Τώρα που έκλεισε και τυπικά το θέμα του Σέρτζιο Πέρεζ και της Red Bull Racing, με την αντικατάσταση του Μεξικανού από τον Λίαμ Λόσον, οριστικοποιήθηκε και οι εικοσάδα των οδηγών που θα συμμετέχει το 2025 στα GP της Formula 1.
Ο Γαλλο-Αλγερινός Ισάκ Χάντζαρ είναι ο οδηγός που θα βρίσκεται δίπλα στον Γιούκι Τσουνόντα στο γκαράζ της δεύτερης ομάδας της Red Bull, της RB (Racing Bulls), όπως ανακοίνωσε η αυστριακή εταιρεία μετά την προαγωγή του Λίαμ Λόσον στη Red Bull Racing (και στη θέση του απελθόντα Σέρτζιο Πέρεζ) για τη σεζόν της Formula 1 του 2025.
Οι Πιέρ Γκασλί, Άλεξ Άλμπον και Σέρτζιο Πέρεζ είναι εξαίρετοι οδηγοί, όμως όλοι τους γνώρισαν τη συντριβή στη σκιά του Μαξ Φερστάπεν την τελευταία επταετία. Παρόλα αυτά, ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ πιστεύει ότι ο Λίαμ Λόσον θα ανταποκριθεί καλύτερα το 2025 - και εξηγεί γιατί.
Με τον 18χρονο ρούκι Κίμι Αντονέλι στη θέση του Λιούις Χάμιλτον, η Mercedes F1 χρειαζόταν έναν έμπειρο και ικανό τρίτο οδηγό - και ο παλιός της γνώριμος Βάλτερι Μπότας ήταν η ιδανική επιλογή, μετά την αποχώρησή του από τη Sauber.
Η ομάδα του Μαρανέλο έγινε η πρώτη από τις δέκα της Formula 1 που ανακοίνωσε την ημερομηνία παρουσίασης του νέου της μονοθεσίου για το 2025 - του πρώτου cavallino με το οποίο θα αγωνιστεί στο σπορ ο επτάκις πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον.
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της διακοπής της συνεργασίας της με τον Σέρτζιο Πέρεζ, η RBR γνωστοποίησε ότι τη θέση του Μεξικανού δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν για τη σεζόν της Formula 1 του 2025 θα πάρει ο Νεοζηλανδός Λίαμ Λόσον.
Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου, τη θέση του απερχόμενου Σέρτζιο Πέρεζ στη RBR το 2025 θα πάρει ένας εκ των δύο οδηγών που βρίσκονται ψηλότερα στην ιεραρχία της Ακαδημίας της Red Bull: ο Λίαμ Λόσον ή ο Γιούκι Τσουνόντα.
Μετά από τέσσερις σεζόν της Formula 1, ο Σέρτζιο Πέρεζ ανακοίνωσε ότι έφτασε σε συμφωνία με τη Red Bull Racing για την άμεση διακοπή της συνεργασίας τους παρότι είχε συμβόλαιο με την ομάδα μέχρι το τέλος του 2026.
Λίγες μέρες πριν ο Λιούις Χάμιλτον γίνει και επισήμως οδηγός της Ferrari, ο Φρεντ Βασέρ μίλησε για άλλη μία φορά για τις προσδοκίες της ιταλικής ομάδας από τον Βρετανό επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή το 2025, ενόψει μιας σεζόν που αναμένεται απόλυτα οριακή.
Μετά την κατάκτηση του φετινού τίτλου κατασκευαστών της F1, η McLaren πιέζει στα άκρα το σχεδιασμό του μονοθεσίου της για το 2025, με ορισμένες τολμηρές αποφάσεις με στόχο να προσθέσει του χρόνου το πρώτο της πρωτάθλημα οδηγών μετά από το τελευταίο της με τον Λιούις Χάμιλτον το 2008.
Η ετήσια αγωνιστική άδεια των πιλότων της Formula 1, γνωστή ως Superlicense, κοστίζει ακριβά. Υπολογίζεται για κάθε οδηγό βάσει των βαθμών που συγκέντρωσε στο πρωτάθλημα της προηγούμενης σεζόν - που σημαίνει ότι ο Μαξ Φερστάπεν, ως πρωταθλητής, θα πληρώσει ξανά το μεγαλύτερο ποσό και για το 2025.
Παρότι τυπικά είναι ακόμη οδηγός της Mercedes F1, μέχρι το τέλος της χρονιάς, ο Λιούις Χάμιλτον έχει γίνει ήδη τακτικός θαμώνας του εργοστασίου της Ferrari στο Μαρανέλο. Ποιος ήταν ο σκοπός των επισκέψεών του, και πώς ξεκίνησε τον εγκληματισμό του στη Scuderia.
Η τακτική της Ferrari να μην δίνει προτεραιότητα σε έναν εκ των δύο οδηγών της, που ακολουθούσε ο Ματία Μπινότο και συνέχισε ο Φρεντ Βασέρ, θα παραμείνει και το 2025 με τον Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο, λέει με βεβαιότητα ο Σαρλ Λεκλέρ.
Για 3η συνεχόμενη χρονιά, το 2025, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ θα μεταδώσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1, που θα περιλαμβάνει και πάλι 24 GP. Όλοι οι αγώνες, καθώς και οι ελεύθερες και κατατακτήριες δοκιμές και τα Sprint θα μεταδίδονται ζωντανά, αποκλειστικά από το ΑΝΤ1+ και επιλεγμένοι αγώνες και από τον ΑΝΤ1.
Η FIA αποκάλυψε μια σειρά τεχνικών αλλαγών που θα εφαρμοστούν στα αυτοκίνητα της επόμενης σεζόν της Formula 1, καθώς και τροποποιήσεων στους ριζικά αλλαγμένους τεχνικούς κανονισμούς των ολοκαίνουριων μονοθεσίων του 2026.
Με εξαίρεση τον Λιούις Χάμιλτον, που δεν βρίσκεται στο κόκπιτ της Ferrari αλλά χιλιάδες μίλια μακριά, οι οδηγοί που άλλαξαν ομάδα για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2025 βρίσκονται σήμερα (10/12) στο Άμπου Ντάμπι για τις καθιερωμένες δοκιμές μετά το τέλος της αγωνιστικής σεζόν.
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν θα έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει για πρώτη φορά ένα μονοθέσιο της Scuderia στις δοκιμές της F1 στις 10 Δεκεμβρίου στο Άμπου Ντάμπι, αμέσως μετά το τέλος της φετινής σεζόν, και ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ εξήγησε τους λόγους για αυτό.
Η μάχη που Μαξ Φερστάπεν του χρόνου για το πέμπτο του -διαδοχικό- πρωτάθλημα της Formula 1 φαντάζει ήδη αρκετά αμφίρροπη, καθώς ο τεχνικός διευθυντής της RBR Πιέρ Βασέ λέει ότι “δεν αισθάνομαι και ιδιαίτερα αισιόδοξος για το 2025”.
Η Scuderia προετοιμάζει μια εκδήλωση παρουσίασης του Λιούις Χάμιλτον και το νέου της μονοθεσίου του 2025 στο Μαρανέλο, ξεχωριστή από τη μεγάλη γιορτή της Formula 1 τη 18η Φεβρουαρίου στο Λονδίνο - όπου η ιταλική ομάδα απλώς θα αποκαλύψει τα νέα της χρώματα.
Η Scuderia Ferrari έδωσε το “πράσινο φως” στον Κάρλος Σάινθ να οδηγήσει στις δοκιμές του Άμπου Ντάμπι, στις 10 Δεκεμβρίου, για πρώτη φορά το μονοθέσιο της Williams - ενόψει της μετακίνησής του στην ομάδα του Γκροβ το 2025.
Η Επιτροπή F1, υπό τον διευθυντή μονοθεσίων της FIA Νικόλα Τομπάζη και με τη συμμετοχή των δέκα διευθυντών των ομάδων και του διευθύνοντος συμβούλου της Formula 1 Στέφανο Ντομενικάλι, συγκλήθηκε για 5η φορά φέτος και προχώρησε σε μια σειρά από αποφάσεις για τις σεζόν της Formula 1 του 2025 και ‘26.
Ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ φέρεται να επισκέφτηκε στο γκαράζ της Williams στο GP Βραζιλίας με σκοπό τη διερεύνηση του μέλλοντος του Φράνκο Κολαπίντο, όμως ο Σέρτζιο Πέρεζ δείχνει και πάλι ακλόνητος στη θέση δίπλα στον Μαξ Φερστάπεν και το 2025.
Παρά τις προσπάθειες της Scuderia, πλέον αποκλείστηκε το ενδεχόμενο συμμετοχής του Λιούις Χάμιλτον με το cavallino στις δοκιμές της Formula 1 το Δεκέμβριο, αμέσως μετά από το τελευταίο GP στο Άμπου Ντάμπι. Ποιο είναι το σενάριο στο οποίο κλίνει πλέον η ιταλική ομάδα.
Σε μια μεγάλη εκδήωση της Formula 1 για τα 75 χρόνια της ιστορίας της, στις 18 Φεβρουαρίου 2025, θα αποκαλυφθούν όλα μαζί τα μονοθέσια (ή τουλάχιστον ο χρωματισμός τους) για τη νέα σεζόν του σπορ, με την παρουσία των -παλιών και νέων- οδηγών κάθε ομάδας.
Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, επιβεβαίωσε το παλαιότερο δημοσίευμα του βρετανικού “Guardian” ότι ο Λιούις Χάμιλτον και η ιταλική ομάδα υπέγραψαν στις αρχές του φετινού χρόνου το πολυετές συμβόλαιό τους, που ξεκινά το 2025, σε χρόνο-ρεκόρ.
Ο Τότο Βολφ αποκάλυψε ποιος ήταν ο πρώτος άνθρωπος που του έδωσε στα ξεκινήματα του 2024 την πληροφορία ότι ο Λιούις Χάμιλτον είχε συμφωνήσει με τη Ferrari για το ‘25, και επίσης ότι ο τρόπος που εξελίχθηκαν τα πράγματα δεν του έδωσε την ευκαιρία να διεκδικήσει τους Σαρλ Λεκλέρ και Λάντο Νόρις για λογαριασμό της Mercedes.
Παντελώς αποκαρδιωμένος μετά το GP Βραζιλίας, ο Λιούις Χάμιλτον είπε ότι δεν μπορεί πλέον να περιμένει να τελειώσει η πολύ κακή αγωνιστική περίοδος που διανύει με τη Mercedes από το τέλος Αυγούστου - ενόψει της μετάβασής του στην Ιταλία, για τη Scuderia Ferrari, στις αρχές του Ιανουαρίου.
Η ραγδαία βελτίωση της απόδοσης της Ferrari SF-24 από το Σεπτέμβριο και μετά στη Formula 1 αφήνει εντυπωσιασμένο -και πιθανότατα και πολύ αισιόδοξο- τον Λιούις Χάμιλτον ενόψει της μετάβασής του στο Μαρανέλο σε δύο μήνες.
Στο πλαίσιο της αναδόμησης της Sauber F1, για τη μεταμόρφωσή της στην εργοστασιακή ομάδα της Audi το 2026 στη Formula 1, ο διευθυντής της ομάδας Ματία Μπινότο επέλεξε για τη θέση του αγωνιστικού διευθυντή έναν παλιό του γνώριμο: τον πρώην διευθυντή στρατηγικής της Scuderia Ferrari, Ινάκι Ρουέντα.
Η FIA ανακοίνωσε ότι από τη σεζόν της Formula 1 του 2025 ο επιπλέον βαθμός που κερδίζει ο οδηγός που σημειώνει τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα της Κυριακής θα καταργηθεί. Ποιες ακόμη αλλαγές αποφάσισε το Παγκόσμιο Συμβούλιο του Μότορσπορ.
Πολύ ψηλά έθεσε τον πήχη για την πρώτη του σεζόν στη Formula 1 ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, διάδοχος του Λιούις Χάμιλτον το 2025 στην ομάδα της Mercedes, λέγοντας πως στόχος του είναι ένα ντεμπούτο με "ορισμένες" νίκες - εκθαμβωτικό όπως εκείνο του Χάμιλτον με τη McLaren το 2007.
Η πιο μεγάλη ευκαιρία της καριέρας του Φερνάντο Αλόνσο, η dream team που χτίζει η Aston Martin F1 στο Σίλβερστοουν με την προσθήκη (και) του Άντριαν Νιούι, πέτυχε τον Ισπανό στη δύση της καριέρας του. Όμως, μπορεί ο “Ελ Νάνο” να μείνει στη F1 και μετά το 45ο έτος της ηλικίας του;
Το παρελθόν της Formula 1 είναι γεμάτο με ιστορίες στις οποίες οδηγοί στύλωσαν τα πόδια και άσκησαν βέτο για άλλους οδηγούς στην ομάδα τους, αλλά αυτό δεν συνέβη στην περίπτωση του Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari πριν τη συμφωνία της Scuderia με τον Λιούις Χάμιλτον. Αντίθετα, ο Μονεγάσκος το είδε περισσότερο ως ευκαιρία και λιγότερο ως απειλή.
Παρότι η Mercedes W15 βελτίωσε σημαντικά στη φετινή Formula 1 τις τύχες της ομάδας του Μπράκλεϊ και η Red Bull RB20 γκρέμισε εκείνη του Μίλτον Κινς από την κορυφή, η Mercedes F1 θα αλλάξει σημαντικά το μονοθέσιό της για το 2025 ενώ η RBR θα εξελίσσει το φετινό της. Οι δύο ομάδες εξηγούν γιατί συμβαίνει αυτό το παράδοξο.
Η κατάκτηση του όγδοου τίτλου με τη Ferrari είναι “ο στόχος που δίνει τρομερό κίνητρο” στον Λιούις Χάμιλτον, και αυτό προϋποθέτει από τον Βρετανό επτάκις πρωταθλητή να κάνει “μαγικά” στη Scuderia την προσεχή τριετία, είπε ο πρώην διευθυντής της Haas F1 Γκούντερ Στάινερ.
Η Liberty Media φέρεται να έχει συμφωνήσει με τις ομάδες της Formula 1 τη διοργάνωση μιας μεγάλης γιορτής για την 75η επέτειο του σπορ, στις 18 Φεβρουαρίου 2025, κατά την οποία ενδέχεται να παρουσιαστούν μαζί όλα τα νέα μονοθέσια του 2025.
“Στη δική μας βιομηχανία καταλαβαίνουμε τέλεια ποιος είναι ικανός και ποιος όχι” είπε ο Τότο Βολφ, εκφράζοντας την πλήρη πίστη του ότι ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι, ο 18χρονος που θα διαδεχθεί τον Λιούις Χάμιλτον το 2025 στο κόκπιτ της Mercedes F1, “έχει όλα όσα χρειάζεται για να τα πετύχει”.
Δύο μεγάλοι Βρετανοί πρωταθλητές του παρελθόντος της Formula 1, ο Σερ Τζάκι Στιούαρτ και ο Νάιτζελ Μάνσελ, σχολίασαν την απόφαση του Λιούις Χάμιλτον να ανοίξει το 2025 το νέο κεφάλαιο της Ferrari στη θαυμαστή του καριέρα - και προέβλεψαν πώς θα μπορούσε να εξελιχθεί η συνεργασία του με τη Scuderia.
Η Scuderia, σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, έλαβε την απόφαση να περιμένει μέχρι το μεθεπόμενο αγώνα της Formula 1 για να αποφασίσει αν θα στρέψει την προσοχή της πλήρως στο αυτοκίνητο της νέας σεζόν. Όλα θα εξαρτηθούν, έτσι, από το αν θα έχει ακόμα ρεαλιστικές ελπίδες για το φετινό πρωτάθλημα κατασκευαστών μετά το GP του Μεξικού (25-27/10).
Εκείνο το πρωί -στο τέλος του περασμένου Ιανουαρίου- που ο Λιούις Χάμιλτον επισκέφτηκε τον Τότο Βολφ στο σπίτι του στην Οξφόρδη, για να πάρουν μαζί το πρωινό τους και να του ανακοινώσει ότι το 2025 θα φύγει για τη Ferrari, ακόμα και ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής ένιωσε φόβο.