X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΕΣΑΚΕ

Συνάντηση με θέμα το μάρκετινγκ

INTIME SPORTS

Το μεσημέρι της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του ΕΣΑΚΕ συνάντηση των επικεφαλής των τμημάτων μάρκετινγκ των ΚΑΕ-μελών.

Το μεσημέρι της Πέμπτης πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του ΕΣΑΚΕ συνάντηση των επικεφαλής των τμημάτων μάρκετινγκ των ΚΑΕ-μελών.

Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση του ΕΣΑΚΕ:

" Συνάντηση των επικεφαλής των τμημάτων μάρκετινγκ των ΚΑΕ-μελών του ΕΣΑΚΕ πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης στα γραφεία του Συνδέσμου.

Απ’ την πλευρά του ΕΣΑΚΕ το παρών έδωσαν ο πρόεδρος του Δ.Σ. Γιώργος Χαλβατζάκης, ο γενικός γραμματέας Γιώργος Μαμαλάκης και ο γενικός διευθυντής Γιώργος Κονδύλης. Τη συζήτηση συντόνισε ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του Συνδέσμου, Μιχάλης Μπακίρης.

Αναλύθηκαν λεπτομερώς όλες οι πρόσφατες τροποποιήσεις των κανονισμών της Basket League ΟΠΑΠ 2013-14 που αφορούν στο μάρκετινγκ, ενώ στο μικροσκόπιο μπήκε και η γενικότερη στρατηγική του ΕΣΑΚΕ και των ΚΑΕ, με σημείο αναφοράς το θέμα της εξεύρεσης επιπρόσθετων πηγών εσόδων.

Οι επικεφαλής των τμημάτων μάρκετινγκ των ΚΑΕ-μελών του ΕΣΑΚΕ ανανέωσαν το ραντεβού τους στο άμεσο χρονικό διάστημα προκειμένου να διευθετήσουν τις τελευταίες λεπτομέρειες ενόψει της έναρξης της Basket League ΟΠΑΠ 2013-14".

TAGS ΕΣΑΚΕ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ