Η Scuderia προετοιμάζει μια εκδήλωση παρουσίασης του Λιούις Χάμιλτον και το νέου της μονοθεσίου του 2025 στο Μαρανέλο, ξεχωριστή από τη μεγάλη γιορτή της Formula 1 τη 18η Φεβρουαρίου στο Λονδίνο - όπου η ιταλική ομάδα απλώς θα αποκαλύψει τα νέα της χρώματα.
Η Scuderia Ferrari έδωσε το “πράσινο φως” στον Κάρλος Σάινθ να οδηγήσει στις δοκιμές του Άμπου Ντάμπι, στις 10 Δεκεμβρίου, για πρώτη φορά το μονοθέσιο της Williams - ενόψει της μετακίνησής του στην ομάδα του Γκροβ το 2025.
Η Επιτροπή F1, υπό τον διευθυντή μονοθεσίων της FIA Νικόλα Τομπάζη και με τη συμμετοχή των δέκα διευθυντών των ομάδων και του διευθύνοντος συμβούλου της Formula 1 Στέφανο Ντομενικάλι, συγκλήθηκε για 5η φορά φέτος και προχώρησε σε μια σειρά από αποφάσεις για τις σεζόν της Formula 1 του 2025 και ‘26.
Ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ φέρεται να επισκέφτηκε στο γκαράζ της Williams στο GP Βραζιλίας με σκοπό τη διερεύνηση του μέλλοντος του Φράνκο Κολαπίντο, όμως ο Σέρτζιο Πέρεζ δείχνει και πάλι ακλόνητος στη θέση δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν και το 2025.
Παρά τις προσπάθειες της Scuderia, πλέον αποκλείστηκε το ενδεχόμενο συμμετοχής του Λιούις Χάμιλτον με το cavallino στις δοκιμές της Formula 1 το Δεκέμβριο, αμέσως μετά από το τελευταίο GP στο Άμπου Ντάμπι. Ποιο είναι το σενάριο στο οποίο κλίνει πλέον η ιταλική ομάδα.
Σε μια μεγάλη εκδήωση της Formula 1 για τα 75 χρόνια της ιστορίας της, στις 18 Φεβρουαρίου 2025, θα αποκαλυφθούν όλα μαζί τα μονοθέσια (ή τουλάχιστον ο χρωματισμός τους) για τη νέα σεζόν του σπορ, με την παρουσία των -παλιών και νέων- οδηγών κάθε ομάδας.
Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, επιβεβαίωσε το παλαιότερο δημοσίευμα του βρετανικού “Guardian” ότι ο Λιούις Χάμιλτον και η ιταλική ομάδα υπέγραψαν στις αρχές του φετινού χρόνου το πολυετές συμβόλαιό τους, που ξεκινά το 2025, σε χρόνο-ρεκόρ.
Ο Τότο Βολφ αποκάλυψε ποιος ήταν ο πρώτος άνθρωπος που του έδωσε στα ξεκινήματα του 2024 την πληροφορία ότι ο Λιούις Χάμιλτον είχε συμφωνήσει με τη Ferrari για το ‘25, και επίσης ότι ο τρόπος που εξελίχθηκαν τα πράγματα δεν του έδωσε την ευκαιρία να διεκδικήσει τους Σαρλ Λεκλέρ και Λάντο Νόρις για λογαριασμό της Mercedes.
Παντελώς αποκαρδιωμένος μετά το GP Βραζιλίας, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι δεν μπορεί πλέον να περιμένει να τελειώσει η πολύ κακή αγωνιστική περίοδος που διανύει με τη Mercedes από το τέλος Αυγούστου - ενόψει της μετάβασής του στην Ιταλία, για τη Scuderia Ferrari, στις αρχές του Ιανουαρίου.
Η ραγδαία βελτίωση της απόδοσης της Ferrari SF-24 από το Σεπτέμβριο και μετά στη Formula 1 αφήνει εντυπωσιασμένο -και πιθανότατα και πολύ αισιόδοξο- τον Λιούις Χάμιλτον ενόψει της μετάβασής του στο Μαρανέλο σε δύο μήνες.
Στο πλαίσιο της αναδόμησης της Sauber F1, για τη μεταμόρφωσή της στην εργοστασιακή ομάδα της Audi το 2026 στη Formula 1, ο διευθυντής της ομάδας Ματία Μπινότο επέλεξε για τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή έναν παλιό του γνώριμο: τον πρώην διευθυντή στρατηγικής της Scuderia Ferrari, Ινάκι Ρουέντα.
Η FIA ανακοίνωσε ότι από τη σεζόν της Formula 1 του 2025 ο επιπλέον βαθμός που κερδίζει ο οδηγός που σημειώνει τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα της Κυριακής θα καταργηθεί. Ποιες ακόμη αλλαγές αποφάσισε το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Μότορσπορ.
Πολύ ψηλά έθεσε τον πήχη για την πρώτη του σεζόν στη Formula 1 ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, διάδοχος του Λιούις Χάμιλτον το 2025 στην ομάδα της Mercedes, λέγοντας πως στόχος του είναι ένα ντεμπούτο με "ορισμένες" νίκες - εκθαμβωτικό όπως εκείνο του Χάμιλτον με τη McLaren το 2007.
Η πιο μεγάλη ευκαιρία της καριέρας του Φερνάντο Αλόνσο, η dream team που χτίζει η Aston Martin F1 στο Σίλβερστοουν με την προσθήκη (και) του Άντριαν Νιούι, πέτυχε τον Ισπανό στη δύση της καριέρας του. Όμως, μπορεί ο “Ελ Νάνο” να μείνει στη F1 και μετά το 45ο έτος της ηλικίας του;
Το παρελθόν της Formula 1 είναι γεμάτο με ιστορίες στις οποίες οδηγοί στύλωσαν τα πόδια και άσκησαν βέτο για άλλους οδηγούς στην ομάδα τους, αλλά αυτό δεν συνέβη στην περίπτωση του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari πριν τη συμφωνία της Scuderia με τον Λιούις Χάμιλτον. Αντίθετα, ο Μονεγάσκος το είδε περισσότερο ως ευκαιρία και λιγότερο ως απειλή.
Παρότι η Mercedes W15 βελτίωσε σημαντικά στη φετινή Formula 1 τις τύχες της ομάδας του Μπράκλεϊ και η Red Bull RB20 γκρέμισε εκείνη του Μίλτον Κινς από την κορυφή, η Mercedes F1 θα αλλάξει σημαντικά το μονοθέσιό της για το 2025 ενώ η RBR θα εξελίσσει το φετινό της. Οι δύο ομάδες εξηγούν γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο.
Η κατάκτηση του όγδοου τίτλου με τη Ferrari είναι “ο στόχος που δίνει τρομερό κίνητρο” στον Λιούις Χάμιλτον, και αυτό προϋποθέτει από τον Βρετανό επτάκις πρωταθλητή να κάνει “μαγικά” στη Scuderia την προσεχή τριετία, είπε ο πρώην διευθυντής της Haas F1 Γκούντερ Στάινερ.
Η Liberty Media φέρεται να έχει συμφωνήσει με τις ομάδες της Formula 1 τη διοργάνωση μιας μεγάλης γιορτής για την 75η επέτειο του σπορ, στις 18 Φεβρουαρίου 2025, κατά την οποία ενδέχεται να παρουσιαστούν μαζί όλα τα νέα μονοθέσια του 2025.
“Στη δική μας βιομηχανία καταλαβαίνουμε τέλεια ποιος είναι ικανός και ποιος όχι” είπε ο Τότο Βολφ, εκφράζοντας την πλήρη πίστη του ότι ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, ο 18χρονος που θα διαδεχθεί τον Λιούις Χάμιλτον το 2025 στο κόκπιτ της Mercedes F1, “έχει όλα όσα χρειάζεται για να τα πετύχει”.
Δύο μεγάλοι Βρετανοί πρωταθλητές του παρελθόντος της Formula 1, ο Σερ Τζάκι Στιούαρτ και ο Νάιτζελ Μάνσελ, σχολίασαν την απόφαση του Λιούις Χάμιλτον να ανοίξει το 2025 το νέο κεφάλαιο της Ferrari στη θαυμαστή του καριέρα - και προέβλεψαν πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί η συνεργασία του με τη Scuderia.
Η Scuderia, σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, έλαβε την απόφαση να περιμένει μέχρι το μεθεπόμενο αγώνα της Formula 1 για να αποφασίσει αν θα στρέψει την προσοχή της πλήρως στο αυτοκίνητο της νέας σεζόν. Όλα θα εξαρτηθούν, έτσι, από το αν θα έχει ακόμα ρεαλιστικές ελπίδες για το φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το GP του Μεξικού (25-27/10).
Εκείνο το πρωί -στο τέλος του περασμένου Ιανουαρίου- που ο Λιούις Χάμιλτον επισκέφτηκε τον Τότο Βολφ στο σπίτι του στην Οξφόρδη, για να πάρουν μαζί το πρωινό τους και να του ανακοινώσει ότι το 2025 θα φύγει για τη Ferrari, ακόμα και ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής ένιωσε φόβο.
Ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Λιούις Χάμιλτον, που θα διαμορφώσουν το 2025 το οδηγικό δίδυμο της Ferrari, εξέφρασαν την πίστη τους στη Scuderia όταν κλήθηκαν -στο πλαίσιο του GP του Αζερμπαϊτζάν- να σχολιάσουν το γεγονός ότι εντέλει δεν θα συνεργάζονται από τον Μάρτιο με τον Άντριαν Νιούι.
Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ ξεκαθάρισε σε συνέντευξή του στο BBC ότι δεν υπάρχει κανένα αρνητικό συναίσθημα στις σχέσεις της ομάδας με τον Λιούις Χάμιλτον, και ότι μετά από 12 χρόνια η μεταγραφή του Βρετανού στη Scuderia το 2025 θα βοηθήσει και τις δύο πλευρές να αναγεννηθούν.
Συμπεριλαμβανομένων των μετοχών που τον καθιστούν συνιδιοκτήτη της Aston Martin F1, ο Άντριαν Νιούι θα έχει αστρονομικές ετήσιες απολαβές από την ομάδα του Σίλβερστοουν - ανάλογες με εκείνες που έχουν οι εν ενεργεία πρωταθλητές της Formula 1.
H Aston Martin F1 ανακοίνωσε και επίσημα σήμερα (10/9) το χειρότερα κρυμμένο μυστικό των τελευταίων εβδομάδων, τη συμφωνία της με τον πλέον επιτυχημένο σχεδιαστή της ιστορίας της Formula 1, Άντριαν Νιούι. Ο Βρετανός θα αναλάβει την τεχνική διοίκηση μαζί με μετοχικό μερίδιο της ομάδας.
Ο Λικ Σερά, νέος τεχνικός διευθυντής της Scuderia -όπως ανακοίνωσε σήμερα και επίσημα η Ferrari- παίρνει τα ηνία από τον Ενρίκο Καρντίλε, και περιμένει το 2025 τον Λιούις Χάμιλτον για να συνεργαστούν ξανά μετά από τις μέρες του θριάμβου τους στη Mercedes F1.
Ο ιδιοκτήτης της Aston Martin F1 Λόρενς Στρολ εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαίωσε τη συμφωνία του με τον πιο επιτυχημένο σχεδιαστή της ιστορίας της F1, Άντριαν Νιούι, να μεταβεί στο Σίλβερστοουν τον Απρίλιο του 2025 - κι έτσι φαίνεται να απομένει μόνο η επίσημη ανακοίνωση.
Ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, επιβεβαίωσε ότι κατά τη διάρκεια των διακοπών του Αυγούστου είχε νέες επαφές με την πλευρά Φερστάπεν, οι οποίες δεν καρποφόρησαν. Ο Αυστριακός άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο της συνεργασίας για το μέλλον, αλλά είπε ότι πλέον η ομάδα αφοσιώνεται πλήρως στο δίδυμο του Τζορτζ Ράσελ με τον Κίμι Αντονέλι "και για το 2026".
Ο νεαρός Αυστραλός, γιος του θρύλου των μοτοσικλετών Μικ Ντούχαν, θα οδηγεί τη δεύτερη Alpine το 2025 δίπλα στον Πιέρ Γκασλί, όπως ανακοίνωσε και επίσημα η ομάδα του Ένστοουν. Ποιες θέσεις απομένουν πλέον για να κλείσει το ρόστερ της νέας σεζόν της Formula 1.
Λίγους μήνες πριν ξεκινήσει το νέο το συμβόλαιο με τη Ferrari, που πιστεύεται ότι είναι διάρκειας 2+1 ετών (μέχρι το τέλος του 2027), ο Λιούις Χάμιλτον παραδέχθηκε ότι παραμένει “ερωτευμένος” με τη Formula 1 αλλά είναι πολλές οι φορές που πλέον σκέφτεται αν μπορεί να αντέξει τις απαιτήσεις της.
Η έλευση του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο απέχει λιγότερο από πέντε μήνες πλέον, και πληροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν ότι ήδη η Scuderia λαμβάνει τις αποφάσεις της για το σχεδιασμό του cavallino του 2025 με βάση τις επιρροές από το οδηγικό στιλ του Βρετανού.
Η απόφαση του Λιούις Χάμιλτον να μεταβεί στη Ferrari το 2025 θα στερήσει από τη Mercedes F1 την πολύπλευρη εμπειρία -και φυσικά την ταχύτητα- του επτάκις παγκόσμιου πρωταθλητή. Ο επιχειρησιακός διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας, Άντριου Σόβλιν, εξηγεί περισσότερα.
Ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι θα είναι ο οδηγός που θα αντικαταστήσει τον Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, σύμφωνα με τις πηγές που αποκάλυψαν και τη μεταγραφή του Βρετανού στη Ferrari. Ο Κίμι φέρεται ότι θα έχει, μάλιστα, μηχανικό τον Πίτερ Μπόνινγκτον, επί σειρά ετών “δεξί χέρι’ του Λιούις.
Η Mercedes F1 φέρεται να κατέληξε οριστικά στην απόφαση να αντικαταστήσει το 2025 τον Λιούις Χάμιλτον με τον 18χρονο Αντρέα Κίμι Αντονέλι - ενώ παράλληλα φέρεται να κερδίζει όλο και περισσότερες πιθανότητες στην προσπάθεια να εξασφαλίσει τον Μαξ Φερστάπεν για το 2026.
Ο Άντριαν Νιούι, σύμφωνα με πολλαπλά και αξιόπιστα ιταλικά δημοσιεύματα, έλαβε την απόφαση να συνεχίσει από τον Απρίλιο του 2025 την καριέρα του στην Aston Martin - και η συμφωνία φέρεται ότι θα ανακοινωθεί μέσα στον προσεχή Σεπτέμβριο.
Με τις πρόσφατες ανακοινώσεις της συμφωνίας του Κάρλος Σάινθ με τη Williams και του Εστεμπάν Οκόν με τη Haas συμπληρώνεται σταδιακά το ρόστερ της Formula 1 για τη νέα σεζόν, καθώς απομένει ελεύθερη πλέον από μία θέση στις Mercedes, Alpine, RB και Sauber.
Ο νέος εκτελεστικός διευθυντής της Alpine F1, Φλάβιο Μπριατόρε, φέρεται να επιμένει για τις μονάδες ισχύος της Mercedes HPP, από τη στιγμή που η Renault κλίνει προς την απόφαση -αν δεν την έχει λάβει ήδη- να πάψει να είναι κατασκευαστής κινητήρων στη Formula 1.
Η Haas F1 ανακοίνωσε επίσημα ότι δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιό της με τον Κέβιν Μάγκνουσεν για το 2025, ενώ φέρεται να έχει καταλήξει στην απόφαση να αντικαταστήσει τον Δανό με τον Γάλλο Εστεμπάν Οκόν που θα μείνει ελεύθερος στο τέλος της χρονιάς από την Alpine F1.
Εμμέσως πλην σαφώς ο διευθυντής της Scuderia Ferrari Φρεντ Βασέρ επιβεβαίωσε τις πληροφορίες ότι ο Λιούις Χάμιλτον έχει υπογράψει με την ιταλική ομάδα συμβόλαιο 2 ετών με την οψιόν για ένα ακόμη, λέγοντας ότι η επιλογή του Άγγλου να πάει στο Μαρανέλο “στέλνει ένα μήνυμα” στη F1.