Αποκαλύψεις Γερμανών για Βοτανικό
Αποκαλύψεις Γερμανών για Βοτανικό που μιλούν για γήπεδο αλλά Ολντ Τράφορντ και 46.000 θέσεων
Αναλυτικά το δημοσίευμα γερμανικής ιστοσελίδας:
Πάνω από δέκα χρόνια προσπαθεί ο Παναθηναϊκός για την κατασκευή διαδόχου του "Α. Νικολαΐδης". Όχι, μακρυά από την Ακρόπολη, θα είναι έτοιμο έως το 2013 ένα νέο αθλητικό κέντρο. Σύμβουλος, στο πλευρό του Συλλόγου είναι η 1Picture GmbH (εταιρία περιορισμένης ευθύνης).
Η εταιρία επικοινωνίας από το Βερολίνο, φροντίζει για την μεγαλύτερη δυνατή επίδραση μιας “μάρκας” και για την καλύτερη δυνατή παρουσίαση της στην αγορά, όπως επίσης και μέσα στο ίδιο το στάδιο. Η οπτική επικοινωνία αποτελεί για τα ποδοσφαιρικά στάδια βασικό τομέα.
Φέτος την άνοιξη άρχισαν οι εργασίες κατασκευής του σταδίου των Αθηνών. Ως πρώτο βήμα της συμβουλευτικής εργασίας θα είναι μια ανάλυση των σχεδίων όσων αφορά την παρουσίαση και το μάρκετινγκ του Παναθηναϊκού, όπως επίσης και μια ανάλυση για την εκμετάλλευση των διαφημιστικών πινακίων και των ΜΜΕ. Στη συνέχεια θα δοθεί γνωμοδότηση για την αρχιτεκτονική και την διακόσμηση του γηπέδου και των χώρων γύρο από αυτό, όπως μας λέει ο διευθυντής της 1Picture GmbH, Μάρκους Ντίκε.
Βασική αρμοδιότητα θα είναι να γίνει έρευνα αγοράς. Ώστε να δημιουργηθεί μια σωστή στρατηγική για την τοποθέτηση του υπό κατασκευή γηπέδου στην αγορά. "Αυτό θα περιλαμβάνει κατ' αρχήν διαφημιστικές πινακίδες του γηπέδου καθώς και την παρουσίαση στον Τύπο. Σκοπός είναι, στο 46.000 θεατών υπό κατασκευή στάδιο, να δημιουργηθεί ένα Παναθηναϊκό θεματικό πάρκο.
Το πρώτο βήμα είναι η ανάλυση των εγγράφων σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων της μάρκας που διαφημίζεται στη φανέλα του Παναθηναϊκού, του διαφημιστικού χώρου και της διαφήμισης για τα ΜΜΕ. Στη συνέχεια, θα υπάρξει μια ψηφοφορία για την εσωτερική αρχιτεκτονική του γηπέδου και το γύρω περιβάλλον", ανέφερε αρχικά ο κ. Ντίκι και συμπλήρωσε:
"Κύριο καθήκον μας είναι οι διαφημίσεις στον αγωνιστικό χώρο και τα συναφή Μέσα Ενημέρωσης. Στόχος μας είναι να αφήνουμε στους 46.000 οπαδούς που θα έρχονται στο γήπεδο μια ξεχωριστή εμπειρία του Παναθηναϊκού".
Αξίζει να αναφερθεί πως ο Μάρκους Ντίκι και η εταιρεία του είχε αναλάβει τις αντίστοιχες μελέτες στο Ολντ Τράφορντ, το Καμπ Νου, το Αλιάνζ Αρίνα και το νέο γήπεδο της Γιουβέντους.
Πάνω από δέκα χρόνια προσπαθεί ο Παναθηναϊκός για την κατασκευή διαδόχου του "Α. Νικολαΐδης". Όχι, μακρυά από την Ακρόπολη, θα είναι έτοιμο έως το 2013 ένα νέο αθλητικό κέντρο. Σύμβουλος, στο πλευρό του Συλλόγου είναι η 1Picture GmbH (εταιρία περιορισμένης ευθύνης).
Η εταιρία επικοινωνίας από το Βερολίνο, φροντίζει για την μεγαλύτερη δυνατή επίδραση μιας “μάρκας” και για την καλύτερη δυνατή παρουσίαση της στην αγορά, όπως επίσης και μέσα στο ίδιο το στάδιο. Η οπτική επικοινωνία αποτελεί για τα ποδοσφαιρικά στάδια βασικό τομέα.
Φέτος την άνοιξη άρχισαν οι εργασίες κατασκευής του σταδίου των Αθηνών. Ως πρώτο βήμα της συμβουλευτικής εργασίας θα είναι μια ανάλυση των σχεδίων όσων αφορά την παρουσίαση και το μάρκετινγκ του Παναθηναϊκού, όπως επίσης και μια ανάλυση για την εκμετάλλευση των διαφημιστικών πινακίων και των ΜΜΕ. Στη συνέχεια θα δοθεί γνωμοδότηση για την αρχιτεκτονική και την διακόσμηση του γηπέδου και των χώρων γύρο από αυτό, όπως μας λέει ο διευθυντής της 1Picture GmbH, Μάρκους Ντίκε.
Βασική αρμοδιότητα θα είναι να γίνει έρευνα αγοράς. Ώστε να δημιουργηθεί μια σωστή στρατηγική για την τοποθέτηση του υπό κατασκευή γηπέδου στην αγορά. "Αυτό θα περιλαμβάνει κατ' αρχήν διαφημιστικές πινακίδες του γηπέδου καθώς και την παρουσίαση στον Τύπο. Σκοπός είναι, στο 46.000 θεατών υπό κατασκευή στάδιο, να δημιουργηθεί ένα Παναθηναϊκό θεματικό πάρκο.
Το πρώτο βήμα είναι η ανάλυση των εγγράφων σχεδιασμού, συμπεριλαμβανομένων της μάρκας που διαφημίζεται στη φανέλα του Παναθηναϊκού, του διαφημιστικού χώρου και της διαφήμισης για τα ΜΜΕ. Στη συνέχεια, θα υπάρξει μια ψηφοφορία για την εσωτερική αρχιτεκτονική του γηπέδου και το γύρω περιβάλλον", ανέφερε αρχικά ο κ. Ντίκι και συμπλήρωσε:
"Κύριο καθήκον μας είναι οι διαφημίσεις στον αγωνιστικό χώρο και τα συναφή Μέσα Ενημέρωσης. Στόχος μας είναι να αφήνουμε στους 46.000 οπαδούς που θα έρχονται στο γήπεδο μια ξεχωριστή εμπειρία του Παναθηναϊκού".
Αξίζει να αναφερθεί πως ο Μάρκους Ντίκι και η εταιρεία του είχε αναλάβει τις αντίστοιχες μελέτες στο Ολντ Τράφορντ, το Καμπ Νου, το Αλιάνζ Αρίνα και το νέο γήπεδο της Γιουβέντους.