X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

BASKETBALL ANALYSIS

Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός: Οι Γουόκαπ - Φαλ, η άμυνα... Φενέρ στον Βεζένκοβ και το Spain Pick and Roll των "πράσινων"

Ο Τόμας Γουόκαπ με αντίπαλο τον Πάρις Λι σε αγώνα του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό ANDREAS PAPAKONSTANTINOU / TOURETTE PHOTOGRAPHY

Ο Στέφανος Μακρής αναλύει την οριακή νίκη του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού στο Game 1 των τελικών της Basket League. Το τρομερό ξεκίνημα και η σίγαση του Βεζένκοβ λόγω της άμυνας του Παναθηναϊκού που θύμιζε αυτή της Φενέρμπαχτσε, η επίδραση των Γουόκαπ-Φαλ και η 4η περίοδος του “τριφυλλιού”, που πήγε να αρπάξει την νίκη παίζοντας το σύστημα του… Ολυμπιακού στην επίθεση. 

Ο Ολυμπιακός έκανε το 1-0 στην σειρά των τελικών της Basket League κόντρα στον Παναθηναϊκό. Έπειτα από ένα πραγματικό ντέρμπι, οι “ερυθρόλευκοι” κατάφεραν τελικά να πάρουν την νίκη με 73-70, κάνοντας το πρώτο βήμα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Οι δύο “αιώνιοι” έδωσαν μάχη σε όλο το ματς. Ο Παναθηναϊκός ήταν εξαιρετικά διαβασμένος και έβαλε στα σχοινιά τον Ολυμπιακό με την προσαρμοσμένη άμυνά του. Ο Ολυμπιακός όμως στο τέλος βρήκε τον τρόπο να πάρει το κάτι παραπάνω στις κρίσιμες στιγμές.

Το SPORT24 αναλύει την νίκη των “ερυθρόλευκων”.

Το καλό ξεκίνημα έδωσε “μαξιλαράκι” στον Ολυμπιακό, αλλά ο Παναθηναϊκός είχε προσεγγίσει σωστά το ματς

Ο Ολυμπιακός μπήκε με ορμή στο παιχνίδι και ξέφυγε με 10-0, 14-2 και 19-7. Οι “ερυθρόλευκοι” ήθελαν αρχικά να περάσουν την μπάλα κοντά στο καλάθι τον Φαλ, για να πληγώσουν από μέσα προς τα έξω τον Παναθηναϊκό. Το πλάνο έμοιαζε να πιάνει. Ένα πρώτο μαξιλαράκι ασφαλείας φαινόταν ήδη να υπάρχει. Τα πράγματα όμως δεν ήταν ακριβώς έτσι.

Ο Ολυμπιακός φαινόταν να έχει ρυθμό. Να βρίσκει λύσεις. Αν κάποιος έβλεπε όμως τα καλάθια που σημείωσε, θα διαπίστωνε ότι δεν ήταν ακριβώς μέρος της ταυτότητας της ομάδας:

Ο Λούντζης ευστόχησε σε Spot Up τρίποντο έπειτα από ποστάρισμα του Φαλ, σε ένα σουτ που δεν ανήκει εντελώς στο ρεπερτόριό του. Ο Βεζένκοβ σημείωσε τρίποντο με dribble side step (μετά από ντρίμπλα), σε ένα σουτ που δεν αποτελεί μέρος του ρεπερτορίου του. Στην συνέχεια ο Βούλγαρος σκόραρε έπειτα από handoff με τον Φαλ με floater (σουτ με το ένα χέρι), σε μία γνωστή κίνησή του, κάνοντας μία ντρίμπλα. Μετά ο Λούντζης σκόραρε στον αιφνιδιασμό για το 10-0. Λίγο αργότερα, ο Βεζένκοβ ευστόχησε σε τρίποντο και φάουλ για το 14-2. Στην συνέχεια πόσταρε και αφού έκανε αρκετές ντρίμπλες έκανε το 16-5.

Ο Ολυμπιακός φαινόταν σκοράρει με ευκολία, αλλά στην πραγματικότητα είχε βάλει είτε δύσκολα σουτ, είτε σουτ που δεν ήταν απολύτως “δικά” του. Το γεγονός ότι ο Βεζένκοβ χρειάστηκε να κάνει ντρίμπλα ή ντρίμπλες στα 3 από τα 4 πρώτα σουτ που ευστόχησε (όταν έχουν γραφτεί χιλιάδες λέξεις για το πώς σκοράρει χωρίς να ντριμπλάρει) και το μοναδικό σουτ του χωρίς ντρίμπλα ήταν ένα τρομερά δύσκολο τρίποντο και φάουλ όπου βρισκόταν εκτός ισορροπίας το έδειχνε αυτό.

Ο Ολυμπιακός είχε ρυθμό, πήρε ώθηση από τον κόσμο. Η άμυνά του ήταν εξαιρετική. Βρήκε τρεξίματα στο ανοιχτό γήπεδο. Ο Παναθηναϊκός όμως είχε προσεγγίσει σωστά το παιχνίδι στην άμυνά του και αυτό φαινόταν όταν κατέβαινε ο ρυθμός του αγώνα. Έδινε δύσκολα σουτ στον Ολυμπιακό (σουτ από ντρίμπλα στον Βεζένκοβ, ελεύθερα σουτ στον Γουόκαπ), τα οποία μπήκαν. Το ξεκίνημα των γηπεδούχων ήταν εξαιρετικό. Παράλληλα όμως ήταν και στάχτη στα μάτια.

Ο Ολυμπιακός είχε τον έλεγχο, αλλά δεν μπορούσε να πάρει διαφορά ασφαλείας

Ο Ολυμπιακός έφτασε ακόμα και στο +16 (26-10). Είχε σκοράρει με τρομερή συνέπεια. Ο Παναθηναϊκός έψαχνε αντίδραση. Αυτή θα άρχιζε να… αχνοφαίνεται στην δεύτερη περίοδο, όταν οι “ερυθρόλευκοι” είχαν στο παρκέ την δεύτερη πεντάδα τους.

Το "τριφύλλι" άρχισε σταδιακά να κλείνει τους χώρους. Ξεκινώντας με τρία γκαρντ με ύψος κοντά στα δύο μέτρα (Καλαϊτζάκης, Μποχωρίδης, Πονίτκα) έκλεισε σταδιακά χώρους. Άρχισε να επιβραδύνει την επίθεση του Ολυμπιακού. Οι “ερυθρόλευκοι” δεν σκόραραν με την ίδια συνέπεια και έπαιρναν ανάσες κυρίως χάρη στα επιθετικά ριμπάουντ και τα hustle plays του Μπόλομποϊ.

Την ίδια στιγμή ο Παναθηναϊκός άρχισε να βγάζει αντίδραση. Η επιστροφή του Λι και του Γκριγκόνις έδωσε δύο άξονες δημιουργίας. Οι δύο γκαρντ του “τριφυλλιού” άρχισαν να δημιουργούν ρίγματα, να σκοράρουν σε καταστάσεις Pick and Roll. Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε σιγά-σιγά να σημαδεύει τον Σλούκα. Η διαφορά άρχισε να μειώνεται, στο ξεκίνημα της 3ης περιόδου ήρθε η πρώτη προειδοποιητική βολή, όταν οι φιλοξενούμενοι μείωσαν σε 41-40 με τρίποντο του Λι.

Η ειρωνεία; Αυτό έγινε με το σύστημα του... Ολυμπιακού, το γνωστό πλέον Spain Pick and Roll, με το οποίο έχει πληγώσει πολλές φορές τον Παναθηναϊκό φέτος. Ιδού η φάση.

Ο Γκριγκόνις παίρνει σκριν από τον Γκουντάιτις, ενώ ο Γουίλιαμς ανεβαίνει στις 45 μοίρες.

Ο Γκριγκόνις παίρνει σκριν από τον Γκουντάιτις, ενώ ο Γουίλιαμς ανεβαίνει στις 45 μοίρες PRINTSCREEN

Ο Γκριγκόνις πασάρει στον ελεύθερο Γουίλιαμς. Ο Λούντζης είναι ανάμεσα στον Γουίλιαμς και τον Λι, οπότε πρέπει να κλείσει τον ψηλό του Παναθηναϊκού.

Ο Γκριγκόνις πασάρει στον ελεύθερο Γουίλιαμς. Ο Λούντζης είναι ανάμεσα στον Γουίλιαμς και τον Λι, οπότε πρέπει να κλείσει τον ψηλό του Παναθηναϊκού PRINTSCREEN

Ο Λούντζης κάνει την αμυντική περιστροφή στον Γουίλιαμς και αφήνει μόνο του τον Λι, με τον ψηλό του Παναθηναϊκού να πασάρει στον συμπαίκτη του. Ο Φαλ πρέπει να τρέξει να καλύψει τον Λι.

Ο Λούντζης κάνει την αμυντική περιστροφή στον Γουίλιαμς και αφήνει μόνο του τον Λι, με τον ψηλό του Παναθηναϊκού να πασάρει στον συμπαίκτη του. Ο Φαλ πρέπει να τρέξει να καλύψει τον Λι PRINTSCREEN

Ο Λι ευστοχεί σε τρίποντο, αφού ο Φαλ δεν πρόλαβε να τον κλείσει.

Ο Λι ευστοχεί σε τρίποντο, αφού ο Φαλ δεν πρόλαβε να τον κλείσει PRINTSCREEN

Η άμυνα της… Φενέρμπαχτσε στον Βεζένκοβ και το ξέσπασμα του Γουόκαπ

Ο Ολυμπιακός ανασκουμπώθηκε. Με τον Παναθηναϊκό να δίνει το σουτ στον Γουόκαπ παίζοντας under στα σκριν, οι γηπεδούχοι είδαν τον Αμερικανό με ελληνικό διαβατήριο γκαρντ να βάζει μερικά μεγάλα σουτ. Την ίδια στιγμή όμως, η ομάδα του κόουτς Σερέλη ειχε βγάλει εκτός εξίσωσης τον Βεζένκοβ. Μετά τους 16 πόντους που σημείωσε στην πρώτη περίοδο, ο MVP της EuroLeague σημείωσε μόλις 4 πόντους σε όλο το υπόλοιπο ματς, όλους με βολές.

Ο Παναθηναϊκός ακολούθησε την λογική της… Φενέρμπαχτσε στα playoffs της EuroLeague στο μαρκάρισμα ταλαντούχου φόργουορντ, κάτι που παραδέχθηκε και ο ίδιος: Έπαιζε overplay και deny τον Βούλγαρο, μην αφήνοντάς τον δηλαδή να πάρει την μπάλα. Το γεγονός ότι στην τρίτη περίοδο ο Ολυμπιακός είχε στο παρκέ δύο γκαρντ που ο Παναθηναϊκός άφηνε ελεύθερους στην περιφέρεια (Γουόκαπ, Λούντζη), αλλά και τον Φαλ κάτω από το καλάθι, έδωσε την πολυτέλεια στους “πράσινους” να μην κάνουν αλλαγές στα σκριν που έκανε ο Βεζένκοβ και να τον ακολουθούν παντού.

Οι μέτριες αποστάσεις του Ολυμπιακού έκαναν ακόμα πιο δύσκολη την δουλειά του Βούλγαρου φόργουορντ, που είτε δεν έπαιρνε την μπάλα, είτε υποχρεωνόταν σε τρομερά δύσκολα σουτ. Ιδού μερικά παραδείγματα του τρόπου αντιμετώπισης του Βεζένκοβ:

Στην πρώτη περίοδο ο Φαλ ποστάρει και ο Γουόκαπ είναι κοντά του για να πάρει την μπάλα. Ο Βεζένκοβ δεν εμπλέκεται καν στην φάση, αλλά ο Μποχωρίδης είναι κοντά του και έχει ένα χέρι πάνω του.

Ο Φαλ ποστάρει και ο Γουόκαπ είναι κοντά του για να πάρει την μπάλα. Ο Βεζένκοβ δεν εμπλέκεται καν στην φάση, αλλά ο Μποχωρίδης είναι κοντά του και έχει ένα χέρι πάνω του PRINTSCREEN

Αυτό ίσως έμοιαζε τυχαίο εκείνη την στιγμή. Δεν ήταν όμως, κάτι που φαίνεται και σε άλλες φάσεις που παρατίθενται:

Σε μία φάση στην τρίτη περίοδο ο Γουόκαπ ετοιμάζεται να στήσει Pick and Roll. Ο Πονίτκα ακολουθεί τον Βεζένκοβ και δεν κοιτάζει καν την μπάλα.

Ο Γουόκαπ ετοιμάζεται να στήσει Pick and Roll. Ο Πονίτκα ακολουθεί τον Βεζένκοβ και δεν κοιτάζει καν την μπάλα PRINTSCREEN

Ο Γουόκαπ παίρνει την μπάλα χέρι με χέρι από τον Φαλ. Ο Λι μένει πίσω δίνοντας το σουτ στον Γουόκαπ. Ο Πονίτκα δεν κοιτάζει καν την μπάλα, αφού κυνηγάει τον Βεζένκοβ, ενώ στην ρακέτα είναι και ο Γκουντάιτις για να κλείσει χώρους.

Ο Γουόκαπ παίρνει την μπάλα χέρι με χέρι από τον Φαλ. Ο Λι μένει πίσω δίνοντας το σουτ στον Γουόκαπ. Ο Πονίτκα δεν κοιτάζει καν την μπάλα, αφού κυνηγάει τον Βεζένκοβ, ενώ στην ρακέτα είναι και ο Γκουντάιτις για να κλείσει χώρους PRINTSCREEN

Ο Γουόκαπ ευστοχεί σε τρίποντο, αλλά ο Πονίτκα εξακολουθεί να έχει στο μυαλό του μόνο τον Βεζένκοβ.

Ο Γουόκαπ ευστοχεί σε τρίποντο, αλλά ο Πονίτκα εξακολουθεί να έχει στο μυαλό του μόνο τον Βεζένκοβ PRINTSCREEN

Σε μία άλλη φάση, ο Ντέρικ Γουίλιαμς ακολουθεί και αυτός την λογική του deny. Δεν κοιτάζει καν την μπάλα και την φάση που εμπλέκονται Γουόκαπ και Παπανικολάου, παρά μόνο τον Βεζένκοβ.

Ο Ντέρικ Γουίλιαμς ακολουθεί και αυτός την λογική του deny. Δεν κοιτάζει καν την μπάλα και την φάση που εμπλέκονται Γουόκαπ και Παπανικολάου, παρά μόνο τον Βεζένκοβ PRINTSCREEN

Το αποκορύφωμα πάντως του τρόπου άμυνας του Παναθηναϊκού ήρθε στην φάση που συνεργάστηκε ο Σλούκας με τον Φαλ, όταν ο Γάλλος έκανε το 69-66 έπειτα από Pick and Roll με τον Έλληνα γκαρντ. Ιδού:

Ο Σλούκας στήνει Pick and Roll με τον Φαλ, αλλά ο Αγραβάνης δεν σκέφτεται καν να κατέβει να δώσει βοήθεια, μένοντας κολλημένος στον Βεζένκοβ.

Ο Σλούκας στήνει Pick and Roll με τον Φαλ, αλλά ο Αγραβάνης δεν σκέφτεται καν να κατέβει να δώσει βοήθεια, μένοντας κολλημένος στον Βεζένκοβ PRINTSCREEN


Ο Σλούκας πάει μέχρι μέσα και πετάει μία λόμπα για τον Φαλ, ενώ ο Αγραβάνης παραμένει κολλημένος στον Βεζένκοβ.

Ο Σλούκας πάει μέχρι μέσα και πετάει μία λόμπα για τον Φαλ, ενώ ο Αγραβάνης παραμένει κολλημένος στον Βεζένκοβ. PRINTSCREEN


Ο Φαλ καρφώνει, με τον Αγραβάνη να παραμένει μακριά από την φάση, έχοντας υπόψη του τον σταρ του Ολυμπιακού.

Ο Φαλ καρφώνει, με τον Αγραβάνη να παραμένει μακριά από την φάση, έχοντας υπόψη του τον σταρ του Ολυμπιακού PRINTSCREEN

Ακόμα κι έτσι ο Ολυμπιακός ξέφυγε ξανά με διψήφια διαφορά. Το Pick and Roll του Γουόκαπ με τον Φαλ έμοιαζε με μαχαιριά για τον Παναθηναϊκό. Ο Γουόκαπ πρόσφερε 30 πόντους στους “ερυθρόλευκους” (13 πόντοι και 7 ασίστ, από τις οποίες ο Ολυμπιακός πήρε 17 πόντους) και ο Φαλ 24 πόντους (11 δικοί του και άλλοι 13 από τις 5 ασίστ του). Ο Παναθηναϊκός όμως δεν είχε πει την τελευταία του λέξη.

Το σημάδι στον Σλούκα και το “πράσινο” Spain Pick and Roll που σήμανε την αντεπίθεση

Το +13 του Ολυμπιακού έμοιαζε με διαφορά ασφαλείας. Ο Παναθηναϊκός όμως είχε ακόμα μερικούς άσους στο μανίκι του. Στην τέταρτη περίοδο οι φιλοξενούμενοι έπαιξαν τα ρέστα τους, σημαδεύοντας σε κάθε επίθεση τον Σλούκα για να τον φθείρουν.

Το πλάνο ήταν απλό:: Ο παίκτης που μάρκαρε ο Σλούκας θα εμπλεκόταν με κάποιο τρόπο στην επίθεση. Μπορεί να ήταν αυτός που θα έπαιρνε την προσπάθεια (αν ήταν ο Λι) ή αυτός που θα έκανε το σκριν (αν ήταν ο Καλαϊτζάκης) ώστε να γίνει αλλαγή και να βρεθεί ο Έλληνας γκαρντ πάνω στον Πονίτκα, ο οποίος στην συνέχεια θα σημάδευε στο Pick and Roll τον Φαλ που έπαιζε Flat (έμενε πίσω). Ιδού ένα παράδειγμα:

Ο Πονίτκα έχει πάρει σκριν από τον Καλαϊτζάκη και έχει τον Σλούκα πάνω του.

Ο Πονίτκα έχει πάρει σκριν από τον Καλαϊτζάκη και έχει τον Σλούκα πάνω του PRINTSCREEN

Ο Ποντίτκα παίρνει σκριν από τον Παπαγιάννη, με τον Φαλ να μένει πίσω.

Ο Ποντίτκα παίρνει σκριν από τον Παπαγιάννη, με τον Φαλ να μένει πίσω PRINTSCREEN

Ο Πονίτκα ευστοχεί σε τρίποντο.

.

Ο Πονίτκα ευστοχεί σε τρίποντο PRINTSCREEN

Ο Παναθηναϊκός πήρε πόντους με αυτό τον τρόπο. Την ίδια στιγμή, με τον Ολυμπιακό να έχει μοναδικό δημιουργό τον Σλούκα (έχοντας στο πλευρό του τους ΜακΚισικ και Παπανικολάου), ο Ολυμπιακός έγινε προβλέψιμος. Όταν στο παρκέ πέρασε ο Γουόκαπ αντί του Παπανικολάου, οι χώροι έκλεισαν ακόμα περισσότερο. Ο Ολυμπιακός είχε μοναδικό αποκούμπι τον Φαλ,που σημείωσε 5 πόντους στην τέταρτη περίοδο.

Στο τελευταίο τρίλεπτο, ο Παναθηναϊκός αποφάσισε ότι είχε έρθει η ώρα να ρίξει στο παρκέ το τελευταίο του χαρτί στην επίθεση: Το Spain Pick and Roll, το οποίο έχει εντάξει για τα καλά στο παιχνίδι του επί κόουτς Σερέλη.

Σε κάθε επίθεση ο Παναθηναϊκός έπαιζε το ίδιο σύστημα: Ο Λι έπαιρνε το σκριν από τον Παπαγιάννη, ενώ ο Γκριγκόνις ξεκινούσε κάτω από το καλάθι και είτε έκανε σκριν στον Παπαγιάννη, είτε ανέβαινε στις 45 μοίρες για να υποδεχθεί την μπάλα και να σουτάρει ή να στήσει νέο Pick and Roll. Με αυτό το σύστημα ο Παναθηναϊκός μείωσε σε 65-63. Με αυτό πέρασε μπροστά με 65-66. Ιδού η φάση:

Ο Λι παίρνει σκριν από τον Παπαγιάννη, ενώ ο ο Γκριγκόνις είναι κάτω από το καλάθι και ανεβαίνει προς το τρίποντο.

Ο Λι παίρνει σκριν από τον Παπαγιάννη, ενώ ο ο Γκριγκόνις είναι κάτω από το καλάθι και ανεβαίνει προς το τρίποντο PRINTSCREEN

Ο Γκριγκόνις έχει ανέβει στις 45 μοίρες και ο Λι του πασάρει την μπάλα.

Ο Γκριγκόνις έχει ανέβει στις 45 μοίρες και ο Λι του πασάρει την μπάλα PRINTSCREEN

Ο Γκριγκόνις ευστοχεί σε τρίποντο, ενώ ο Βεζένκοβ δίνει καθυστερημένη βοήθεια, αφήνοντας ελεύθερο τον Αγραβάνη στην γωνία.

Ο Γκριγκόνις ευστοχεί σε τρίποντο, ενώ ο Βεζένκοβ δίνει καθυστερημένη βοήθεια, αφήνοντας ελεύθερο τον Αγραβάνη στην γωνία PRINTSCREEN

Λίγο αργότερα, με το σκορ στο 69-66, οι “πράσινοι” έτρεξαν ξανά το ίδιο play. Αυτή την φορά την προσπάθεια πήρε ο Λι με τρίποντο και αστόχησε, με τον Παπαγιάννη να σημειώνει φόλοου κάρφωμα για το 69-68. Έκτοτε το ματς πήγε στην ρουλέτα των βολών. Ο Παναθηναϊκός είχε την τελευταία επίθεση, αλλά ο Παπανικολάου σταμάτησε τον Λι και έδωσε την νίκη στον Ολυμπιακό. Ένα σουτ, ένα ματς.

Ένα πραγματικό ντέρμπι

Ο Ολυμπιακός πήρε μία αγχωτική νίκη. Ο Παναθηναϊκός έφτασε ξανά μία ανάσα από το να σπάσει το σερί των “ερυθρόλευκων”, που πλέον έχει φτάσει στο 14-0, αλλά στο τέλος του έλειψε το ένα μεγάλο σουτ ή μία μεγάλη άμυνα που θα έκανε την διαφορά.

Ο Ολυμπιακός έμεινε πιστός στην λογική του, αλλά είχε θέματα. Το εκρηκτικό ξεκίνημα του Βεζένκοβ ήταν σημαντικό. Το ξέσπασμα του Γουόκαπ στην τρίτη περίοδο, τα καλάθια στο ανοιχτό γήπεδο επίσης, οι στιγμές δημιουργίας και εκτέλεσης του Σλούκα έδωσαν ανάσες. Ήταν όμως - ξανά - ο Φαλ αυτός που άλλαξε τα δεδομένα. Η παρουσία του ήταν ξανά καταλυτική και στις δύο πλευρές του παρκέ, αφού ήταν σημείο αναφοράς σε δύσκολες στιγμές στην επίθεση.

Ο Παναθηναϊκός από την πλευρά του είδε τον Γκριγκόνις να σηκώνει ξανά με επιτυχία το βάρος της εκτέλεσης. Τον Παπαγιάννη να βγάζει μεγάλες άμυνες στο Pick and Roll. Τους Αγραβάνη, Πονίτκα να βγάζουν εκτός ρυθμού τον Βεζένκοβ, τον Παναγιώτη Καλαϊτζάκη να δίνει λύσεις.

Ο Παναθηναϊκός έχει λόγους να πιστεύει ότι αν σούταρε καλύτερα από το τρίποντο (μόλις 6/25 από τα 6.75 μέτρα) θα είχε πάρει την νίκη. Την ίδια στιγμή όμως και ο Ολυμπιακός μπορεί να υποστηρίξει ότι αν αυτός σούταρε καλύτερα (8/24 τρίποντα) θα είχε νικήσει πιο εύκολα.

Στο τέλος της ημέρας, αυτό που φάνηκε στο Game 1 των τελικών ήταν ότι η σειρά έχει ακόμα δρόμο. Με κάποιον τρόπο, τόσο ο νικητής Ολυμπιακός όσο και ο ηττημένος Παναθηναϊκός έχουν κάθε λόγο να πιστεύουν ότι στο Game 2 θα εμφανιστούν καλύτεροι. Το λέει αυτό η εικόνα τους, στα ποσοστά τους. Σε μερικές ημέρες, όταν οι δύο ομάδες κοντραριστούν στο ΟΑΚΑ στο Game 2, θα γίνει σαφές ποιος από τους δύο είχε δίκιο.

TAGS BASKETBALL ANALYSIS ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ STOIXIMAN GBL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ