Ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ αποκάλυψε ότι ο ίδιος και η ομάδα του δέχθηκαν απειλητικά μηνύματα που τους κατηγορούν ότι προσπαθούν εσκεμμένα να σαμποτάρουν το μονοθέσιο του Λιούις Χάμιλτον - και ενημέρωσε ότι πλέον έχει εμπλακεί η αστυνομία στη διερεύνηση της υπόθεσης.
Ο Λιούις Χάμιλτον εκμεταλλεύτηκε το εξαιρετικό ξεκίνημα της Mercedes στο GP της Βαρκελώνης σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, με διαφορά 22 και 55 χιλιοστών από τους Κάρλος Σάινθ και Λάντο Νόρις. Πέμπτος, στα 0,24'' πίσω, ο Μαξ Φερστάπεν.
Οι Λάντο Νόρις και Μαξ Φερστάπεν με τις McLaren MCL38 και Red Bull RB20 χωρίστηκαν από 0,024'' στην κορυφή της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Ισπανίας με τη μαλακή γόμα, αλλά οι Κάρλος Σάινθ (Ferrari) και Τζορτζ Ράσελ (Mercedes) τους ακολούθησαν στα τριάμισι δέκατα με τη μέση γόμα.
Δεκαέξι χρόνια μετά από το σκάνδαλο του GP Σιγκαπούρης 2008 και την αποπομπή του από τη διεύθυνση της Renault F1, η γαλλική εταιρεία κάλεσε πίσω τον Φλάβιο Μπριατόρε για να βοηθήσει στην ανοικοδόμηση της Alpine F1.
Ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes F1, Τζέιμς Άλισον, είπε ότι η ομάδα του Μπράκλεϊ γνώριζε πολύ καλά ότι το διετές συμβόλαιο που πρότεινε και υπέγραψε πέρσι το Σεπτέμβριο με τον Λιούις Χάμιλτον έδινε στον Βρετανό την επιλογή να αποχωρήσει στο τέλος του 2024 - κι έτσι, ο Άλισον δεν εξεπλάγη όταν ο Λιούις πήρε την απόφαση να φύγει για τη Ferrari.
Η Ferrari βρίσκει ένα εμπόδιο στην προσπάθειά της να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Άντριαν Νιούι το 2025, καθώς -αξιόπιστες- πηγές έβγαλαν στο φως την πρόσφατη μυστική επίσκεψη του κορυφαίου σχεδιαστή της F1 στο καινούριο και κολοσσιαίο εργοστάσιο της Aston Martin F1 στο Σίλβερστοουν.
Παρά την αγωνιστική άνοδο των McLaren, Ferrari και Mercedes στα τελευταία GP, και παρότι απέχουμε ακόμα πολύ από το μέσον του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, ο Φερνάντο Αλόνσο έχρισε ήδη πρωταθλητή του 2024 τον Μαξ Φερστάπεν. Τι είπε ο Ισπανός για τους κανονισμούς του 2026 και για τις δικές του ελπίδες μέχρι τότε.
Το 10ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος επαναφέρει τη Formula 1 στην Ευρώπη, στην πίστα της Καταλονίας στην Ισπανία, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 23 Ιουνίου, στις 16:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ (https://www.antennaplus.gr) και ετεροχρονισμένα στις 16:45 στον ΑΝΤ1.
Η Formula 1 ξεκινά με το GP της Βαρκελώνης, το προσεχές τριήμερο (21-23 Ιουνίου), την πρώτη φετινή “τριπλέτα” διαδοχικών αγώνων - σε πίστες που πλέον ταιριάζουν περισσότερο στη Red Bull RB20. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον ανταγωνισμό, τη στρατηγική και το πρόγραμμα του 10ου αγώνα της φετινής σεζόν.
Σε νέες του δηλώσεις για την έλευση του Λιούις Χάμιλτον στο Μαρανέλο το 2025, ο Σαρλ Λεκλέρ είπε ότι η μεταγραφή του Βρετανού στη Ferrari "είναι μια μεγάλη ευκαιρία για μένα, για την ομάδα και για το σπορ" και ένα "τεράστιο μήνυμα" που στέλνει η Scuderia προς τα έξω.
Η κινηματογραφική ταινία που εκτυλίσσεται στη Formula 1, με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ και συμπαραγωγό τον Λιούις Χάμιλτον, θα κάνει πρεμιέρα στην πλατφόρμα Apple TV τον Ιούνιο του 2025.
Επί τρεις δεκαετίες οι κινητήρες της Renault Sport κέρδιζαν τίτλους με τις Williams, Red Bull αλλά και με τη δική της εργοστασιακή ομάδα, αλλά τώρα οι Γάλλοι φέρεται να εξετάζουν το ενδεχόμενο να βάλουν τέλος στη μακρά ιστορία των κινητήρων F1 του Βιρύ και να αναζητούν πελατειακές μονάδες ισχύος για την Alpine F1 ενόψει του 2026.
Ο Κάρλος Τζούνιορ έχει κερδίσει τουλάχιστον ένα GP σε καθεμία από τις τρεις τελευταίες σεζόν της Formula 1, σε μια εποχή παντοκρατορίας της Red Bull - και μάλιστα οδηγώντας για τη Ferrari. Αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να πετύχει ένας οδηγός μόνο και μόνο λόγω του -διάσημου- επωνύμου του.
Ο Ιταλός έφηβος Αντρέα Κίμι Αντονέλι, που όλα δείχνουν ότι θα είναι ο διάδοχος του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes F1 το 2025, θα κλείσει τα 18 του χρόνια στις 25 Αυγούστου 2024 - όμως η FIA μόλις πρόσφατα τροποποίησε τον κανονισμό που απαγόρευε σε οδηγούς που δεν έχουν ενηλικιωθεί να αγωνιστούν στη Formula 1.
Με τη χθεσινή νίκη της στις 24 Ώρες του ΛεΜάν και τον περασμένο Μάιο στο GP του Μονακό, η Scuderia έγινε η πρώτη ομάδα που κέρδισε μέσα στην ίδια σεζόν τους δύο πιο εμβληματικούς αγώνες του παγκόσμιου μότορσπορ μετά την Alfa Romeo το 1934.
Οι 24 Ώρες του ΛεΜαν είναι ένας από τους σπουδαιότερους αγώνες της ιστορίας του παγκόσμιου μότορσπορ, και στον πρώτο αιώνα της διεξαγωγής του υπήρξαν 5 πρωταθλητές της Formula 1 που έχουν γευθεί τη νίκη στις όχθες του ποταμού La Sarthe.
Η “βόμβα” του περασμένου Φεβρουαρίου για τη μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον στη Ferrari πυροδότησε μια σειρά από αλλαγές στα οδηγικά δίδυμα των ομάδων της Formula 1 για τη νέα χρονιά. Δείτε παρακάτω ποιοι οδηγοί έχουν ήδη υπογράψει και ποιοι ακούγονται για τις 9 ελεύθερες θέσεις που απομένουν.
Από το GP της Ίμολα και μετά έχουν υπάρξει αρκετές “θερμές συζητήσεις” μεταξύ της FIA και των κορυφαίων ομάδων της F1 με αντικείμενο τις νέες μπροστινές πτέρυγες των Ferrari, McLaren, και πλέον και της Mercedes, που η Red Bull θεωρεί ότι έχουν υπερβολική ελαστικότητα.
"Είναι πιο εύκολο, με την καλή έννοια, για τους οδηγούς αυτής της γενιάς να χειριστούν ένα μονοθέσιο της Formula 1" είπε σε συνέντευξή του στους Times του Λονδίνου ο Φερνάντο Αλόνσο, 23 χρόνια και 388 GP μετά το ντεμπούτο του στο σπορ.
Το περιοδικό Business F1 αποκαλύπτει ότι ο πιο επιτυχημένος σχεδιαστής της ιστορίας της F1 Άντριαν Νιούι όχι μόνο έχει συμφωνήσει με τη Scuderia για να μεταβεί στο Μαρανέλο την Άνοιξη του 2025, αλλά και ότι έχει ήδη υπογράφει το νέο του συμβόλαιο έναντι αστρονομικής αμοιβής.
Ο διευθυντής του τμήματος μονοθεσίων της FIA, Νικόλας Τομπάζης, είπε ότι οι νέες μονάδες ισχύος που θα εφαρμοστούν στη Formula 1 σε ενάμιση χρόνο θα αποδίδουν περίπου 100 περισσότερους ίππους σε σχέση με τις σημερινές - αγγίζοντας τους 1.100 hp.
Παράλληλα με την πίεση που της ασκεί η McLaren στην πίστα, η RBR δέχεται τώρα και την ψυχολογική πίεση από τον διευθυντή της ομάδας του Ουόκινγκ, Ζακ Μπράουν, που υποστηρίζει ότι ο ‘πόλεμος ισχύος’ που εξελίσσεται τους τελευταίους μήνες στο Μίλτον Κινς έχει αφήσει τη Red Bull "σε μία δύσκολη κατάσταση".
Οι ελπίδες του Κάρλος Σάινθ να παραμείνει του χρόνου σε μία από τις κορυφαίες της Formula 1 δείχνουν να έχουν πια εξανεμιστεί, καθώς ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, άφησε να εννοηθεί ότι η ομάδα του Μπράκλεϊ κλίνει προς τον έφηβο Αντρέα Κίμι Αντονέλι για το 2025.
Μετά τη μεγάλη της αναβάθμιση στην Ίμολα, και υπό το βάρος του “ναυαγίου” του Καναδά, η Scuderia φέρνει νωρίτερα -στο επόμενο GP, της Ισπανίας- τις προγραμματισμένες για τον Ιούλιο αναβαθμίσεις της SF-24, ενώ η Mercedes συνεχίζει τις αναβαθμίσεις της W15 με ανασχεδιασμένο δάπεδο στον αγώνα της Formula 1 στη Βαρκελώνη.
Πριν από το GP Καναδά ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes F1 Τζέιμς Άλισον είχε πει για τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η Red Bull πως "φαίνεται πως η αναβάθμισή τους [της Red Bull RB20] ήταν μια υποβάθμιση" - και τώρα ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ, μετά τη νίκη του Μαξ Φερστάπεν στο Μόντρεαλ, έδωσε την απάντησή του.
Ο Μαξ Φερστάπεν πιθανότατα θα είναι και εκείνος στα χείλη πολλών που θα αναφέρονται στο μέλλον στους 5 καλύτερους οδηγούς της ιστορίας της Formula 1, αλλά ο Ολλανδός άφησε ταπεινά έξω τον εαυτό του όταν ρωτήθηκε για τους πέντε που ο ίδιος ξεχωρίζει.
Μετά το χειρότερο GP εδώ και χρόνια της Ferrari, χθες (9/06) στον Καναδά, ο Σαρλ Λεκλέρ είπε πως ακριβώς όπως η Scuderia δεν ενθουσιάστηκε υπερβολικά μετά τη νίκη στο Μονακό, έτσι και τώρα δεν αποκαρδιώνεται ολοκληρωτικά μετά το “ναυάγιο” στο Μόντρεαλ.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ και η Red Bull Racing τιμωρήθηκαν με πρόστιμο 25.000 ευρώ, και επίσης με ποινή 3 θέσεων για τον επόμενο αγώνα της Formula 1, το GP Ισπανίας, διότι ο Μεξικανός επέστρεψε στην πίστα με εκτεταμένη ζημιά στο μονοθέσιό του μετά το ατύχημά του στο GP του Καναδά.
Ο Λιούις Χάμιλτον παραδέχθηκε ότι ήταν πολλά τα λάθη του και “φτωχή η απόδοση εκ μέρους μου” στο GP του Καναδά, παρότι με την 4η θέση πέτυχε το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα με την -αναβαθμισμένη, στο Μόντρεαλ- Mercedes W15.
Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε σημαντικό έδαφος στη διεκδίκηση του φετινού τίτλου της Formula 1 μετά τη νίκη του στο GP Καναδά και την εγκατάλειψη του Σαρλ Λεκλέρ. Στους 56 βαθμούς η διαφορά τους μετά τον 9ο από τους 24 αγώνες της φετινής σεζόν, πλησίασε τον Μονεγάσκο ο Νόρις στους 7 βαθμούς.
Μετά από ένα επεισοδιακό GP στον Καναδά, ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε την 6η φετινή του νίκη σε 9 αγώνες "πληρώνοντας με το ίδιο νόμισμα" του Μαϊάμι τον Λάντο Νόρις που τον ακολούθησε στο βάθρο, μαζί με τον τρίτο Τζορτζ Ράσελ. Εγκατέλειψαν και οι δύο Ferrari.
Η ομάδα που κέρδισε το προηγούμενο GP της Formula 1, στο Μονακό, αποκλείστηκε στο Q2 των δοκιμών κατάταξης του GP του Καναδά και οι Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ δεν είχαν εξηγήσεις για την ξαφνική απώλεια της ταχύτητας της Ferrari SF-24. Σάινθ: "Ξέραμε από τις δοκιμές ότι είμαστε αργοί εδώ, και ότι θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο".
Μόλις μία φορά στην ιστορία της F1 έχει επαναληφθεί αυτό που έγινε απόψε στις δοκιμές κατάταξης του GP του Καναδά, να μοιραστούν δύο ή περισσότεροι οδηγοί τον πανομοιότυπο πρώτο χρόνο στη μάχη της πολ ποζίσιον: συνέβη το 1997 στη Χερέθ της Ισπανίας, και ήταν μια μάχη για τον τίτλο της Formula 1.
Οι Τζορτζ Ράσελ και Μαξ Φερστάπεν σημείωσαν ακριβώς τον ίδιο χρόνο (1:12.000) στο τέλος των δοκιμών κατάταξης του GP Καναδά, αλλά την πολ ποζίσιον κατέκτησε ο Βρετανός της -αναγεννημένης- Mercedes διότι σημείωσε νωρίτερα τον γύρο του. Αποκλεισμός-σοκ και των δύο Ferrari από την πρώτη δεκάδα.
Ο παλιός, καλός Λιούις Χάμιλτον αξιοποίησε την καλύτερη φετινή απόδοση της αναβαθμισμένης Mercedes W15, γράφοντας επιβλητικά τον πρώτο χρόνο της 3ης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά με διαφορά 4 δεκάτων από τους Μαξ Φερστάπεν και Τζορτζ Ράσελ.
Το πρόβλημα στο υβριδικό σύστημα της μονάδας ισχύος της Honda, στην πλάτη της Red Bull RB20, άφησε τον Μαξ Φερστάπεν με μόνο 4 γύρους στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά, αλλά ο Ολλανδός ανησυχεί πιο πολύ για τις επιπτώσεις που θα έχει αργότερα στη φετινή σεζόν - λόγω της μείωσης των διαθέσιμων εξαρτημάτων που δικαιούται.
Ο Φερνάντο Αλόνσο της Aston Martin ήταν ο ταχύτερος στο πρώτο μισό της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών του GP Καναδά, όταν η βροχή έβαλε τέλος στους γύρους με τη μαλακή γόμα. Στην 18η θέση ο Μαξ Φερστάπεν, έκανε μόλις 4 γύρους με πρόβλημα στο υβριδικό σύστημα της μονάδας ισχύος της Red Bull.
Σε μια πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών που ξεκίνησε με βροχή και πλημμυρισμένη πίστα και τελείωσε με λιακάδα και στεγνή άσφαλτο, o Λάντο Νόρις σημείωσε στην εκπνοή με τη μαλακή σλικ γόμα τον ταχύτερο χρόνο με 0,3'' διαφορά από τον Κάρλος Σάινθ της Ferrari.
Παρότι ο Κάρλος Σάινθ θεωρεί ότι η Red Bull παραμένει το φαβορί στη φετινή Formula 1, ο Ισπανός εκτιμά ότι η Scuderia έχει ρεαλιστικές ελπίδες να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο των κατασκευαστών - αρκεί να αξιοποιήσει στο έπακρο κάθε ευκαιρία που θα της παρουσιαστεί σε συγκεκριμένες πίστες που ταιριάζουν στο cavallino.