Το "αχ" και το DiDimon
Ένας φίλος του Παναθηναϊκού έχασε τη μεγάλη ευκαιρία να κερδίσει τον διαγωνισμό του Stoiximan. Νέα καινοτομία από την ΚΑΕ στον τομέα της διαφήμισης.
Για δεύτερο διαδοχικό παιχνίδι, ένας φίλος του Παναθηναϊκού συμμετείχε στον μεγάλο διαγωνισμό του Stoiximan, που χαρίζει στο νικητή δώρα αξίας 13.000 ευρώ. Αυτό που έπρεπε να κάνει ήταν να ευστοχήσει σε τέσσερα σουτ (από διαφορετικές θέσεις) σε διάστημα μικρότερο του ενός λεπτού. Τα τρία πρώτα καλάθια τα πέτυχε σχετικά γρήγορα, αλλά στο τελευταίο (από το κέντρο) αστόχησε στις τρεις προσπάθειες που έκανε.
Πέραν αυτού, στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός παρουσίασε μία ακόμη καινοτομία για τα ευρωπαϊκά δεδομένα στον τομέα της διαφήμισης. Το "τριφύλλι" χρησιμοποίησε το σύστημα DiDimon, όντας η πρώτη ομάδα της Ευρώπης που το πράττει.