Το πρώτο βήμα για την ανάδειξη του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2025” για την Ελλάδα, είναι γεγονός και έντεκα μοντέλα τελικά θα μπουν στη διεκδίκηση του τίτλου, ο οποίος θα απονεμηθεί μετά την αξιολόγηση των 26 δημοσιογράφων.
Με τρεις νίκες στις πέντε ειδικές οι Dacia Sandriders πέτυχαν μία εξαιρετική επίδοση βγάζοντας παράλληλα και χρήσιμα συμπεράσματα από τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις δύσκολες συνθήκες του rally raid.
Το πιο προσιτό κανονικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο -εξαιρουμένων των “σπαρτιάτικων” microcars- είναι το Dacia Spring, που χαρίζει περίπου 250 χιλιόμετρα αυτονομίας στην πόλη. Πόσους συμβιβασμούς έχει κάνει, όμως, για να κοστίζει κάτω από 18 χιλιάδες ευρώ (με την επιδότηση);
Με στόχο να κεφαλαιοποιήσει όσο το δυνατόν περισσότερο τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα, η Dacia “ξαφνιάζει” τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των C-SUV με μια πολύ προσεκτικά τοποθετημένη πρόταση.
Παραμένει και στη νέα του γενιά κορυφαίο σε σχέση τιμής-αξίας και οικονομικό με το εργοστασιακό του σύστημα υγραερίου το διαχρονικό “ιερό δισκοπότηρο” της ελληνικής αυτοκινητικής πραγματικότητας, το τόσο δημοφιλές SUV Dacia Duster;
Το νέο Dacia Spring Cargo, είναι το πιο προσιτό ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα της ελληνικής αγοράς και εξοπλίζεται με τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα Electric 65 και έχει άδεια Φ.Ι.Χ.
Το Dacia Sandero και Sandero Stepway, αποτελεί ένα αδιαφιλονίκητο success story, ένα από τα μοντέλα που χτίζουν το μύθο της Dacia και ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και value for money οχήματα της ευρωπαϊκής αγοράς.
Σε ένα ευμετάβλητο περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από πληθωριστικές πιέσεις, τα αυτοκίνητα έχουν γίνει πιο ακριβά. Η Dacia έχει μια ξεκάθαρη απάντηση για τους πελάτες που αναζητούν οικονομικά προσιτά αυτοκίνητα.
To Dacia Spring είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές καθώς δίνει τη δυνατότητα σε πολλούς να μπουν στην κουλτούρα της ηλεκτροκίνησης με λογικό κόστος απόκτησης.
Με την κατάσταση των τιμών στα καινούργια αυτοκίνητα να έχει προ πολλού “ξεφύγει”, η παρουσία 6 πολύ αξιόλογων προτάσεων αγοράς στην κατηγορία των B-SUV και όχι μόνο, με τιμή μικρού αυτοκινήτου, είναι μια σπίθα αισιοδοξίας για τους υποψήφιους αγοραστές.
Το νέο Duster είναι το ολοκαίνουργιο κεφάλαιο στην ιστορία ενός SUV που έγινε ορόσημο στην αγορά του, ένα εμβληματικό μοντέλο που ενσωματώνει όλα όσα πρεσβεύει η Dacia, καθώς είναι στιβαρό, ουσιώδες αλλά και έξυπνα φιλικό προς το περιβάλλον.
Η Dacia παρουσιάζει την 3η γενιά Duster με μια σειρά σημαντικών βελτιώσεων σε καίρια σημεία για να συνεχίζει το εμβληματικό SUV της να γράφει τις δικές του χρυσές σελίδες στην ιστορία των best-seller μοντέλων της.
Ο εξηλεκτρισμός είναι δεδομένος για όλα τα μήκη και πλάτη της αυτοκίνησης, οπότε και οι προτάσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών, από λίγο έως πολύ, αφορούν αυτήν την “υποκατηγορία”, που ειδικά στα SUV, έχει μεγάλο ενδιαφέρον.
Ο “καθρέπτης” για τις προσπάθειες των εταιρειών είναι προφανώς οι πωλήσεις των αυτοκινήτων ανά χώρα αλλά και ανά Ήπειρο, οπότε και η “μεγάλη εικόνα” από την εμπορική πορεία των μοντέλων στην Ευρώπη έχει ιδιαίτερη σημασία και ξεχωριστό ενδιαφέρον.
Η Dacia αποκαλύπτει το Sandrider, ένα πρωτότυπο που θα λάβει μέρος στο Ράλι Dakar με οδηγούς της αγωνιστικής ομάδας ‘Dacia Sandriders’, κατά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid από το 2025.
Η Dacia παρουσίασε το Sandrider, το εντυπωσιακό πρωτότυπο με το οποίο θα μπει στο Ράλι Ντακάρ από το 2025 και θα οδηγεί ο Σεμπάστιαν Λεμπ, ο πέντε φορές νικητής του αγώνα Νάσερ Αλ Ατίγια και η Κριστίνα Γκουτιέρεζ.
Για την Dacia η επιτυχία της οικονομικής προσέγγισης σε κάθε κατηγορία, δεν είναι κάτι νέο και οι επιτυχίες όπως εκείνη του Duster, αποτελούν οδηγό για το μέλλον και την… αμφισβήτηση του ανταγωνισμού.
Το ενδιαφέρον που έχει δημιουργήσει η Dacia γύρω από το νέο της SUV, είναι όπως φαίνεται πολύ δυνατό και σύντομα από τη στιγμή που το νέο Duster παρουσιάστηκε, έχει ήδη φανεί μια ιδιαίτερη δυναμική σε ότι έχει να κάνει με την εμπορική του πορεία.
Κάθε εταιρεία έχει τουλάχιστον ένα μοντέλο στην γκάμα της ιστορικά, που έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην εμπορική της υπόσταση, καθώς και στην δημοτικότητά της στο παγκόσμιο αυτοκινητιστικό στερέωμα και εδώ έχουμε τις χαρακτηριστικότερες περιπτώσεις.
Σκαρφαλώνοντας μέχρι τις 19.000 ευρώ, η λίστα με τις διαθέσιμες αξιόλογες προτάσεις, εμπλουτίζεται και φτάνει να περιλαμβάνει έως και ένα πολύ δυνατό εμπορικά SUV.
To πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές, αφού το 2022 κατάφερα να γίνει το 3ο σε πωλήσεις λιανικής ηλεκτρικό στην Ευρώπη, έχει τον "τιμητικό τίτλο" του φθηνότερου κανονικού αυτοκινήτου της ελληνικής αγοράς.
Μετά την ψηφοφορία των 27 δημοσιογράφων- μελών του θεσμού “Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα”, το Hyundai Kona είναι το μοντέλο που διακρίθηκε με τον σχετικό τίτλο για το 2024.
Η Dacia έφτιαξε τη δική της “dream-team” για το Ράλι Ντακάρ του 2025, καθώς μετά τον Σεμπάστιαν Λεμπ υπέγραψε και τον πέντε φορές νικητή του αγώνα Νάσερ Αλ-Ατίγια για την ολομέτωπη “επίθεση” του ομίλου Renault στο σκληρότερο αγώνα του παγκόσμιου μότορσπορ.
Οι δημοσιογράφοι-μέλη του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» οδήγησαν για ακόμα μία φορά τα 11 νέα μοντέλα που διεκδικούν την κορυφαία στη χώρα μας διάκριση για το 2024, στο Αυτοκινητοδρόμιο Μεγάρων.
Στη νέα γενιά του SUV της Dacia, τα πάντα είναι καινούργια εκτός από αυτό που «μετράει» περισσότερο στην τσέπη του αγοραστή, που δεν είναι άλλο από την κορυφαία σχέση ποιότητας-τιμής στην κατηγορία του Duster.
Οι πέντε πιο προσιτές προτάσεις στην κατηγορία των B-SUV, έχουν ως κοινό παρονομαστή τη διάθεση να παίξουν το ρόλο του οικογενειακού, με την ίδια άνεση που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε αγοραστή με διάθεση για εκτός δρόμου περιπέτεια- έστω και light.
Η διαδικασία για την ανάδειξη του “Αυτοκινήτου της Χρονιάς για την Ελλάδα” μπαίνει στην τελική ευθεία, με τα μέλη του θεσμού να έχουν ψηφίσει την εντεκάδα των μοντέλων που θα διεκδικήσουν τον τίτλο για το 2024.
Η επιλογή ενός μοντέλο από την κατηγορία των μικρών SUV, είναι η πλέον συνηθισμένη τα τελευταία χρόνια στην αγορά και η ευρυχωρία τους για επιβάτες και αποσκευές, είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους γι’ αυτό.
Το “ταβάνι” των 19.000 ευρώ, είναι “κοινός τόπος” για όσους κινούνται στην αγορά και ψάχνουν για το επόμενο καινούργιο τους αυτοκίνητο. Οι επιλογές είναι αρκετές και ποικίλλουν. Εμείς εδώ σας έχουμε συγκεντρώσει τις πιο ενδιαφέρουσες.
Η ανοδική πορεία των πωλήσεων για όλα τα μοντέλα της Dacia, κάνει τους ιθύνοντες της εταιρείας ιδιαίτερα αισιόδοξους για το μέλλον, αφού τα μέχρι τώρα δεδομένα είναι εντυπωσιακά.
Η Dacia επιβεβαίωσε πως θα λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid το 2025, στο πλαίσιο του οποίου είναι και ο διάσημος αγώνας του Ντακάρ, στην κατηγορία T1+ με line up οδηγών που κάνουν τη διαφορά.
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελληνική αγορά, σε επιβατικές αλλά και επαγγελματικές εκδόσεις και πολύ καλή βασική τιμή, με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά».
Η Dacia, μετά το ηλεκτρικό Spring, λανσάρει τη νέα έκδοση Extreme και στα Duster, Sandero Stepway και Jogger η οποία σε αυτή την περίπτωση απευθύνεται στους λάτρεις της περιπέτειας και των εκδρομικών εξορμήσεων.