X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

NFL

Έγινε της... διαφήμισης στο Super Bowl

Δείτε ποιες εταιρίες αποφάσισαν να πληρώσουν 5 εκατομμύρια δολάρια για 30'' διαφημιστικού χρόνου στο Super Bowl και αν το αποτέλεσμα είναι ικανό να δικαιώσει την επένδυση τους. (videos)

Το Super Bowl κάθε χρόνο συγκεντρώνει την μεγαλύτερη τηλεθέαση στις ΗΠΑ από οποιοδήποτε άλλο γεγονός, με το τηλεοπτικό κοινό να ξεπερνά τα 100 εκατομμύρια!

Αυτή λοιπόν είναι μια καλή ευκαιρία για εταιρίες - κολοσσούς να απευθυνθούν με νέες διαφημίσεις σε μια εξαιρετικά ευρεία γκάμα ανθρώπων. Για να αγοράσουν διαφημιστικό χρόνο χρειάζεται πάντως να πληρώσουν αδρά: από τα 2,5 εκατομμύρια δολάρια για 30 δευτερόλεπτα προώθησης το 2010, οι απαιτήσεις του Fox από φέτος έχουν διπλασιαστεί για τον ίδιο χρόνο...

Πλέον απαιτείται το ποσό των 5 εκατομμυρίων δολαρίων για όποιον θέλει να διαφημιστεί στην διάρκεια του Super Bowl. Παράλληλα υπάρχει και η διαρκώς αυξανόμενη τάση οι διαφημίσεις εκείνης της ημέρας να μπαίνουν σε διαδικασία κριτικής και κατάταξης. Έτσι λοιπόν οι εταιρίες που αποφασίζουν να επενδύσουν, ζητάνε από τα διαφημιστικά τους τμήματα το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Και αυτό γιατί με τόσα εκατομμύρια ζευγάρια μάτια να παρακολουθούν μια καλή διαφήμιση μπορεί να φέρει ενθουσιασμό και εκτόξευση των πωλήσεων στο προϊόν, την ίδια στιγμή όμως μια διαφήμιση που θα μπει στον κυκλώνα αρνητικών σχολίων μπορεί να αποδειχθεί καταστροφική.

Στα βίντεο που ακολουθούν μπορείτε να διαπιστώσετε την προσπάθεια διάφορων εταιριών που αποφάσισαν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για τον φετινό τελικό του NFL, ελπίζοντας μέσω διαφήμισης να διοχετεύσουν με μεγαλύτερη επιτυχία τα προϊόντα τους στην αγορά...

  • Η Budweiser στο κλίμα της εποχής αναφορικά με το μεταναστευτικό, παρουσιάζει την ιστορία του Adolphus Busch που φτάνει στην Αμερική από την Γερμανία:
  • Η Coca-Cola έδειξε μια διαφήμιση του 2014, όπου σε διαφορετικές γλώσσες ακούγεται το τραγούδι "America the Beautiful", ως άμεση απάντηση προς χρήστες του Twitter που πιστεύουν ότι στην Αμερική πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο η αγγλική γλώσσα:
  • Στο 30 δευτερολέπτων σποτάκι της Airbnb, συναντάμε ένα δυνατό μήνυμα για την αποδοχή της διαφορετικότητας:
  • Χιουμοριστική η διάθεση για την προώθηση των Avocados από το Μεξικό. "Στημένη" προσεδάφιση στο φεγγάρι, Bigfoot, Area 51 και άλλες θεωρίες συνωμοσίας:
  • Μετά από 50 χρόνια παρουσίας, η νέα version του Mr. Clean είναι sexy:
  • Το NFL αποφάσισε να επαναφέρει τα μωρά του Super Bowl:
  • Η Snickers σκαρφίστηκε μια διαφήμιση live, καθώς στα μέσα της σκηνής αναφέρεται το σκορ ημιχρόνου στο Super Bowl!
  • Το διάσημο αυγό Humpty Dumpty δεν έλειψε από την περίσταση, καθώς χρησιμοποιήθηκε για λογαριασμό της TurboTax:
  • Ρομαντικός ο πρωταγωνιστής της διαφήμισης των Skittles αλλά χωρίς να υπολογίσει την γοητεία του προϊόντος...
  • Gronk, Terrell Owens και Justin Bieber παρουσιάζουν χορούς για τον πανηγυρισμό των touchdowns, για την T-Mobile:
  • Η Buick έβαλε βιτρίνα τους Cam Newton και Miranda Kerr στην διαφήμιση της:
  • Αγώνας cart με τον περήφανο πατέρα να βλέπει την κόρη του να νικά, η επιλογή της Audi:
  • Η Tide ανέλαβε να σώσει την κατάσταση για τον Terry Bradshaw και την κόκκινη κηλίδα στο άσπρο του πουκάμισο:
TAGS NFL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ