X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

BASKETBALL CH. LEAGUE

Το BCL έκλεισε μεγάλη συμφωνία με την Sportfive

Το τρόπαιο του BCL EUROKINISSI

Μία μεγάλη συμφωνία με μία από τις κορυφαίες εταιρίες μάρκετινγκ και τηλεοπτικών δικαιωμάτων στον κόσμο, την Sportfive έκλεισε το Basketball Champions League για τα επόμενα τρία χρόνια

Ακολουθώντας τα χνάρια του UEFA Champions League και στοχεύοντας στην ανάπτυξη του, το Basketball Champions League ανακοίνωσε τη συμφωνία του με την Sportfive, μία μεγάλη εταιρία μάρκετινγκ και τηλεοπτικών δικαιωμάτων, έως το 2024.

Με αυτή την κίνηση το το BCL "πούλησε" ουσιαστικά τηλεοπτικά και χορηγικά δικαιώματα μαζί σε μία εταιρία που θεωρείται από τις κορυφαίες στην πώληση και την διαχείριση των εμπορικών και τηλεοπτικών δικαιωμάτων. Το BCL αναμένεται να κάνει και άλλες τέτοιες ανακοινώσεις με στόχο τη συνεχή εξέλιξη του προϊόντος του.

"Μετά τα πρώτα πέντε χρόνια της διοργάνωσής μας, είχαμε την ευκαιρία να αξιολογήσουν και να επανακαθορίσουμε την προσέγγισή μας σε ό,τι αγορά σε εμπορικά ζητήματα του BCL. Και τώρα έχουμε την ευκαιρία για αυτή την ολιστική και συμπαγή προσέγγιση με ένα από τα μεγαλύτερα πρακτορεία στην αγορά. Με αυτή την συμφωνία έχουμε την ευκαιρία να πατήσουμε πάνω στα βασικά δίκτυα παραγωγής πόρων, είτε στον εμπορικό, είτε στο τηλεοπτικό τοπίο. Ξέρουμε καλά ότι τα Media και οι χορηγίες βαδίζουν χέρι χέρι και η στρατηγική για την προσέλκυση χορηγών είναι άμεσα επηρεαζόμενη από τις πωλήσεις στα Media. Με βάση την αξιολόγηση που μας οδήγησε στην επιλογή της Sportfive, θεωρούμε ήταν το λογικό επόμενο βήμα που έπρεπε να κάνουμε από τη στιγμή που έχουμε στο πλευτό μας κάποιους πολύ σημαντικούς συνεργάτες. Η συνεργασία έγινε για να διερευνήσουμε τις ευκαιρίες που προκύπτουν, αλλά αυτό που βλέπουν οι άνθρωποι είναι η μεγάλη δυναμική που υπάρχει στο τοπίο του διασυλλογικού μπάσκετ στην Ευρώπη. Ετσι έπρεπε να ξανακάνουμε μία αξιολόγηση για να δούμε που ακριβώς βρισκόμαστε και που θέλουμε να πάμε. Πλέον η αγορά ξέρει πως είτε για τα τηλεοπτικά, είτε για τα χορηγικά πρέπει να μιλήσει, ή να απευθυνθεί σε μία οντότητα και όχι σε περισσότερες. Είναι μία στρατηγική κίνηση που θα επιτρέψει την μεγιστοποίηση των εμπορικών εσόδων" είπε, μιλώντας στο βρετανικό site, sportbusiness, ο CEO του BCL, Πατρίκ Κομνηνός.

Photo credits: Eurokinissi

TAGS BASKETBALL CH. LEAGUE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ