X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Το "αχ" και το DiDimon

STOLISV

Ένας φίλος του Παναθηναϊκού έχασε τη μεγάλη ευκαιρία να κερδίσει τον διαγωνισμό του Stoiximan. Νέα καινοτομία από την ΚΑΕ στον τομέα της διαφήμισης.

Για δεύτερο διαδοχικό παιχνίδι, ένας φίλος του Παναθηναϊκού συμμετείχε στον μεγάλο διαγωνισμό του Stoiximan, που χαρίζει στο νικητή δώρα αξίας 13.000 ευρώ. Αυτό που έπρεπε να κάνει ήταν να ευστοχήσει σε τέσσερα σουτ (από διαφορετικές θέσεις) σε διάστημα μικρότερο του ενός λεπτού. Τα τρία πρώτα καλάθια τα πέτυχε σχετικά γρήγορα, αλλά στο τελευταίο (από το κέντρο) αστόχησε στις τρεις προσπάθειες που έκανε.

Πέραν αυτού, στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασε μία ακόμη καινοτομία για τα ευρωπαϊκά δεδομένα στον τομέα της διαφήμισης. Το "τριφύλλι" χρησιμοποίησε το σύστημα DiDimon, όντας η πρώτη ομάδα της Ευρώπης που το πράττει.

TAGS ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ