Στη δεύτερη θέση το ΟΑΚΑ
Ο Παναθηναϊκός "σκαρφάλωσε" στη δεύτερη θέση των κατά μέσο όρο εισιτηρίων που πωλούνται στους αγώνες του Top 16 της Euroleague. Οι "πράσινοι" ξεπέρασαν τη Φενέρμπαχτσε και βρίσκονται στο κατόπι του Ερυθρού Αστέρα.
Η αγάπη και η στήριξη του κόσμου προς την ομάδα είναι δεδηλωμένη από την αρχή κιόλας της χρονιάς. Ο Παναθηναϊκός άλλωστε έχει φτάσει εδώ που έχει φτάσει φέτος (και) επειδή υπάρχει μεγάλη στήριξη από τους φίλους της ομάδας. Στο Top 16 μάλιστα, οι "πράσινοι" βλέπουν το ΟΑΚΑ να γεμίζει διαρκώς, με αποτέλεσμα η ομάδα να βρίσκεται στη δεύτερη θέση με τα περισσότερα -κατά μέσο όρο- εισιτήρια μεταξύ των δεκαέξι που συμμετέχουν στη β' φάση της Euroleague.
Τα 17.200 που δόθηκαν για το ντέρμπι με τη Ρεάλ Μαδρίτης βοήθησαν στο να "σκαρφαλώσει" το "τριφύλλι" στη δεύτερη θέση, αφήνοντας στην τρίτη τη Φενέρμπαχτσε, μικρή βέβαια διαφορά. Στην κορυφή της συγκεκριμένης στατιστικής κατηγορίας παραμένει ο Ερυθρός Αστέρας που έχει 14.870 φιλάθλους ανά παιχνίδι.
Αναλυτικά το Top 5 των εισιτηρίων στο Top 16 (κατά μέσο όρο)
Κατάταξη | Ομάδα | Εισιτήρια -μέσο όρο |
1. | Ερυθρός Αστέρας | 14.870 |
2. | Παναθηναϊκός | 12.362 |
3. | Φενέρμπαχτσε | 12.270 |
4. | Μακάμπι Τελ Αβίβ | 11.060 |
5. | Ζάλγκιρις Κάουνας | 10.481 |
Τρίτη καλύτερη επίδοση
Εξάλλου, με την μέχρι τώρα πορεία των αγώνων και των εισιτηρίων που δίνονται κατά μέσο όρο, ο Παναθηναϊκός καταγράφει την τρίτη καλύτερη επίδοση της ιστορίας του στο Top 16. Η πρώτη (με 14.171) ήταν η περσινή, στην οποία βέβαια έγιναν τρία sold outs με Ολυμπιακό, Φενέρμπαχτσε (στην πρώτη επιστροφή του Ζέλικο Ομπράντοβιτς) και Μπαρτσελόνα.
Αναλυτικά οι μέσοι όροι του "τριφυλλιού" στο Top 16
Σεζόν | Εισιτήρια -μέσος όρος |
2013-'14 | 14.171 |
2007-'08 | 13.833 |
2014-'15 | 12.362 |
2009-'10 | 11.066 |
2008-'09 | 11.000 |
2006-'07 | 11.000 |
2012-'13 | 10.629 |
2011-'12 | 10.067 |
2010-'11 | 7.200 |