Η νεοσύστατη Red Bull Ford Powertrains βρίσκεται στον "πυρετό" της εξέλιξης του κινητήρα που θα φορούν τα μονοθέσια του Μίλτον Κινς από το 2026, και κατά πολλούς η ανταγωνιστικότητα αυτής της μονάδας ισχύος θα είναι το βασικό κριτήριο για να επιλέξει ο Μαξ Φερστάπεν μεταξύ της RBR και της Mercedes.
Η Scuderia ανακοίνωσε και επίσημα ότι δύο υψηλόβαθμα στελέχη της Mercedes F1 θα φτάσουν από το Μπράκλεϊ στο Μαρανέλο λίγο πριν τον Λιούις Χάμιλτον: ο αναπληρωτής διευθυντής της ομάδας Ζερόμ Ντ’ Αμπρόζιο θα βρίσκεται από τον Οκτώβριο δίπλα στον Φρεντ Βασέρ, ενώ ο Λικ Σερά θα ενισχύσει την τεχνική ομάδα της Scuderia.
Στον ορίζοντα του Κάρλος Σάινθ μετά την αποχώρησή του από τη Ferrari στο τέλος του 2024 φέρεται πλέον να βρίσκονται μόνο δύο προτάσεις: για μονοετές συμβόλαιο από τη Mercedes και για πολυετές από την Audi - και ο Ισπανός πρέπει να αποφασίσει μέχρι το GP του Μονακό στο τέλος Μαΐου.
Με την αγωνιστική άνοδο της McLaren ήρθαν και τα ψυχολογικά παιχνίδια για τη μάχη της κορυφής της Formula 1, καθώς ο διευθύνων σύμβουλος της αγγλικής ομάδας Ζακ Μπράουν στόχευσε τον Μαξ Φερστάπεν λέγοντας πως αρκετοί ακόμα οδηγοί θα μπορούσαν να κατακτήσουν τον παγκόσμιο τίτλο αν οδηγούσαν για τη Red Bull.
Ο έξι φορές παγκόσμιος πρωταθλητής του MotoGP έκανε άλλη μια παραπομπή στον δις πρωταθλητή της Formula 1 Φερνάντο Αλόνσο, στο πλαίσιο του GP των μοτοσικλετών στο ΛεΜάν της Γαλλίας, χρησιμοποιώντας τη φράση του συμπατριώτη του “έχω ένα πλάνο”. Τι είχε πει πριν από λίγο καιρό για τη “δεύτερη νεότητα” του οδηγού της Aston Martin F1.
Ο Λάντο Νόρις πέταξε από τους ώμους του το βάρος των 110 GP χωρίς νίκη στη Formula 1, κερδίζοντας το φετινό GP του Μαϊάμι με τη McLaren MCL38. Όμως στο παρελθόν υπήρξαν 9 οδηγοί που περίμεναν περισσότερο (ή περίπου το ίδιο) για να το πετύχουν. Τρεις από αυτούς έγιναν μετέπειτα παγκόσμιοι πρωταθλητές, άλλοι δύο είναι ακόμα στην εκκίνηση.
Μετά την πρώτη του νίκη στη Formula 1, στο GP του Μαϊάμι το περασμένο τριήμερο, ο Λάντο Νόρις πιστεύει ότι η McLaren έχει τη δυναμική για να διεκδικήσει περισσότερες νίκες φέτος, και έπειτα το παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2025.
Η Scuderia έκανε τα πρώτα χιλιόμετρα της πολυαναμενόμενης, βαρέως αναβαθμισμένης SF-24 στην πίστα του Φιοράνο, με την οποία φιλοδοξεί να φτάσει ένα βήμα πιο κοντά στη Red Bull εφεξής στα GP της Formula 1. Διαβάστε τι έχει αλλάξει στο ιταλικό μονοθέσιο.
Ο Λάντο Νόρις έκλεψε τα φώτα στο GP του Μαϊάμι με την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1, όμως η απόδοση του Όσκαρ Πιάστρι -που χάθηκε με την ατυχία του κακού χρονισμού του πιτ-στοπ του με το όχημα ασφαλείας- ήταν ακόμα πιο εκθαμβωτική, σύμφωνα με τα λεγόμενα του διευθυντή της McLaren Αντρέα Στέλλα.
Οι "κανόνες του παιχνιδιού" στη Formula 1 έχουν αρχίσει να αλλάζουν, καθώς η αγωνιστική άνοδος της McLaren και αυτή που αναμένεται από τη Ferrari στο ερχόμενο GP της Ίμολα αρχίζουν να ασκούν πίεση στη Red Bull Racing, σύμφωνα με τον διευθυντή της Scuderia Ferrari Φρεντ Βασέρ.
Η Scuderia ξεκίνησε το διήμερο δοκιμών της στην πίστα της, δίπλα στο εργοστάσιο του Μαρανέλο, με τέσσερα παράξενα καλύμματα των τροχών του περσινού μονοθεσίου της - στο πλαίσιο της έρευνας που κάνει σε συνεργασία με τη FIA για να βρεθούν λύσεις για το σπρέι των μονοθεσίων στα βροχερά GP της Formula 1.
Μετά τον Άντριαν Νιούι, η Red Bull Racing κινδυνεύει να χάσει όχι μόνο περισσότερους ανθρώπους-“κλειδιά” της επιτυχίας της στη Formula 1 -όπως ο αγωνιστικός διευθυντής Τζόναθαν Ουίτλεϊ- αλλά και πλειάδα μηχανικών της που σύμφωνα με τους Ζακ Μπράουν και Τότο Βολφ στέλνουν κατά δεκάδες τα βιογραφικά τους στις McLaren Racing και Mercedes F1.
Η περίφημη και πολυαναμενόμενη από τους τιφόζι Ferrari SF-24 Evo, με εκτεταμένες αεροδυναμικές αναβαθμίσεις, δοκιμάζεται από τη Scuderia αυτό το διήμερο στην πίστα του Μαρανέλο - με στόχο να κάνει ένα άλμα απόδοσης αντίστοιχο με της McLaren MCL38 στο Μαϊάμι.
Ο Λιούις Χάμιλτον παραδέχθηκε -σε συνέντευξη που παραχώρησε στο αμερικανικό δίκτυο CBS- ότι νιώθει παράξενα στη μεταβατική αυτή περίοδο της τελευταίας του σεζόν με τη Mercedes F1 και επιβεβαίωσε ότι θα μεταβεί του χρόνου στη Ferrari με ξεκάθαρο στόχο να επιστρέψει στις νίκες και στους τίτλους της Formula 1.
Η McLaren παρουσίασε στο GP του Μαϊάμι ένα εκτεταμένο πακέτο 10 πολύ σημαντικών αναβαθμίσεων της MCL38. Τι ρόλο έπαιξαν αυτές για την παρθενική νίκη του Λάντο Νόρις, και γιατί ο μηχανικός του 24χρονου, Ουίλ Τζόζεφ, λέει ότι θα αποδώσουν ακόμα καλύτερα σε άλλες πίστες που ακολουθούν στο πρόγραμμα της Formula 1.
Νέα ήθη φέρνει ο Φρεντ Βασέρ στη Scuderia: ο διευθυντής της ιταλικής ομάδας μπήκε στους πανηγυρισμούς της McLaren για τη νίκη της στο Μαϊάμι, φόρεσε το καπελάκι που του έδωσε ο Ζακ Μπράουν και έρανε με σαμπάνια τον Λάντο Νόρις για την πρώτη του νίκη.
Για πρώτη φορά η Aston Martin F1, μέσω του διευθυντή της Μάικ Κρακ, επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της για τις υπηρεσίες του Άντριαν Νιούι - έπειτα από τη νέα συνάντηση του πιο επιτυχημένου σχεδιαστή της F1 με τον ιδιοκτήτη της ομάδας, Λόρενς Στρολ, στο Μαϊάμι.
Ο διευθυντής της Scuderia μίλησε στη γαλλική εφημερίδα L’ Equipe για όλα όσα πιστεύει ότι θα φέρει στην ιταλική ομάδα το 2025 ο Λιούις Χάμιλτον, και ξεκαθάρισε ότι στόχος του Βρετανού επτάκις πρωταθλητή είναι να κερδίζει με το cavallino, στο τεράστιο τελευταίο κεφάλαιο της καριέρας του.
Η McLaren αποδέχθηκε το αίτημα επίσκεψης του Ντόναλντ Τραμπ στο γκαράζ της στο περιθώριο του GP του Μαϊάμι λέγοντας ότι το έκανε "από σεβασμό στο γραφείο του Προέδρου των ΗΠΑ", αλλά ξεκαθάρισε ότι αυτή δεν είναι μια ένδειξη υποστήριξης της πολιτικής του υποψηφιότητας για τις φετινές αμερικανικές εκλογές.
Οι αγωνοδίκες του GP του Μαϊάμι έκριναν τον Κάρλος Σάινθ υπαίτιο για την επαφή που είχε με τον Όσκαρ Πιάστρι της McLaren, και του επέβαλλαν ποινή 5'' που τον έριξε στην 5η θέση της τελικής κατάταξης του 6ου φετινού αγώνα της Formula 1.
Στις συγκεκριμένες συνθήκες του GP του Μαϊάμι, η πρώτη μεγάλη φετινή αναβάθμιση της McLaren MCL38 την έκανε ταχύτερη από την κυρίαρχη Red Bull RB20 -τουλάχιστον με τη σκληρή γόμα- και αυτό εξέπληξε ακόμα και τον διευθυντή της ομάδας, Αντρέα Στέλλα.
Ο Λάντο Νόρις υποδέχθηκε με μια αθυροστομία στην live συνέντευξή του την παρθενική του νίκη στη Formula 1, στο GP του Μαϊάμι με την βαρέως ανανεωμένη McLaren MCL38, λέγοντας "καιρός δεν ήταν; Γαμ***! Συγγνώμη".
Ο Μαξ Φερστάπεν κέρδισε την πρώτη πολ ποζίσιον της καριέρας του στο Μαϊάμι, αλλά την 6η του φετινή για ισάριθμα GP αφήνοντας τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari ενάμισι δευτερόλεπτο πίσω του. Στη δεύτερη σειρά οι Κάρλος Σάινθ και Σέρτζιο Πέρεζ, στην τρίτη οι McLaren και στην τέταρτη οι Mercedes.
Ενόψει των αποψινών δοκιμών κατάταξης του GP του Μαϊάμι (4/05, 23:00), ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι η Red Bull RB20 θα χρειαστεί βελτιώσεις για να διεκδικήσει την πολ ποζίσιον - παρά το γεγονός ότι κέρδισε χωρίς να προβληματιστεί ιδιαίτερα τον αγώνα Sprint.
Ο Μαξ Φερστάπεν παρέμεινε ανίκητος στο Μαϊάμι από καταβολής του αγώνα, καθώς έλεγξε απόλυτα τον Σαρλ Λεκλέρ και τη Ferrari για να κερδίσει άλλη μία νίκη, στο δεύτερο φετινό Sprint της Formula 1. Στο βάθρο ο Σέρτζιο Πέρεζ, εμπρός από έναν Ντάνιελ Ρικιάρντο από τα παλιά που τερμάτισε 4ος με την RB.
Μετά την ανακοίνωση της αποχώρησής του από τη Red Bull Racing, ο σχεδιαστής Άντριαν Νιούι ξεκαθάρισε ότι δεν προγραμματίζει ακόμα να πάει σε κάποια άλλη ομάδα της Formula 1, καθώς και ότι θα κάνει ένα διάλειμμα ξεκούρασης "μέχρι να σκεφτώ ότι ήρθε ο καιρός για μια νέα περιπέτεια".
Παρότι είπε ότι ο γύρος του “ήταν απαίσιος” και αναρωτήθηκε “τι απέγιναν οι άλλοι;”, ο Μαξ Φερστάπεν βγήκε νικητής των δοκιμών κατάταξης (Sprint Qualifying) για τον αγώνα Sprint του Μαϊάμι – παρότι στις δύο πρώτες περιόδους δεν ήταν ταχύτερος. Δεύτερος, μόλις ένα δέκατο πίσω του, ο Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari.
Ο Σαρλ Λεκλέρ δέχθηκε ένα σοβαρό πλήγμα στην προετοιμασία του για το GP του Μαϊάμι με την πρόωρη αποχώρησή του από τις ελεύθερες δοκιμές, έπειτα από τετ-α-κε που είχε στη στροφή 16 μόλις στο 5ο λεπτό της διαδικασίας που τον ανάγκασε να εγκαταλείψει τη Ferrari του.
Παρότι πολλά δεν του πήγαν καλά στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP του Μαϊάμι, ο Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB20 σημείωσε στο τέλος με τη μαλακή γόμα τον ταχύτερο γύρο από τους Όσκαρ Πιάστρι (McLaren) και Κάρλος Σάινθ (Ferrari). Ο Λεκλέρ έχασε όλες τις δοκιμές λόγω τετ-α-κε στο ξεκίνημα.
Στο περιθώριο του GP του Μαϊάμι, ο Μαξ Φερστάπεν μίλησε για το ηγεμονικό συμβόλαιο που του προσφέρει η Mercedes, ενώ παράλληλα θέλησε να κατεβάσει τους τόνους για τις επιπτώσεις της αποχώρησης του Άντριαν Νιούι από τη Red Bull Racing.
Μετά το ταξίδι της στην Άπω Ανατολή, η Formula 1 βρίσκεται στην αμερικανική ήπειρο για τον 6ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος. Διαβάστε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τον ανταγωνισμό, τη στρατηγική και το πρόγραμμα του τριημέρου, που περιλαμβάνει -μετά την Κίνα- και πάλι αγώνα Sprint.
Η Scuderia θα εμφανιστεί μεν στο Μαϊάμι με τις -μοναδικές, για αυτόν τον αγώνα- μπλε λεπτομέρειες στο χρωματισμό της SF-24, όμως κατά τα άλλα το cavallino θα παραμείνει αναλλοίωτο και θα αποτελέσει τη βάση δοκιμών ενόψει της ευρύτατης αναβάθμισής του στο επόμενο GP, της Ίμολα.
Ανήμερα της 30ής επετείου από την απώλεια του μυθικού Paulista, το Netflix δημοσίευσε το trailer της νέας μίνι-σειράς 6 επεισοδίων για τη ζωή του τρις πρωταθλητή της Formula 1.
Η Red Bull Racing ανακοίνωσε επίσημα ότι ο Άντριαν Νιούι θα αποχωρήσει από το Μίλτον Κινς κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, καθώς και ότι ο Βρετανός σχεδιαστής είναι ελεύθερος να ενταχθεί σε αντίπαλη ομάδα από την ίδια κιόλας χρονιά.
Ο θάνατος του Αυστριακού Ρόλαντ Ράτζενμπεργκερ στην Ίμολα μία ημέρα πριν το δυστύχημα του Άιρτον Σένα έμεινε στη σκιά, αλλά ένα νέο ντοκιμαντέρ αποδίδει τον ταιριαστό φόρο τιμής σε έναν οδηγό που κατάφερε στα 33 του χρόνια να πραγματώσει το παιδικό όνειρό του.
Μετά τη φερόμενη χθεσινή (29/04) συνάντηση του Άντριαν Νιούι με τη διοίκηση της RBR, επιβεβαιώνεται ότι ο Βρετανός σχεδιαστής είναι έτοιμος να αποχωρήσει από το Μίλτον Κινς, καθώς και ότι η σχετική ανακοίνωση θα έρθει μέχρι το τέλος της εβδομάδας.
Ο 6ος αγώνας του πρωταθλήματος της Formula 1, διεξάγεται στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και θα μεταδοθεί ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή του Πάσχα, 5 Μαΐου, στις 23:00 στο ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα στις 24:00 στον ΑΝΤ1.
Πως η τεχνολογία των βιοκαυσίμων του 2026 που εξελίσσει η Aramco, παράλληλα με την εξέλιξη της μονάδας ισχύος της Honda και τη γιγάντωση της Aston Martin F1, κάνουν τον Φερνάντο Αλόνσο αισιόδοξο ότι θα μπορέσει το 2026 να διεκδικήσει το τρίτο του πρωτάθλημα στη F1 - είκοσι χρόνια μετά το τελευταίο του.