X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

NFL

53ο Super Bowl: Υποχώρησε η τηλεθέαση, αλλά αυξήθηκαν τα έσοδα

AP Photo/Patrick Semansky AP PHOTO/PATRICK SEMANSKY

Στα 98,2 εκατομμύρια έφτασαν οι τηλεθεατές που παρακολούθησαν τη νίκη των Patriots επί των Rams με 13-3 στο Super Bowl, σημειώνοντας πτώση 5% από το παιχνίδι του περασμένου έτους. Τα έσοδα όμως αυξήθηκαν αρκετά.

Στα 98,2 εκατομμύρια έφτασαν οι τηλεθεατές στο τηλεοπτικό δίκτυο CBS, που παρακολούθησαν τη νίκη των Patriots επί των Rams στο Super Bowl, σημειώνοντας πτώση 5% από το περσινό παιχνίδι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen.

Η νίκη των Patriots με 13-3, ήταν το χαμηλότερο σκορ Super Bowl, αλλά και ο χαμηλότερος αριθμός τηλεθεατών από το 2009, μετά την πτώση 7% πέρυσι σε 103,4 εκατομμύρια θεατές που παρακολούθησαν τους Philadelphia Eagles να κατακτούν το πρώτο Super Bowl τους.

Επιπλέον 2,6 εκατομμύριο άνθρωποι, κατά μέσο όρο, παρακολουθούσαν το παιχνίδι σε υπολογιστές ή κινητές συσκευές οποιαδήποτε στιγμή, δήλωσε η CBS.

"Η πτώση μπορεί πιθανώς να εξηγηθεί από το γεγονός ότι αυτό δεν ήταν ένα αρκετά ελκυστικό ματς, ίσως ένα βαρετό παιχνίδι", δήλωσε ο Βίκτορ Μάθεσον, καθηγητής της οικονομίας του αθλητισμού στο College of the Holy Cross στη Μασαχουσέτη.

Ο Μπομπ Ντόρφμαν, αναλυτής στο αθλητικό μάρκετινγκ στο Baker Street Advertising στο Σαν Φρανσίσκο, πρόσθεσε επίσης ότι "κανείς δεν ήταν τρομερά ενθουσιασμένος για το σόου στο ημίχρονο".

Παρά τη μείωση του αριθμού θεατών, ο μέσος αριθμός θεατών αυξήθηκε κατά 5% κατά τη διάρκεια της κανονικής σεζόν του NFL.

Τα spot διαφημίσεων ανήλθαν κατά μέσο όρο σε 5,2 εκατομμύρια δολάρια για ένα διάστημα 30 δευτερολέπτων. Η CBS εκτιμάται ότι έχει 382 εκατομμύρια δολάρια από διαφημιστικά έσοδα, το τρίτο μεγαλύτερο ποσό στην 53ετή ιστορία του Super Bowl, σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία Kantar Media.

AP Photo/Patrick Semansky

TAGS NFL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ