Front Runners in Sports Management 3.0: "Η αθλητική βιομηχανία πρέπει να δώσει το παράδειγμα"
Μεγάλο ενδιαφέρον είχαν όσα ειπώθηκαν στην πρώτη ημέρα του συνεδρίου Front Runners in Sports Management 3.0 όπου μεταξύ άλλων έγιναν αναφορές στο σύγχρονο αθλητικό marketing, αλλά και την σημασία του στην εποχή μετά την πανδημία. (VIDEO)
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν όσα ειπώθηκαν κατά τη διάρκεια των ομιλιών της πρώτης ημέρας του Front Runners in Sports Management 3.0 που διοργανώνει η πολυβραβευμένη ActiveMedia Group μαζί με το Sports Management Society του Deree - Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδας.
Ο Chief Strategy Officer της ActiveMedia Group, Θεμιστοκλής Καρβουντζής, τόνισε μεταξύ άλλων μιλώντας για το κομμάτι του αθλητικού τουρισμού και την επόμενη ημέρα μετά την πανδημία: "Ο αθλητισμός ενώνει ανθρώπους και δίνει το παράδειγμα. Η αθλητική βιομηχανία πρέπει να κάνει το ίδιο πράγμα τώρα. Είναι η πιο κρίσιμη περίοδος των τελευταίων ετών".
Από την πλευρά του ο Λεωνίδας Παπαβασιλάκης (Commercial Director της ΠΑΕ ΟΦΗ) στην παρουσίαση του για το πως ο ΟΦΗ κατάφερε να αναγεννηθεί είπε: "Το περιβάλλον μέσα στο οποίο ένας αθλητικός οργανισμός δημιουργεί θέσεις εργασίας είναι σημαντικό όπως και το περιβάλλον μέσα στο οποίο μία ιδέα ή φιλοσοφία αναπτύσσεται. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό πόσο μεγάλη αντοχή έχει στην πίεση που δέχεται. Για παράδειγμα ένα μπαλόνι, η εξωτερική του πλευρά είναι λεπτή και είναι εξαιρετικά ευαίσθητη στις πιέσεις. Από την άλλη μια μπάλα ποδοσφαίρου ανεξάρτητα από την πίεση που θα της ασκήσεις από την εξωτερική πλευρά διατηρεί το σχήμα της".
Ο Πάνος Αλεφραγκής (Head of Digital & 360 Advertising Director The Newtons Laboratory) μιλώντας για το αθλητικό marketing στη σύγχρονη εποχή στάθηκε στα social media: "Οι μεγάλοι σύλλογοι στην Ελλάδα έχουν επενδύσει στα social media δημιουργώντας αποκλειστικό περιεχόμενο για τους φιλάθλους τους. Έχουν καλούς λογαριασμούς που έχουν περιεχόμενο το οποίο δεν μπορείς να δεις στην τηλεόραση παρά μόνο εάν τους ακολουθείς στα social media". Στη συνέχεια της παρουσίασής του παρουσίασε στοιχεία που δείχνουν την ανάπτυξη των esports και τη διαδραστικότητα που υπάρχει.
Στη συνέχεια το λόγο πήρε η Ιωάννα Κοζαδίνου (CSR & Events Manager Kaizen Gaming) η οποία από την πλευρά της μίλησε για το πρόγραμμα "Μικροί ήρωες" τονίζοντας: "Το CSR είναι κομμάτι της κουλτούρας μας. Πάντα θέλαμε να αφήσουμε το αποτύπωμά μας στην κοινωνία και να καλύψουμε πραγματικές ανάγκες μέσα από τις δράσεις μας. Περισσότερα από 35.000 παιδιά έχουν βοηθηθεί από τα προγράμματα μας. Πάνω από90 παιδιά από απομακρυσμένες περιοχές επισκέφτηκαν την Αθήνα. Το 88%επισκέφτηκαν για πρώτη φορά ένα μουσείο, ενώ το 84% βρέθηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα. Επιπρόσθετα μέσα από το πρόγραμμα στήριξης της υπογεννητικότητας καλωσορίσαμε35 νέα παιδιά σε νησιά που δεν είχαμε γεννήσεις τα προηγούμενα χρόνια".
Ο Περικλής Ιακωβάκης αναφέρθηκε στο ρόλο των αθλητών και των επιτροπών των αθλητών και την σημασία τους στον αθλητισμό. "Μία επιτροπή αθλητών παίρνει μέρος στις αποφάσεις και μπορεί να διαφυλάξει ότι όλες οι αποφάσεις που θα παρθούν θα έχουν τους αθλητές στο επίκεντρο. Μέσα από τον διάλογο που γίνεται ανάμεσα στους αθλητές κατατίθενται προτάσεις οι οποίες αφορούν από τη διεξαγωγή διοργανώσεων μέχρι την αλλαγή κάποιων κανονισμών ή και νέες ιδέες"
Εκείνος που έκλεισε το κομμάτι των ομιλιών ήταν ο Ρικ Πιτίνο. Ο προπονητής της Εθνικής Ελλάδας και του Πανεπιστημίου Αϊόνα μοιράστηκε τις σκέψεις του για την εποχή της πανδημίας, για το ελληνικό μπάσκετ και τους αθλητές του, για τα γήπεδα της χώρας και για πολλά ακόμη ζητήματα που αφορούν τον αθλητισμό και τις επιχειρήσεις.
Στο video που ακολουθεί μπορείτε να παρακολουθήσετε ορισμένα από τα χαρακτηριστικότερα κομμάτια από τις ομιλίες της πρώτης ημέρας.