X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Συνεχίζεται η αντιπαράθεση με ΓΓΑ

INTIME SPORTS

Η αντιπαράθεση ανάμεσα σε ΚΑΕ Παναθηναϊκός και ΓΓΑ για τα τουρνικέ του ΟΑΚΑ συνεχίζεται. Δείτε την εξέλιξη της υπόθεσης.

Η ΓΓΑ "απάντησε" στην ΚΑΕ Παναθηναϊκός όσον αφορά την επιστολή των "πρασίνων" για το θέμα των τουρνικέ στο ΟΑΚΑ. Όπως αναφέρεται, υπάρχει η δυνατότητα λειτουργίας και χρήσης του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, το οποίο μπορεί να εκμεταλλευτεί το "τριφύλλι".

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΓΓΑ:

" Σε απάντηση της με αρ. πρωτ. 157/30-10-2014 επιστολής σας, όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει με το από 4-4-2014 έγγραφο μας, το σύστημα έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου και ελέγχου πρόσβασης στο κλειστό του ΟΑΚΑ είναι διαθέσιμο προς λειτουργία και χρήση από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2010. Προϋπόθεση παραμένει η υποβολή επίσημου αιτήματος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός προς την ΓΓΑ για την παραχώρηση της χρήσης του, το οποίο εκκρεμεί.

Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας ηλεκτρονικής έκδοσης εισιτηρίων, η ΓΓΑ και το ΟΑΚΑ υλοποιεί άμεσα την εγκατάσταση γραμμής διαδικτύου.

Ως προς την πρόθεσή σας να χρησιμοποιήσετε το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων της εταιρίας με την οποία συνεργάζεστε, το σύστημα θα πρέπει να καλύπτει το σύνολο των προδιαγραφών της υφιστάμενης εγκατάστασης.

Είμαστε στη διάθεσή σας για την άμεση εκπαίδευση των στελεχών σας στην λειτουργία του συστήματος, καθώς και για την εξέταση με τη συμμετοχή σας από τις αρμόδιες υπηρεσίες της ΓΓΑ και του ΟΑΚΑ, όλων των τυχόν εναλλακτικών λύσεων".

Η θέση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός

Λίγη ώρα μετά την επίσημη τοποθέτηση της ΓΓΑ για το ζήτημα, οι "πράσινοι" από την πλευρά τους ισχυρίζονται ότι αποδεδειγμένα και με κάθε επισημότητα έχουν ζητήσει την παράδοση για λειτουργία του συστήματος ελέγχου εισόδου ήδη από τον Ιούλιο του 2012 και έπειτα με επανειλημμένες επιστολές και συναντήσεις.

Παρόλ' αυτά, η ΓΓΑ προέβαλε νομικά και πραγματικά κωλύματα για την ορθή και αποτελεσματική λειτουργία του, με αποτέλεσμα να εξαντληθεί η συζήτηση για τις "πιθανές εναλλακτικές λύσεις", τις οποίες τώρα εκ νέου καλεί να εξεταστούν.

Παρ' όλα αυτά, επειδή η επίλυση του ζητήματος αποτελεί μονόδρομο, μετά από την τοποθέτηση της ΓΓΑ, στον Παναθηναϊκό περιμένουν από τον επόμενο αγώνα τα τουρνικέ να λειτουργούν κανονικά.

TAGS ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ