Μπορεί ακόμα να έχουμε δει μόλις δύο αγώνες στη Formula 1 ωστόσο μια ματιά στην περσινή βαθμολογία των κατασκευαστών το ίδιο διάστημα σε σύγκριση με τη φετινή καταστεί απόλυτα σαφές το προβάδισμα της Red Bull.
Η Ferrari δεν βρίσκεται σε κρίση και "είναι απόλυτα ξεκάθαρο σε εμάς τι πρέπει να βελτιώσουμε, πώς πρέπει να το κάνουμε, και ποιοί είναι οι στόχοι μας", ισχυρίζεται ο Κάρλος Σάινθ. Η ιταλική ομάδα δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για τον απελθόντα από τη McLaren Τζέιμς Κι.
Η Scuderia ξεκίνησε το φετινό πρωτάθλημα της F1 απροσμενα μακριά από τη RBR, αλλά διευθυντής της Φρεντ Βασέρ είπε ότι μπορεί να κλείσει την απόσταση - αν και "δεν είναι αυτή η σωστή προσέγγιση που πρέπει να έχουμε".
Η φτωχή απόδοση της W14 και η καθυστέρηση ανανέωσης του συμβολαίου του με τη Mercedes, ανάβουν τη φημολογία περί ανταλλαγής Χάμιλτον-Λεκλέρ στο Μαρανέλο και το Μπράκλεϊ - αλλά ο Βρετανός λέει ότι "δεν βλέπω τον εαυτό μου να τα παρατάει και δεν θα πάω πουθενά".
Καθώς η Ferrari τοποθετεί την υστέρηση της SF-23 από τη Red Bull RB19 στο 1,2 δευτ. ανά γύρο και η Mercedes της W14 στο 1,5'', σε συνθήκες αγώνα, προσπαθούμε να εντοπίσουμε τι είναι αυτό που κάνει το μονοθέσιο του Μίλτον Κινς τόσο κυρίαρχο στη φετινή Formula 1.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ πήρε τη νίκη στο GP της Σαουδικής Αραβίας και μείωσε τη διαφορά του στον έναν βαθμό από τον Μαξ Φερστάπεν ο οποίος διατήρησε την πρωτιά. Η κατάταξη σε οδηγούς και κατασκευαστές.
Ο Σέρτζιο Πέρεζ ήταν ο νικητής στο Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας με τον Φερστάπεν να τερματίζει πίσω του παρότι εκκίνησε από τη 15η θέση. Τρίτος ο Αλόνσο που πανηγύρισε το 100ο βάθρο της καριέρας του.
Ο Σαρλ Λεκλέρ έφερε τη Ferrari SF-23 στο ενάμισι δέκατο από την πολ ποζίσιον του Σέρτζιο Πέρεζ -μετά την εγκατάλειψη του Φερστάπεν στο Q2- στο GP Σαουδικής Αραβίας, αλλά υποστήριξε ότι η RB19 παραμένει εκτός συναγωνισμού στην κορυφή της Formula 1.
Στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές πριν τις κατατακτήριες του GP Σαουδικής Αραβίας, ο Μαξ Φερστάπεν και η RBR έφτασαν στα όρια του ολοκληρωτισμού, με χρόνο ένα δευτερόλεπτο μπροστά από κάθε άλλη ομάδα - Μάχη στα χιλιοστά πίσω τους μεταξύ Aston Martin, Mercedes και Ferrari.
Ο Αλέν Προστ αποκάλυψε ότι είχε συνομιλίες -που εντέλει, φυσικά, ναυάγησαν- με τον τότε διευθυντή της Scuderia, Ζαν Τοντ, να οδηγεί δίπλα στον Μίκαελ Σουμάχερ στο γκαράζ της ιταλικής ομάδας. Και αποκάλυψε ποιος από τους δύο θα ήταν ο πρώτος οδηγός.
Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους η Scuderia (όπως και η RBR) επέλεξε μόλις στο δεύτερο από τους 23 αγώνες της χρονιάς να αλλάξει μια σειρά από επιμέρους εξαρτήματα των μονάδων ισχύος των μονοθεσίων της, ενόψει του GP Σαουδικής Αραβίας αυτού του τριημέρου (17-19/3).
Το πρόβλημα στην μονάδα ισχύος της Ferrari SF-23 στο Μπαχρέιν αναγκάζει τη Scuderia να αλλάξει για τρίτη φορά την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα του μονοθεσιου του Σαρλ Λεκλέρ - κάτι που επισείει ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση του GP Σαουδικής Αραβίας την Κυριακή (19/3).
Μετά τη συνάντησή του με τον πρόεδρο της Ferrari, Τζον Έλκαν, ο Σαρλ Λεκλέρ φέρεται -σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές του ιταλικού Τύπου- να έχει αποφασίσει να δεσμεύσει μακροχρόνια το μέλλον του στη Scuderia, και να υπογράψει την επέκταση του συμβολαίου του.
Ο ιταλικός Τύπος απεικονίζει ένα ανησυχητικό σκηνικό στο Μαρανέλο, εγείροντας αμφιβολίες αν η Scuderia μπορεί να ανακάμψει στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1.
Η έναρξη της νέας σεζόν ήταν ένας εφιάλτης για τους περισσότερους, καθώς από το GP του Μπαχρέιν μόνοι ευχαριστημένοι έφυγαν η Red Bull, η Aston Martin και η Williams. Αυτά είναι τα 5 HOT συμπεράσματα από τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.
Η απόφαση της Scuderia να μην κάνει ο Σαρλ Λεκλέρ δεύτερο γρήγορο γύρο στο Q3 των δοκιμών κατάταξης του GP του Μπαχρέιν της εξασφάλισε ένα φρέσκο σετ μαλακής γόμας για την εκκίνηση, αλλά οι Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ δεν φάνηκαν να ανησυχούν ιδιαίτερα.
Ο Σαρλ Λεκλέρ παραδέχθηκε μετά τις ελεύθερες δοκιμές του GP του Μπαχρέιν ότι η SF-23 δεν διαθέτει την απόδοση που χρειάζεται για να διεκδικήσει το Σάββατο (4/3) την πολ ποζίσιον του πρώτου αγώνα της F1 2023.
Η αυλαία της σεζόν του 2023 της Formula 1 άνοιξε στο Μπαχρέιν, με τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές στο Σακίρ. Ταχύτερος ο Σέρτζιο Πέρεζ της Red Bull, με διαφορά 0,44'' από τον Φερνάντο Αλόνσο (Aston Martin) και 0,62'' από τον Μαξ Φερστάπεν. Μπελάδες για τη Ferrari, τετ-α-κε ο Σάινθ.
Ο Σαρλ Λεκλέρ εκτιμά από μια σειρά από αναβαθμίσεις της νέας Ferrari SF-23 στους επόμενους αγώνες δείχνουν θετικές, και θα βοηθήσουν τη Scuderia να κλείσει το διαφαινόμενο χάσμα της από τη Red Bull RB19 στο ξεκίνημα της F1 2023 αυτό το τριήμερο στο Μπαχρέιν.
Η Ferrari φάνηκε να έχει στις δοκιμές του Μπαχρέιν με τη νέα SF-23 το περσινό της πρόβλημα στη διαχείριση ελαστικών, και ο Φερνάντο Αλόνσο το επιβεβαιώνει λέγοντας πως η Aston Martin AMR23 ήταν «λιγάκι ταχύτερη» από τη Scuderia στις αγωνιστικές συστοιχίες γύρων.
Στην προσπάθειά της να επιλύσει ένα βασικό περσινό της πρόβλημα, τις λανθασμένες στρατηγικές αποφάσεις σε ορισμένα κρίσιμα GP, η Scuderia αναδόμησε τον αντίστοιχο τομέα της - χωρίς τον μέχρι πρότινος διευθυντή Ινάκι Ρουέντα.
Όλο το στόρι της υπόθεσης που ιντριγκάρει τη Formula 1 και αφορά το μέλλον του Σαρλ Λεκλέρ. Θα μείνει στη Ferrari ή έχει ήδη συμφωνήσει με τη Mercedes;
Η Scuderia, βάσει των δεδομένων που έχουν προκύψει από τον πάγκο δοκιμών στο Μαρανέλο, αισιοδοξεί ότι ο κινητήρας της νέας SF-23 δεν θα παρουσιάζει τα περσινά προβλήματα που ευθύνονταν -μεταξύ άλλων- για την απώλεια των πρωταθλημάτων της F1.
Ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε τους πρώτους δύο γύρους του νέου μονοθεσίου της Scuderia στην πίστα του Φιοράνο, και ακολούθησε ο Κάρλος Σάινθ για άλλους τρεις. Τι δήλωσαν, ο Μονεγάσκος και ο Ισπανός, για το νέο cavallino και τον έναν και μοναδικό στόχο της ομάδας στη F1 2023.
Η Scuderia Ferrari παρουσίασε μπροστά σε μια κερκίδα από τιφόζι το νέο της μονοθέσιο SF-23 για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2023, που συνοδεύεται με την ελπίδα να φέρει τους πρώτους παγκόσμιους τίτλους της ιταλικής ομάδας μετά από μιάμιση δεκαετία.
Η Scuderia Ferrari παρουσιάζει σήμερα το νέο της μονοθέσιο SF-23 για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2023. Δείτε πότε και πού μπορείτε να παρακολουθήσετε την εκδήλωση σε απευθείας μετάδοση.
Σας ζητήσαμε να μας πείτε την άποψή σας για το αν θα πρέπει η Ferrari να ορίσει Νο1 οδηγό στη Formula 1, και ποιον. Δείτε τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας.
Ο Σαρλ Λεκλέρ οδήγησε στην πίστα του Άμπου Ντάμπι το μονοθέσιο F2003-GA με το οποίο ο Μίκαελ Σουμάχερ κατέκτησε το έκτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1, το 2003, και μίλησε για μια "εκπληκτική ημέρα".
Δέκα μέρες πριν από την αποκάλυψη του νέου μονοθεσίου της Ferrari, η Scuderia το έθεσε για πρώτη φορά σε λειτουργία στο εργοστάσιο του Μαρανέλο και οι διοικητές της ομάδας επανέλαβαν πως ο μοναδικός στόχος είναι η κατάκτηση των φετινών τίτλων της Formula 1.
Στο νέο Podcast του S24AUTO, οι Γιάννης Λημναίος και Πάνος Διαμάντης έχουν διαφορετική άποψη για το αν η Ferrari πρέπει να ορίσει έναν από τους Λεκλέρ και Σάινθ ως πρώτο οδηγό της ομάδας, αλλά θέλουν και τη γνώμη σου.
Νέα ενθαρρυντικά για τους τιφόζι στοιχεία αρχίζουν να εκπέμπονται από το Μαρανέλο, σχετικά με την αεροδυναμική απόδοση και τη διαχείριση των ελαστικών του «Cavallino» του 2023 που πρόκειται να αποκαλυφθεί στις 14 Φεβρουαρίου.
Ο νέος αγωνιστικός διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντερίκ Βασέρ, παρέθεσε τις απόψεις του για πέντε συγκεκριμένους άξονες της ιταλικής ομάδας ενόψει του 2023: από τους στόχους και την αποφυγή των περσινών λαθών, μέχρι το νέο μονοθέσιο και τη διαχείριση των δύο οδηγών.
Ο νέος διευθυντής της Scuderia εξέφρασε για πρώτη φορά τις απόψεις τους για το φλέγον περσινό ζήτημα της προτεραιότητας του Σαρλ Λεκλέρ στη Ferrari, ξεκαθαρίζοντας ότι η ομάδα θα ξεκινήσει το 2023 χωρίς να δώσει το χρίσμα στον Μονεγάσκο ή τον Κάρλος Σάινθ.
Μέσα στον Φεβρουάριο θα γίνει η παρουσίαση των μονοθεσίων των οκτώ από τις δέκα ομάδες της Formula 1 ενώ η Haas και η Williams μόνο τους νέους χρωματισμούς.