Παναθηναϊκός AKTOR: Οι ξεχωριστές δυνατότητες του Glass Floor και το νέο app που κάνει τη διαφορά
Το μεσημέρι της Τρίτης (29/10) πραγματοποιήθηκε στο ΟΑΚΑ η παρουσίαση των διαφημιστικών δυνατοτήτων του Glass Floor, όπως και το Club 1908, το υπερσύγχρονο application της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, που είναι βασισμένο στο loyalty των οπαδών του.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR άνοιξε τις πόρτες του ΟΑΚΑ το μεσημέρι της Τρίτης (29/10) για να φιλοξενήσει τους χορηγούς της ομάδας, όπως και εκπροσώπους των ΜΜΕ, προκειμένου να τους παρουσιάσει τις μοναδικές διαφημιστικές δυνατότητες που προσφέρει το Glass Floor, αλλά και το Club 1908, το υπερσύγχρονο application που είναι έτοιμη να λανσάρει η ΚΑΕ, μέσα από το οποίο θα πραγματοποιούν οι οπαδοί του συλλόγου όλες τους τις κινήσεις.
Όπως κατέστη σαφές, οι χορηγοί της ομάδας θα έχουν την ευκαιρία να προβληθούν στο Glass Floor -χωρίς να θέτουν πλέον σε κίνδυνο την υγεία των αθλητών, που πολλάκις έχουν τραυματιστεί σοβαρά εξαιτίας των stickers που υπάρχουν στα παρκέ- στη διάρκεια των αγώνων, αφού τα εκάστοτε logo θα εμφανίζονται στον αγωνιστικό χώρο την ώρα που μπαίνει μια βολή ή ένα τρίποντο, την ώρα που πραγματοποιείται ένα κάρφωμα ή την ώρα που θα σταματά η δράση για ένα time-out ή για το ημίχρονο.
Πέρα από το Glass Floor, οι υποστηρικτές του Παναθηναϊκού AKTOR θα διαφημιστούν σε μεγάλο βαθμό και μέσα στο Club 1908. Η πρωτοποριακή αυτή, για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, εφαρμογή θα είναι το απόλυτο...όπλο στα χέρια των πράσινων οπαδών, που θα κάνουν τα πάντα εύκολα και γρήγορα μέσα από το κινητό τους, μαζεύοντας παράλληλα loyalty points.
Για την ακρίβεια, από τη στιγμή που το Club 1908 θα γίνει διαθέσιμο, θα είναι το μοναδικό μέρος από το οποίο θα μπορούν οι οπαδοί του Παναθηναϊκού AKTOR να προμηθεύονται τα εισιτήρια τους, αλλά και το μοναδικό μέρος -πέρα από τις μπουτίκ που βρίσκονται στο ΟΑΚΑ- από το οποίο θα μπορούν να αγοράσουν τα επίσημα προϊόντα της ομάδας (σσ. φανέλες, κασκόλ, μπάλες κλπ).
Μέχρι στιγμής έχουν γίνει 50.000 εγγραφές στο application, το οποίο θα προσφέρει στους φιλάθλους όλα όσα θέλουν να ξέρουν για την αγαπημένη τους ομάδα, όπως στατιστικά, highlights, αποκλειστικές συνεντεύξεις, behind the scenes υλικό, podcasts, παλαιότερα παιχνίδια κλπ.
Εκεί θα υπάρχουν ακόμα παιχνίδια και διάφορες προκλήσεις, μέσα από τις οποίες ο χρήστης θα συγκεντρώνει πόντους, τους οποίους θα μπορεί να εξαργυρώσει για να λάβει συλλεκτικά δώρα, όπως υπεγραμμένες κάρτες των παικτών.
Ως εκ τούτου, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR θα έχει στα χέρια της απτά στοιχεία για το τι ακριβώς αρέσει στο κοινό της ομάδας και τι είδους content προτιμάει. Παράλληλα, θα επιβραβεύει και τους πλέον πιστούς ακολούθους της ομάδας, που θα αφιερώνουν αρκετή ώρα να πλοηγούνται μέσα στο app ή όσους θα πηγαίνουν από νωρίς στο ΟΑΚΑ για τα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας,, κάνοντας ακόμα αγορές στο γήπεδο ή επισκέψεις στο VIP Lounge, το οποίο άνοιξε πέρσι, αλλά ανακαινίστηκε ξανά φέτος.