Το πιο προσιτό κανονικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο -εξαιρουμένων των “σπαρτιάτικων” microcars- είναι το Dacia Spring, που χαρίζει περίπου 250 χιλιόμετρα αυτονομίας στην πόλη. Πόσους συμβιβασμούς έχει κάνει, όμως, για να κοστίζει κάτω από 18 χιλιάδες ευρώ (με την επιδότηση);
Το νέο Dacia Spring Cargo, είναι το πιο προσιτό ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα της ελληνικής αγοράς και εξοπλίζεται με τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα Electric 65 και έχει άδεια Φ.Ι.Χ.
To Dacia Spring είναι το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές καθώς δίνει τη δυνατότητα σε πολλούς να μπουν στην κουλτούρα της ηλεκτροκίνησης με λογικό κόστος απόκτησης.
To πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της Dacia, που έγινε αμέσως ιδιαίτερα δημοφιλές, αφού το 2022 κατάφερα να γίνει το 3ο σε πωλήσεις λιανικής ηλεκτρικό στην Ευρώπη, έχει τον "τιμητικό τίτλο" του φθηνότερου κανονικού αυτοκινήτου της ελληνικής αγοράς.
Η έκθεση Mobility στον προαύλιο χώρο του Golden Hall στο Μαρούσι, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, έτσι και φέτος, φέρνει σε επαφή τους ενδιαφερόμενους για τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά αυτοκίνητα αλλά και για τη μικροκινητικότητα, με ότι νεότερο υπάρχει.
Η ανοδική πορεία των πωλήσεων για όλα τα μοντέλα της Dacia, κάνει τους ιθύνοντες της εταιρείας ιδιαίτερα αισιόδοξους για το μέλλον, αφού τα μέχρι τώρα δεδομένα είναι εντυπωσιακά.
Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Dacia είναι πλέον διαθέσιμο και στην Ελληνική αγορά, σε επιβατικές αλλά και επαγγελματικές εκδόσεις και πολύ καλή βασική τιμή, με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι ηλεκτρικά».
Η Dacia, μετά το ηλεκτρικό Spring, λανσάρει τη νέα έκδοση Extreme και στα Duster, Sandero Stepway και Jogger η οποία σε αυτή την περίπτωση απευθύνεται στους λάτρεις της περιπέτειας και των εκδρομικών εξορμήσεων.