Η είσοδος της General Motors -με τη θυγατρική Cadillac- στη Formula 1 το 2026 επισήμως δεν είναι επιβεβαιωμένη, αλλά κατ’ ουσίαν θεωρείται δεδομένη - ειδικά τώρα που η Scuderia Ferrari ανακοίνωσε ότι θα την προμηθεύει με μονάδες ισχύος και κιβώτια ταχυτήτων τη διετία 2026-’27.
Σε συμφωνία επί της αρχής ήρθε η Formula 1 με τον κολοσσό General Motors για την είσοδό του στο σπορ το 2026 - με την ονομασία της θυγατρικής της, Cadillac. Πού θα βασιστεί η 11η ομάδα της F1, ποιούς κινητήρες θα χρησιμοποιεί μέχρι να κατασκευάσει τους δικούς της.
Η General Motors, μητρική εταιρεία της Cadillac, βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο συζητήσεων με τη Formula 1 για να προστεθεί το ‘26 στους κατασκευαστές του σπορ, αυξάνοντας τις ομάδες σε έντεκα.
Παρότι η αίτηση της ομάδας της Andretti να μπει στη Formula 1 το 2025 είχε πάρει το “πράσινο φως” από τη FIA, και παρότι είχε την υποστήριξη της General Motors (Cadillac), η Formula 1 (Liberty Media) την απέρριψε, κι έτσι δεν θα υπάρξει 11η ομάδα στο σπορ - τουλάχιστον όχι πριν το 2028.
Ο αμερικανικός κολοσσός της General Motors, μέσω την θυγατρικής της Cadillac, κατέθεσε επίσημη αίτηση στη FIA να γίνει σε πέντε χρόνια το έβδομο εργοστάσιο κατασκευής κινητήρων στη Formula 1 - αλλά αποκλειστικά σε συνεργασία με τη νέα ομάδα της Andretti.
Η General Motors, μητρική εταιρεία της Cadillac, διερευνά το ενδεχόμενο να κατασκευάζει τους δικούς της κινητήρες στη Formula 1 -και να τους παρέχει στη νέα ομάδα Andretti- ίσως και από το 2027 κιόλας.