"Ώρα για πρωτάθλημα"
"Έφτασε η ώρα να πάρουμε πρωτάθλημα" είπε ο Μπουρούσης στην εκδήλωση για τη Chronotech-RB
Ο Γιάννης Μπουρούσης είπε: "
Έφτασε η ώρα να πάρουμε πρωτάθλημα. Είμαστε ευχαριστημένοι που θα συνεργαστούμε με τη Chronotech. Για μας είναι μεγάλη βοήθεια, να ξέρουμε ότι μας στηρίζουν και οι χορηγοί σε αυτή τη μεγάλη προσπάθεια που κάνουμε ειδικά φέτος.
Περιμένουμε τον αντίπαλο, σημασία έχει ότι παίζουμε όλα τα ματς στην έδρα μας, πρέπει πρώτα να παίξουμε καλά στα επόμενα παιχνίδια μέχρι τον τελικό. Πέρσι το χάσαμε στο τέλος και είμαστε στενοχωρημένοι και φέτος θέλουμε να το πάρουμε".
Δηλώσεις έκανε και ο Γιοτάμ Χαλπερίν: " Όπως όλοι ξέρουν οι χορηγοί είναι μεγάλο μέρος των ομάδων. Όλοι είναι χαρούμενοι και σίγουρα δεν θα είμαστε αργοπορημένοι στις προπονήσεις. Ελπίζω αυτή η συνεργασία να διαρκέσει για πολλά χρόνια. Έπαιξα έξι χρόνια στη Μακάμπι και για μένα δεν είναι συνηθισμένο ματς, αλλά στο τέλος η νίκη θα μετρήσει μόνο 2 πόντους όπως και σε κάθε άλλο παιχνίδι. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να πετύχει ο Ολυμπιακός αυτή τη σεζόν και για να γίνει αυτό θα πρέπει να νικήσουμε τη Μακάμπι.
Τα συναισθήματα θα είναι διαφορετικά μόνο για τα δύο πρώτα λεπτά, μετά θα είναι ένα συνηθισμένο παιχνίδι. Έχω συνηθίσει τα κόκκινα και στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού νιώθω πολύ άνετα. Ο κόσμος με αποδοκίμασε στο Τελ Αβίβ γιατί έφυγα μετά από 6 καλά χρόνια και πέρσι δεν κερδίσαμε πρωτάθλημα. Ίσως, να ήταν λίγο απογοητευμένοι από εμένα, αλλά αυτό είναι μέρος του μπάσκετ της καριέρας, θα νιώσουν καλύτερα όταν περάσει ο χρόνος".
Ο Νίκος Λεπενιώτης δήλωσε: " Φέτος έχουμε συνηθίσει να κάνουμε αρκετές παρουσιάσεις, πράγμα πολύ ευχάριστο. Ένα καινούριο ρολόι δημιουργήθηκε από τη συνεργασία δύο εταιριών και είναι η πρώτη χρονιά συνεργασίας μαζί του. Έχουμε σχεδιάσει πολλά πράγματα και πολλές εκδηλώσεις για να προωθήσουμε αυτή τη συνεργασία, η οποία ελπίζω ότι θα κρατήσει για πολλά χρόνια. Το ρολόι είναι ένα πολύ ευχάριστο δώρο και θα το προσφέρουμε σε πολλά ματς. Ελπίζω ο σημερινός χορηγός να μείνει για πολλά χρόνια κι εμείς θα κάνουμε ότι μπορούμε για να πετύχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιστροφή στην επένδυσή του.
Εύχομαι ο χρόνος να είναι ο καλύτερος σύμμαχός μας. Όχι μόνο με τον Ολυμπιακό, αλλά στο μπάσκετ φέτος οι εταιρίες διαφημίζονται σε πολύ καλή τιμή και για τα επόμενα χρόνια. Βλέπουμε ότι τηλεοπτικά ανοίγει η αγορά κι αν συνδυάσει κανείς ότι το ποδόσφαιρο πηγαίνει σε κλειστό κανάλι όπως η ΝΟΒΑ και ότι το μπάσκετ έχει αποκτήσει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον με την ενδυνάμωση του Ολυμπιακού, τότε κάθε εταιρία θα βγει ωφελημένη τα επόμενα χρόνια. Άλλωστε, το δείχνουν και οι έρευνες που έχουν γίνει".
Ο Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΚΑΕ Ολυμπιακός μίλησε για την ώρα διεξαγωγής (14:00) του αγώνα με την ΑΕΚ: " Σίγουρα είναι καινοτομία το μεσημέρι, είναι θέμα φιλοσοφίας. Είναι ένα βήμα, αλλά ακόμα δεν μπορούμε να πούμε ότι είμαστε έτοιμοι. Είναι πείραμα και για μας. Το μπάσκετ πρέπει να βρει την ώρα του. Το ποδόσφαιρο έχει τις ώρες του, το μπάσκετ πρέπει να βρει το κοινό του. Ετοιμάζουμε κάποιες ενέργειες για να ευχαριστήσουμε τον κόσμο. Θα το θέλαμε λίγο νωρίτερα, ώστε ο κόσμος να πάει τη βόλτα του και να έρθει. Θα αποδειχθεί καλό για τη τηλεθέαση, την εμπορικότητα και για να έχουμε γεμάτα γήπεδα".
Ο Γιώργος Λάλος, Διευθύνων Σύμβουλος εταιρείας CHRONOTEAM, είπε από την πλευρά του: " Σας ανακοινώνω με μεγάλη χαρά τη συνεργασία μας. Η Chronotech είναι η Νο1 μάρκα ρολογιών στην Ιταλία κι έρχεται και στην Ελλάδα για να μονοπωλήσει την αγορά. Στο ποδόσφαιρο συνεργαζόμαστε με τη Μίλαν και στη Φόρμουλα 1 με την ομάδα της Ρενό. Έτσι στην Ελλάδα δεν θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε με τίποτα λιγότερο από μια ομάδα-θρύλο όπως είναι ο Ολυμπιακός. Σε συνεργασία με το περιοδικό "Red Believers" δημιουργήσαμε ένα νέο ρολόι για τους λάτρεις της φινέτσας. Ελπίζουμε να σημειώσει νίκες και η "Chronotech RB" να καταγράφει κάθε λεπτό μεγάλων επιτυχιών του Ολυμπιακού".
Ο Πάρης Κιουρτζίδης, ιδιοκτήτης της "Paris Publications, επισήμανε: " Ξεκινώντας το "Red Believers" εξ αρχής είχαμε ως όνειρο και στόχο να υπερβούμε τα καθιερωμένα σε ελληνικό επίπεδο. Θέλαμε να αναπτύξουμε διάφορα προϊόντα που να προσφέρουν ποιότητα. Στόχος ήταν το ρολόι και η γνωριμία με τη Chronotech ήρθε να μας εξασφαλίσει ότι θα μας προσφέρει ποιότητα. Η Chronotech πρωταγωνιστεί στο χώρο του ρολογιού και συνεργάζεται με τεράστιες ομάδες όπως η Μίλαν.
Με το σχεδιασμό που έχουμε κάνει, δεν θα υπάρξει άνθρωπος που δεν θα του αρέσει το ρολόι και με την ποιότητα που του έχουμε δώσει, δεν θα υπάρξει κάποιος που να πει ότι δεν τον ενδιαφέρει. Επίσης, με δεδομένη την οικονομική κρίση, κανείς δεν θα έχει πρόβλημα να το αγοράσει αφού είναι σε ελκυστική τιμή. Η επιλογή του μπάσκετ έγινε γιατί ο Ολυμπιακός σου δημιουργεί ένα πολύ ασφαλές περιβάλλον, αλλά και γιατί το αύριο του ανήκει. Αρά, είναι βέβαιο ότι το μπάσκετ θα βοηθήσει τα ρολόγια μας κι εμείς θα βοηθήσουμε το κοινό του ΟΣΦΠ να φοράει ρολόγια με ποιότητα, ντιζάιν και προσιτή τιμή».
Περιμένουμε τον αντίπαλο, σημασία έχει ότι παίζουμε όλα τα ματς στην έδρα μας, πρέπει πρώτα να παίξουμε καλά στα επόμενα παιχνίδια μέχρι τον τελικό. Πέρσι το χάσαμε στο τέλος και είμαστε στενοχωρημένοι και φέτος θέλουμε να το πάρουμε".
Δηλώσεις έκανε και ο Γιοτάμ Χαλπερίν: " Όπως όλοι ξέρουν οι χορηγοί είναι μεγάλο μέρος των ομάδων. Όλοι είναι χαρούμενοι και σίγουρα δεν θα είμαστε αργοπορημένοι στις προπονήσεις. Ελπίζω αυτή η συνεργασία να διαρκέσει για πολλά χρόνια. Έπαιξα έξι χρόνια στη Μακάμπι και για μένα δεν είναι συνηθισμένο ματς, αλλά στο τέλος η νίκη θα μετρήσει μόνο 2 πόντους όπως και σε κάθε άλλο παιχνίδι. Το πιο σημαντικό για μένα είναι να πετύχει ο Ολυμπιακός αυτή τη σεζόν και για να γίνει αυτό θα πρέπει να νικήσουμε τη Μακάμπι.
Τα συναισθήματα θα είναι διαφορετικά μόνο για τα δύο πρώτα λεπτά, μετά θα είναι ένα συνηθισμένο παιχνίδι. Έχω συνηθίσει τα κόκκινα και στα αποδυτήρια του Ολυμπιακού νιώθω πολύ άνετα. Ο κόσμος με αποδοκίμασε στο Τελ Αβίβ γιατί έφυγα μετά από 6 καλά χρόνια και πέρσι δεν κερδίσαμε πρωτάθλημα. Ίσως, να ήταν λίγο απογοητευμένοι από εμένα, αλλά αυτό είναι μέρος του μπάσκετ της καριέρας, θα νιώσουν καλύτερα όταν περάσει ο χρόνος".
Ο Νίκος Λεπενιώτης δήλωσε: " Φέτος έχουμε συνηθίσει να κάνουμε αρκετές παρουσιάσεις, πράγμα πολύ ευχάριστο. Ένα καινούριο ρολόι δημιουργήθηκε από τη συνεργασία δύο εταιριών και είναι η πρώτη χρονιά συνεργασίας μαζί του. Έχουμε σχεδιάσει πολλά πράγματα και πολλές εκδηλώσεις για να προωθήσουμε αυτή τη συνεργασία, η οποία ελπίζω ότι θα κρατήσει για πολλά χρόνια. Το ρολόι είναι ένα πολύ ευχάριστο δώρο και θα το προσφέρουμε σε πολλά ματς. Ελπίζω ο σημερινός χορηγός να μείνει για πολλά χρόνια κι εμείς θα κάνουμε ότι μπορούμε για να πετύχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιστροφή στην επένδυσή του.
Εύχομαι ο χρόνος να είναι ο καλύτερος σύμμαχός μας. Όχι μόνο με τον Ολυμπιακό, αλλά στο μπάσκετ φέτος οι εταιρίες διαφημίζονται σε πολύ καλή τιμή και για τα επόμενα χρόνια. Βλέπουμε ότι τηλεοπτικά ανοίγει η αγορά κι αν συνδυάσει κανείς ότι το ποδόσφαιρο πηγαίνει σε κλειστό κανάλι όπως η ΝΟΒΑ και ότι το μπάσκετ έχει αποκτήσει πολύ μεγαλύτερο ενδιαφέρον με την ενδυνάμωση του Ολυμπιακού, τότε κάθε εταιρία θα βγει ωφελημένη τα επόμενα χρόνια. Άλλωστε, το δείχνουν και οι έρευνες που έχουν γίνει".
Ο Γενικός Διευθυντής Μάρκετινγκ της ΚΑΕ Ολυμπιακός μίλησε για την ώρα διεξαγωγής (14:00) του αγώνα με την ΑΕΚ: " Σίγουρα είναι καινοτομία το μεσημέρι, είναι θέμα φιλοσοφίας. Είναι ένα βήμα, αλλά ακόμα δεν μπορούμε να πούμε ότι είμαστε έτοιμοι. Είναι πείραμα και για μας. Το μπάσκετ πρέπει να βρει την ώρα του. Το ποδόσφαιρο έχει τις ώρες του, το μπάσκετ πρέπει να βρει το κοινό του. Ετοιμάζουμε κάποιες ενέργειες για να ευχαριστήσουμε τον κόσμο. Θα το θέλαμε λίγο νωρίτερα, ώστε ο κόσμος να πάει τη βόλτα του και να έρθει. Θα αποδειχθεί καλό για τη τηλεθέαση, την εμπορικότητα και για να έχουμε γεμάτα γήπεδα".
Ο Γιώργος Λάλος, Διευθύνων Σύμβουλος εταιρείας CHRONOTEAM, είπε από την πλευρά του: " Σας ανακοινώνω με μεγάλη χαρά τη συνεργασία μας. Η Chronotech είναι η Νο1 μάρκα ρολογιών στην Ιταλία κι έρχεται και στην Ελλάδα για να μονοπωλήσει την αγορά. Στο ποδόσφαιρο συνεργαζόμαστε με τη Μίλαν και στη Φόρμουλα 1 με την ομάδα της Ρενό. Έτσι στην Ελλάδα δεν θα μπορούσαμε να συνεργαστούμε με τίποτα λιγότερο από μια ομάδα-θρύλο όπως είναι ο Ολυμπιακός. Σε συνεργασία με το περιοδικό "Red Believers" δημιουργήσαμε ένα νέο ρολόι για τους λάτρεις της φινέτσας. Ελπίζουμε να σημειώσει νίκες και η "Chronotech RB" να καταγράφει κάθε λεπτό μεγάλων επιτυχιών του Ολυμπιακού".
Ο Πάρης Κιουρτζίδης, ιδιοκτήτης της "Paris Publications, επισήμανε: " Ξεκινώντας το "Red Believers" εξ αρχής είχαμε ως όνειρο και στόχο να υπερβούμε τα καθιερωμένα σε ελληνικό επίπεδο. Θέλαμε να αναπτύξουμε διάφορα προϊόντα που να προσφέρουν ποιότητα. Στόχος ήταν το ρολόι και η γνωριμία με τη Chronotech ήρθε να μας εξασφαλίσει ότι θα μας προσφέρει ποιότητα. Η Chronotech πρωταγωνιστεί στο χώρο του ρολογιού και συνεργάζεται με τεράστιες ομάδες όπως η Μίλαν.
Με το σχεδιασμό που έχουμε κάνει, δεν θα υπάρξει άνθρωπος που δεν θα του αρέσει το ρολόι και με την ποιότητα που του έχουμε δώσει, δεν θα υπάρξει κάποιος που να πει ότι δεν τον ενδιαφέρει. Επίσης, με δεδομένη την οικονομική κρίση, κανείς δεν θα έχει πρόβλημα να το αγοράσει αφού είναι σε ελκυστική τιμή. Η επιλογή του μπάσκετ έγινε γιατί ο Ολυμπιακός σου δημιουργεί ένα πολύ ασφαλές περιβάλλον, αλλά και γιατί το αύριο του ανήκει. Αρά, είναι βέβαιο ότι το μπάσκετ θα βοηθήσει τα ρολόγια μας κι εμείς θα βοηθήσουμε το κοινό του ΟΣΦΠ να φοράει ρολόγια με ποιότητα, ντιζάιν και προσιτή τιμή».