Ο Άντριαν Νιούι εθεάθη στο αεροδρόμιο της Μπολόνια πριν από λίγες μέρες, δίνοντας περαιτέρω τροφή στα σενάρια ότι βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο επαφών με τη Scuderia Ferrari για τη μετακόμισή του στο Μαρανέλο.
Με την επέκταση του συμβολαίου του Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin F1 μέχρι το τέλος του 2026, έκλεισαν όλες οι θέσεις των οδηγών-ηγετών των ομάδων της Formula 1 για το 2025. Διαβάστε, παρακάτω, πώς έχουν τα δεδομένα για όλες τις υπόλοιπες.
Σαν “μουσική στα αυτιά” του Φερνάντο Αλόνσο ακούγονται τα λόγια των διοικητών της Honda ότι θέλουν το 2026 να παραμείνουν πρωταθλητές της Formula 1, μετακομίζοντας από τα μονοθέσια της Red Bull σε εκείνα της Aston Martin. Μακροχρόνιος στόχος επανένωσης με τον Μαξ Φερστάπεν.
Ο Μαξ Φερστάπεν δείχνει έτοιμος να ισοφαρίσει φέτος τα τέσσερα παγκόσμια πρωταθλήματα του Αλέν Προστ στη F1, όμως ο Γάλλος πιστεύει ότι οι τίτλοι του Ολλανδού θα είχαν περισσότερη αξία αν τα κέρδιζε μαχόμενος με άλλες ομάδες. Τι είπε για τους οδηγούς-ηγέτες των Ferrari και Mercedes και για τη μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον στη Scuderia, 35 χρόνια μετά τη δική του.
Ο Σαρλ Λεκλέρ βρέθηκε για τρεις διαδοχικές ημέρες στον προσομοιωτή της Scuderia την προηγούμενη εβδομάδα, με στόχο να λύσει το πρόβλημα που του κόστισε ακριβά στις δοκιμές κατάταξης του GP Ιαπωνίας.
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα κλείσει το 45ο έτος της ηλικίας του πριν τελειώσει το νέο του, διετές συμβόλαιο με την Aston Martin F1 το 2026 - κι αν κερδίζει GP στην ηλικία αυτή θα μπει στην πρώτη πεντάδα των γηραιότερων οδηγών που έχουν στεφθεί νικητές στη Formula 1.
Μαζί με το δέλεαρ της νέας μονάδας ισχύος του 2026 η Mercedes F1 είναι έτοιμη να προσφέρει στον Μαξ Φερστάπεν και ένα κολοσσιαίο συμβόλαιο -ανώτερο εκείνου που έχει με τον Λιούις Χάμιλτον- για να προσελκύσει τον Ολλανδό στο Μπράκλεϊ σε δύο χρόνια.
Ο Κάρλος Σάινθ επιβεβαίωσε αυτό που επαναλάμβανε η Ferrari τα τελευταία χρόνια: ότι τα στρατηγικά της σφάλματα οφείλονταν κατά κύριο λόγο στις προσπάθειές της να κάνει την υπέρβαση με το σχετικά φτωχό ρυθμό αγώνα των περασμένων της μονοθεσίων. Όμως, η βελτιωμένη απόδοση της SF-24 φέτος δίνει στη Scuderia μεγαλύτερη ευχέρεια επιλογών.
Η εξέλιξη της φετινής McLaren MCL38 μπορεί να επιτρέψει στην ομάδα του Ουόκινγκ να φτάσει στην απόδοση της Ferrari και ακόμα και να απειλήσει τη Red Bull επί ίσοις όροις σε κάποια GP αργότερα στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, λέει ο διευθυντής της ομάδας Αντρέα Στέλλα.
Παρότι έχουν διεξαχθεί μόνο τα 4 από τα 24 GP της φετινής Formula 1, η FIA και η Liberty Media ανακοίνωσαν το πρόγραμμα της επόμενης σεζόν, που περιλαμβάνει τους ίδιους αγώνες αλλά με σημαντικές αλλαγές στις ημερομηνίες τους.
Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση της επέκτασης του συμβολαίου του Φερνάντο Αλόνσο με την Aston Martin F1 για ακόμα δύο σεζόν, η Honda -που θα παρέχει τους κινητήρες στην Aston από το 2026- είπε ότι έχει αφήσει στο παρελθόν την προ οκταετίας προβληματική της σχέση με τον Ισπανό.
Ο Φερνάντο Αλόνσο μίλησε για την επερχόμενη επανένωσή του με τη Honda, που θα γίνει οκτώ χρόνια μετά από τη ρήξη του με τους Ιάπωνες εξαιτίας των δημόσιων επικριτικών σχολίων του Ισπανού για τους ιαπωνικούς κινητήρες που τότε χρησιμοποιούσε με τη McLaren.
O Φερνάντο Αλόνσο δήλωσε την πίστη του στο πρόγραμμα της Aston Martin προς την κορυφή της Formula 1 μετά την ανακοίνωση της ανανέωσης του συμβολαίου των δύο πλευρών μέχρι το τέλος του 2026, ενώ διευκρίνισε ότι θα παραμείνει στην αγγλική εταιρεία για πολλά χρόνια αφότου “κρεμάσει τα γάντια” του.
Ο Φερνάντο Αλόνσο θα παραμείνει για τουλάχιστον ακόμα δύο χρόνια στη Formula 1, μέχρι το τέλος του 2026, καθώς η Aston Martin F1 ανακοίνωσε και επίσημα τη νέα της συμφωνία με τον Ισπανό δις παγκόσμιο πρωταθλητή.
Ο Νόρμαν Έντουαρντ Τόλμαν, ιδρυτής της ομάδας Toleman με την οποία έκανε το ντεμπούτο του στη F1 ο Άιρτον Σένα το 1984, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 86 ετών.
Το κακό ξεκίνημα της Mercedes στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, για τρίτη διαδοχική χρονιά, πυροδότησε τις υποψίες ότι η πρώην πρωταθλήτρια θα αφήσει σε δεύτερη μοίρα το φετινό και το επόμενό της μονοθέσιο για να αφοσιωθεί πλήρως στους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2026. Όμως ο Τότο Βολφ αρνήθηκε κατηγορηματικά αυτό το ενδεχόμενο.
Οι ιδιοκτήτες των Alpine, RB και Haas φέρεται να εξετάζουν -μεταξύ άλλων ενδεχομένων- την περίπτωση πώλησης των τριών τους αυτών ομάδων της Formula 1, σε μια εποχή που η τιμή τους έχει εκτοξευθεί στα ύψη λόγω της διευρυνόμενης απήχησης του σπορ.
Υπάρχουν τέσσερις πίστες του φετινού προγράμματος της Formula 1 που ταιριάζουν τόσο στα χαρακτηριστικά της Ferrari SF-24, όπως ταίριαζε η Μελβούρνη, ώστε ο Κάρλος Σάινθ να ευελπιστεί ότι η Scuderia μπορεί να κερδίσει τη Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν επί ίσοις όροις.
Ο Άντριαν Νιούι δήλωσε πως “θα δούμε τι θα φέρει το μέλλον” σχετικά με τις προσεγγίσεις του από τη Ferrari αλλά και την Aston Martin F1, και παράλληλα χαρακτήρισε τη φετινή Red Bull RB20 ως μια “ακραία έκδοση” την κυρίαρχης περσινής RB19.
Ο Σαρλ Λεκλέρ επανέλαβε ότι η ακραία αναβάθμιση “EVO” της φετινής Ferrari SF-24 στο GP της Εμίλια Ρομάνια, στο μέσον του Μαΐου, θα κλείσει ακόμα περαιτέρω το χάσμα της Scuderia από την κυρίαρχη Red Bull RB20 του Μαξ Φερστάπεν.
Ο Έρνεστ Ντέγκνερ ήταν ένας Γερμανός αγωνιζόμενος μοτοσικλετών τις δεκαετίες του 1950 και ‘60, όμως ήταν η δράση του στο απόγειο του Ψυχρού Πολέμου που έμελλε να αφήσει για πάντα το όνομά του στην Ιστορία.
Οι μεταγραφικές αποφάσεις των οδηγών για τη διετία 2025-’26 δείχνουν να καθορίζονται εν πολλοίς από την εσωτερική πληροφόρησή τους σχετικά με την πρόοδο κάθε κατασκευαστή κινητήρων. Φερστάπεν: “Δεν υπάρχει λόγος πανικού” για τον πρώτο κινητήρα της Red Bull. Ράσελ: “Με τους νέους κανονισμούς η Mercedes θα επιστρέψει στην κορυφή”.
Το 4ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, που πραγματοποιήθηκε στην Ιαπωνία και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 7 Απριλίου, από το ΑΝΤ1+ και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1, είχε νικητή τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος από την εκκίνηση του αγώνα επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του φαβορί.
Ο Λιούις Χάμιλτον δεν μπορεί να κρύψει πια τον εκνευρισμό του για το πολύ κακό του ξεκίνημα στη φετινή σεζόν της Formula 1, την τελευταία του με τη Mercedes F1, και λέει ότι “κάποια στιγμή πρέπει να ξεκινήσουμε μια συζήτηση με τον Τότο [Βολφ]”. Πώς αντιδρά στα συνεχιζόμενα σχόλια ότι το μυαλό του είναι στο 2025 και στη Ferrari.
Ο Μαξ Φερστάπεν επιβεβαίωσε το ενδιαφέρον της Mercedes αλλά αρνήθηκε ότι θα φύγει από τη Red Bull το 2025, λέγοντας πως "δεν σκέφτομαι αυτή τη στιγμή ότι θα μπορούσα να οδηγώ κάπου αλλού" - την ώρα που ο διευθυντής της RBR Κρίστιαν Χόρνερ λέει πως "ο Μαξ θα μείνει μαζί μας 100 τοις εκατό".
Ο Φερνάντο Αλόνσο φέρεται αποφασισμένος να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την Aston Martin και πέραν του 2024, παρότι το όνομά του ακούγεται και για τη Mercedes και για τη Red Bull Racing, καθώς ο Ισπανός πιστεύει ότι “καμία άλλη ομάδα δεν έχει τόσο φιλόδοξα πλάνα όσο εμείς”.
Μετά το τρίτο του βάθρο σε ισάριθμους αγώνες της F1 που έχει αγωνιστεί φέτος, ο Κάρλος Σάινθ είπε ότι η Red Bull RB20 είναι απλά εκτός συναγωνισμού, και δήλωσε ότι πριν βάλει τη σκληρή γόμα στο τελευταίο του πιτ-στοπ αμφέβαλλε ότι θα μπορούσε να ανέβαινε στο βάθρο του GP Ιαπωνίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ ανέκαμψε εντυπωσιακά από την όγδοη θέση της εκκίνησης στην τέταρτη στην καρό σημαία του GP Ιαπωνίας, αλλά είπε παρόλα αυτά ότι δεν μπορεί να είναι ικανοποιημένος από τον τερματισμό του εκτός βάθρου - που οφείλεται στα συνεχιζόμενα προβλήματά του στις δοκιμές κατάταξης.
Η νίκη του Μαξ Φερστάπεν στην Ιαπωνία δεν φαινόταν στον Ολλανδό την Παρασκευή ότι θα μπορούσε να ήταν όσο επιβλητική, όσο εντέλει αποδείχθηκε. Και αυτό είχε τις ρίζες του σε μια λάθος επιλογή ρύθμισης, για την οποία τον είχε προειδοποιήσει ο μηχανικός του, Τζιανπιέρο Λαμπιάσε.
Ο Μαξ Φερστάπεν επιβεβαίωσε τα προγνωστικά και κέρδισε δια περιπάτου το GP Ιαπωνίας, 4ο φετινό αγώνα της Formula 1, καθώς ο Σέρτζιο Πέρεζ συμπλήρωσε το απόλυτα κυρίαρχο 1-2 της Red Bull με την ίδια άνεση. Ο Κάρλος Σάινθ και η Ferrari ξανά στο βάθρο, νικητές μιας περίπλοκης στρατηγικής μάχης τεσσάρων ομάδων.
Παρότι έμειναν στην 7η και 9η θέση των δοκιμών κατάταξης του GP Ιαπωνίας, οι Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ δήλωσαν αισιόδοξοι ότι θα μπορέσουν να ανταγωνιστούν αύριο τις McLaren-Ferrari-Aston Martin, λόγω της στρατηγικής και των βαρύτερων φορτίων καυσίμου.
Παρότι δεν φαίνεται να έχει αντίπαλο αυτό το τριήμερο στο GP Ιαπωνίας, ο Μαξ Φερστάπεν είπε ότι ο ρυθμός αγώνα που έδειξε η Ferrari στις ελεύθερες δοκιμές δεν αφήνει να εφησυχάσει για τον αυριανό αγώνα της Σουζούκα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ περιορίστηκε στην 8η θέση της εκκίνησης του GP Ιαπωνίας, σε μια περίοδο δοκιμών κατάταξης που έτσι κι αλλιώς η Ferrari δεν είναι την ταχύτητα να ανταγωνιστεί τη Red Bull, αλλά και τη McLaren. Τι είπε ο Μονεγάσκος, καθώς και ο Κάρλος Σάινθ, μιλώντας για τα σημερινά τους προβλήματα, και για όσα περιμένουν στο αυριανό GP.
Ο Μαξ Φερστάπεν κατέκτησε στη Σουζούκα την πέμπτη διαδοχική του πολ ποζίσιον, για το GP Ιαπωνίας, αλλά όχι με το αναμενόμενο "περίπατο" καθώς ο Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB20 τον πλησίασε στα 66 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Οι Λάντο Νόρις (McLaren) και Κάρλος Σάινθ (Ferrari) στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης, στην οριακή μάχη μεταξύ τεσσάρων ομάδων πίσω από την RBR.
Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον πρώτο χρόνο της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στη Σουζούκα με δυόμισι δέκατα διαφορά από τον Σέρτζιο Πέρεζ, ενώ πίσω από τους δύο οδηγούς της Red Bull οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον επιβεβαίωσαν τη βελτίωση της Mercedes W15.
Η πρώτη ημέρα ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας άφησε αρκετά αισιόδοξο τον Λιούις Χάμιλτον για το καλύτερο φετινό του τριήμερο, καθώς φαίνεται πως η Mercedes W15 αποδίδει καλά στις αρκετά χαμηλές θερμοκρασίες της Σουζούκα.
Το κράνος του Σαρλ Λεκλέρ στο GP Ιαπωνίας αυτού του τριημέρου έχει τα χρώματα του κράνους του Ζιλ Μπιανκί, του Γάλλου οδηγού που έχασε τη ζωή του πριν από 10 χρόνια μετά από το σφοδρό του ατύχημα στην πίστα της Σουζούκα.
Ποιές είναι οι αλλαγές της Red Bull που αποσκοπούν να κάνουν ακόμα ταχύτερη την RB20, στο μεγάλο “πακέτο” αναβάθμισής της αυτό το τριήμερο στο GP Ιαπωνίας.
Δεν συνέβησαν πολλά στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας, καθώς η βροχή που ερχόταν και έφευγε άφηνε την πίστα αρκετή υγρή για σλικς ελαστικά και αρκετά στεγνή για ενδιάμεσα "βρόχινα". Μόλις στο τέλος οι Όσκαρ Πιάστρι της McLaren και Λιούις Χάμιλτον της Mercedes έκαναν δύο σχετικά ταχείς γύρους.
Ο Μαξ Φερστάπεν ξεκίνησε το τριήμερο του GP Ιαπωνίας με τον πρώτο χρόνο στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές, δύο δέκατα μπροστά από τη Ferrari του Κάρλος Σάινθ. Ατύχημα για τον Λόγκαν Σάρτζεαντ, χωρίς σοβαρές συνέπειες.