X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ

Δεν "πουλάνε" οι φανέλες του Ροναλντίνιο!

Ροναλντίνιο-Μπαρτσελόνα

Η αγωνιστική πτώση του Ροναλντίνιο στο ξεκίνημα της φετινής σεζόν έχουν επιφέρει αξιοσημείωτη μείωση στις πωλήσεις φανελών με το όνομά του

Το "φλερτ" με τη Μίλαν και οι μέγα προσφορές από τον Αμπράμοβιτς ανήκουν στο παρελθόν, με το κοντέρ να γράφει μόνο 5 τέρματα στο ενεργητικό του Βραζιλιάνου σούπερ σταρ στην Πριμέρα Ντιβισιόν, γεγονός που έχει "παρενέργειες" και στην σχέση του με τους άλλοτε πιστούς του!
Αποτέλεσμα; Σύμφωνα με την εφημερίδα "El Periodico de Catalunya", που παραθέτει στοιχεία από το τμήμα μάρκετινγκ του καταλανικού συλλόγου, υπάρχει μία πτώση 40% στην πώληση φανελών με το όνομα του Ροναλντίνιο σε σύγκριση με την περυσινή σεζόν.

Το προϊόν που ακούει στο όνομα Ροναλντίνιο, ο οποίος αντιπροσώπευε μέχρι το καλοκαίρι το 60% των προϊόντων που πουλούσα οι "μπλαουγκράνα", δεν πουλάει πια όσο στο παρελθόν.

Οπαδοί αλλά και ξένοι τουρίστες, που τον προτιμούσαν έναντι άλλων παικτών της ομάδας, "μαγεύονται" πλέον περισσότερο από την τεχνική του Λιονέλ Μέσι και την ταχύτητα του Τιερί Ανρί, με τον Ροναλντίνιο να είναι πλέον στην τρίτη θέση αναφορικά με τους πιο "δημοφιλείς" παίκτες στις μπουτίκ του συλλόγου, με τον Σάμουελ Ετό να είναι τέταρτος και να μειώνει συνεχώς τη διαφορά που τους χωρίζει.

Να σημειωθεί ότι η ίδια έρευνα αποκαλύπτει πως σε σχέση με την περασμένη αγωνιστική περίοδο παρατηρείται μείωση της τάξης του 10-15% στις πωλήσεις εξαρτημάτων και αθλητικού υλικού με το όνομα της Μπαρτσελόνα, γεγονός που συνδέεται αναμφίβολα με τη φετινή αγωνιστική πορεία της ομάδας αλλά και το θέαμα που προσφέρει στον απαιτητικό κοινό της.






TAGS ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ