Γκρόσο: "Δεν ήθελα το πρόσωπό μου να κάνει το γύρο του κόσμου"
Ο Φάμπιο Γκρόσο δεν έκρυψε την οργή του για την επίθεση που δέχτηκε το πούλμαν της Λιόν από οπαδούς της Μαρσέιγ και προκάλεσε τον τραυματισμό του, τονίζοντας πως δεν μπορεί να μπαίνει σε κίνδυνο η ζωή των ανθρώπων του αθλητισμού.
Ο Φάμπιο Γκρόσο ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στο προ ημερών ντέρμπι της Μαρσέιγ με την Λιόν για... λανθασμένους λόγους, με τον Ιταλό προπονητή των "λιονέ" να τραυματίζεται στο πρόσωπο μετά από επίθεση που έγινε στο πούλμαν της ομάδας του από οπαδούς των Μαρσεγέζων και το ματς να οδηγείται σε αναβολή.
Λίγες ημέρες απόσταση από την αποφράδα εκείνη βραδιά, ο άλλοτε παγκόσμιος πρωταθλητής με την εθνική Ιταλίας το 2006 μίλησε για πρώτη φορά για τα θλιβερά περιστατικά που έλαβαν χώρα έξω από το "Βελοντρόμ", δηλώνοντας σοκαρισμένος και εξοργισμένος.
"Δεν ήθελα το πρόσωπό μου να κάνει το γύρο του κόσμου. Αυτό που συνέβη δεν έπρεπε να συμβεί ποτέ. Δεν είμαι το πιο σημαντικό πρόσωπο, ήταν 40 άτομα μέσα στο πούλμαν.
Θα μπορούσε να ήταν οποιοσδήποτε άλλος, υπήρχαν οπαδοί σε ένα άλλο πούλμαν. Και θα μπορούσα να μην ήμουν εδώ για να σας τα διηγηθώ", τόνισε αρχικά ο Γκρόσο, σε συνέντευξη Τύπου ενόψει του κυριακάτικου εντός έδρας αγώνα με την Μετς, για να προσθέσει:
"Είμαι καλύτερα αλλά θα μπορούσα να είμαι ακόμη καλύτερα. Είμαστε απογοητευμένοι, θυμωμένοι, σοκαρισμένοι και η Κυριακή ήταν μία πολύ θλιβερή ημέρα. Δεν μπορούμε να θέτουμε σε κίνδυνο τις ζωές ανθρώπων του αθλητισμού".
Κατά τον Γκρόσο, αυτό που θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη από εδώ και πέρα είναι η βελτίωση της ασφάλειας στα γήπεδα, με τον προπονητή της Λιόν να επισημαίνει:
"Το πούλμαν μας πέρασε από ένα μέρος όπου υπήρχαν πολλές πέτρες στις πλευρές του δρόμου λόγω των εργασιών, αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Δεν είναι λύση η απομάκρυνση των φιλάθλων από το γήπεδο, αυτό θα έρθει με τη βελτίωση της ασφάλειας".
Ελπίζω ότι δεν θα περιμένουμε για να συμβεί κάτι χειρότερο. Περάσαμε από ένα μέρος που δεν έπρεπε να περάσουμε. Όταν πηγαίναμε στο γήπεδο είχαμε δύο μοτοσικλέτες και δύο αυτοκίνητα ως συνοδούς. Στην επιστροφή είχαμε 4 αυτοκίνητα και 20 μηχανάκια. Γιατί ενεργούμε με καθυστέρηση;"