X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Υποψήφιος για... βραβείο

ΟΑΚΑ

Το τμήμα μάρκετινγκ του Παναθηναϊκού διεκδικεί το δικό του... πρωτάθλημα Ευρώπης στις 30 Ιουνίου

Συγκεκριμένα με έγγραφο της η διοργανώτρια αρχή, ενημέρωσε πως το τμήμα marketing του συλλόγου είναι υποψήφιο για ένα από τα βραβεία marketing της Euroleague, με συνδιεκδικητές την ΤΣΣΚΑ και την Μάλαγα.
Οι νικητές των βραβείων, Devotion Gold, Devotion Silver και Devotion Bronze θα ανακοινωθούν στις 30 Ιουνίου, στο περιθώριο της κλήρωσης της Euroleague που θα διεξαχθεί στο Ζέσολο της Ιταλίας.

"Αυτή η επιτυχία δεσμεύει το τμήμα marketing του Παναθηναϊκού για εξίσου εντυπωσιακές κινήσεις με αυτές που βίωσαν οι φίλαθλοί μας την σεζόν που πέρασε με γνώμονα την ιστορία του συλλόγου και τον σεβασμό στο πρόσωπο των φίλων της ομάδας" αναφέρεται στο site του Παναθηναϊκού.


TAGS ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ