Το EuroBasket 2022 είχε οικονομικό αντίκτυπο 270 εκατομμυρίων ευρώ
Έρευνα 170 σελίδων για τον αντίκτυπο του EuroBasket δημοσίευσε η FIBA, σε συνεργασία με την Nielsen.
Αρκετούς μήνες μετά από την ολοκλήρωση του EuroBasket 2022, η FIBA Europe και η Nielsen δημοσιοποίησαν σημαντικά στοιχεία από τη διοργάνωση που μοιράσθηκε σε πέντε πόλεις της Ευρώπης τον περασμένο Αύγουστο και τον περασμένο Σεπτέμβριο. Στο Μιλάνο, στην Πράγα, στην Τιφλίδα, στην Κολωνία και στο Βερολίνο. Η παγκόσμια ομοσπονδία καλαθοσφαίρισης έχει στα χέρια της αυτή την έρευνα των 170 σελίδων, η οποία είναι επίσης δημοσιευμένη για κάθε ενδιαφερόμενο και συνεχίζει την προσπάθειά της ώστε να βελτιώσει το προϊόν που προσφέρεται στους φίλους του αθλητισμού παγκοσμίως.
Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 303 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν περιεχόμενο του EuroBasket, με αποτέλεσμα τα 4.2 δις impressions σε κάθε πλατφόρμα social media. 30 εκατομμύρια άνθρωποι είδαν τον ημιτελικό ανάμεσα στη Γερμανία και την Ισπανία, ενώ καταγράφηκαν 971 εκατομμύρια views σε videos που δημοσιεύθηκαν στο διαδίκτυο. 2.6 εκατομμύρια άνθρωποι επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα της διοργάνωσης, η οποία έφτασε τα 21.5 εκατομμύρια page views, με τους Έλληνες να είναι αυτοί που έμπαιναν περισσότερο από κάθε άλλο λαό για την ενημέρωσή τους.
Η οικονομική επίδραση έφτασε τα 83 εκατομμύρια ευρώ για το Βερολίνο, τα 63 εκατομμύρια ευρώ για την Κολωνία, τα 54 εκατομμύρια ευρώ για την Πράγα, τα 45 εκατομμύρια ευρώ για το Μιλάνο και τα 25 εκατομμύρια ευρώ για την Τιφλίδα, ενώ 651.400 θεατές παρακολούθησαν στα γήπεδα τις αναμετρήσεις. Μπορείτε να δείτε όλη την έρευνα όπως δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα της FIBA σε αυτόν τον σύνδεσμο.