίες και Service, πριν αλλά και κατά την διάρκεια των αγώνων. Και φυσικά γίνεται η απαραίτητη οικονομία για κάθε κάτοχο κάρτας ολόκληρης σεζόν.

Για παράδειγμα ένα εισιτήριο διαρκείας αξίας 800 ευρώ αντιστοιχεί σε θέση για την οποία αν κάποιος πλήρωνε μεμονωμένο εισιτήριο ανά αγώνα, θα ξόδευε 2.050 ευρώ! Αντίστοιχα για μια θέση που αντιστοιχεί σε εισιτήριο διαρκείας 350 ευρώ, κάποιος θα πλήρωνε από 600 ως 700 ευρώ. Και φυσικά δεν είναι δεδομένο ότι θα υπήρχε διαθέσιμο εισιτήριο.

Ο μεγάλος στόχος της ΚΑΕ Ολυμπιακός είναι από τα 5.800 εισιτήρια διαρκείας της περυσινής χρονιάς να φτάσουν τη σεζόν 2023-'24 στα 6.500 και να σταματήσει εκεί, ώστε να της μείνουν περίπου 5.500 εισιτήρια ανά αγώνα, για τα οποία θα ακολουθηθεί η πολιτική dynamic pricing.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι ανάλογα με την σπουδαιότητα του αγώνα και την διαθεσιμότητα των εισιτηρίων, θα προσαρμόζονται και οι τιμές ανά ματς.

TAGS ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ EUROLEAGUE STOIXIMAN GBL ΕΛΛΑΔΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ