Εγκώμια της UEFA για τον τελικό
Εκτενή αναφορά στον τελικό του Κυπέλλου Hellas OnLine 2009 μεταξύ Ολυμπιακού και ΑΕΚ κάνει η επίσημη ιστοσελίδα της UEFA,
Με ρεκόρ τηλεθέασης (4 εκατομμύρια τηλεθεατές και ποσοστό 68%) και μπροστά σε 55.000 φιλάθλους, η Ελληνική Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία... δεν άφησε πέτρα που να μη σηκώσει, προκειμένου να εξασφαλίσει τη μέγιστη προβολή του εγχειρήματος της UEFA για την ένωση όλων κατά του ρατσισμού. Το λογότυπο «Unite Against Racism» προσφέρει τη δυνατότητα σε όλους να συμμετάσχουν και να προωθήσουν τις ενέργειες της UEFA, που συνεργασία με το Πανευρωπαϊκό Δίκτυο Ποδόσφαιρο Κατά του Ρατσισμού στην Ευρώπη (FARE), έχει ξεκινήσει την καμπάνια.
Σε όλους τους διαφημιστικούς χώρους του ολυμπιακού σταδίου της Αθήνας, αλλά και στους ηλεκτρονικούς πίνακες τα μηνύματα ήταν συνεχή, τα παιδιά που συνόδευσαν τους ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων στον αγωνιστικό χώρο πριν από την έναρξη φορούσαν ειδικές φανέλες με το λογότυπο «Unite Against Racism», ενώ είχε τυπωθεί, τόσο στα εισιτήρια του αγώνα, όσο στο match-program που είχε εκδοθεί γι αυτόν.
«Είμαστε χαρούμενοι που συμμετέχουμε στην καμπάνια της UEFA κατά του ρατσισμού κα πεπεισμένοι πως κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε για να πετύχουμε τους στόχους», δήλωσε ο διευθυντής οικονομικού της ΕΠΟ Παυσανίας Παπανικολάου».