X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

VIRAL

Η φανέλα της Μίλαν θα γίνει πολύ πιο βαριά στο ματς με την Ουντινέζε

Ο Ραφαέλ Λεάο πανηγυρίζει μαζί με τον Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς γκολ της Μίλαν σε ματς της Serie A κόντρα στην Σπέτσια | 17 Ιανουαρίου 2022 @2022 LUCA BRUNO/AP IMAGES

Το αποψινό (25/2, 19:45, COSMOTE SPORT 3 HD) ματς πρωταθλήματος της Μίλαν κόντρα στην Ουντινέζε θα είναι ιστορικό για τους ροσονέρι αφού θα αγωνιστούν για πρώτη φορά διαφημίζοντας χορηγό στο πίσω μέρος της φανέλας τους.

Η Μίλαν συνιστά όχι μόνο ένα από τα ιστορικότερα ιταλικά και ευρωπαϊκά κλαμπ, με έτος ίδρυσης το 1899, αλλα και ένα από τα πλέον φημισμένα και επιτυχημένα, έχοντας μεταξύ άλλων στο παλμαρέ της 7 Κύπελλα Πρωταθλητριών/Champions League και 18 εθνικά πρωταθλήματα.

Έχοντας τέτοια ισχυρή φήμη και παγκόσμια ακτινοβολία, ο σύλλογος του Μιλάνου συνεργάζεται πλέον με πάνω από 20 εταιρίες/χορηγούς που διαφημίζονται μέσω αυτού, με τον δεσμό αυτό να γίνεται μάλιστα πιο ισχυρός αλλα και ξεχωριστός εδώ και μερικά 24ωρα.

Συγκεκριμένα από την Δευτέρα (21/2) όταν οι ροσονέρι ανακοίνωσαν με κάθε επισημότητα την τελευταία εμπορική συμφωνία τους, με τη γερμανική ασφαλιστική εταιρία Wefex (με τεράστια οικονομική ανάπτυξη μέσα στην περασμένη δεκαετία) η οποία θα βλέπει να φιγουράρει το όνομά της στο πίσω μέρος της φανέλα της Μίλαν.

Η συμφωνία αποκτά μάλιστα ιστορικό χαρακτήρα αφού για πρώτη φορά ο σύλλογος θα έχει χορηγό και στο πίσω μέρος της εμφάνισής του, αρχής γενομένης από το αποψινό (25/2, 19:45, COSMOTE SPORT 3 HD και LIVE από το SPORT24) ματς κόντρα στην Ουντινέζε στο Σαν Σίρο, στο πλαίσιο της 27ης αγωνιστικής της Serie A.

Το λόγκο της Wefex θα είναι πλέον ευδιάκριτο σε όλα τα παιχνίδια της Μίλαν σε Serie A και Coppa Italia, όπως και σε φιλικά ματς, με την ιταλική ιστοσελίδα "Calcio & Finanza" να αποκαλύπτει πως από αυτό το deal οι ροσονέρι θα βάζουν ετησίως στα ταμεία τους ένα ποσό που θα κυμαίνεται από 6 ως 8 εκατομμύρια ευρώ.

Εκτός της Wefex, η Μίλαν διαφημίζει ήδη την Emirates στο μπροστινό μέρος της φανέλας της ενώ υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με την Bitmex που έγινε χορηγός στο μανίκι.

Σύμφωνα με την "Calcio & Finanza" η αξία της κοκκινόμαυρης φανέλας για τη σεζόν 2021-22 αγγίζει πλέον τα 40 εκατομμύρια ευρώ, αν αναλογιστεί κανείς πως η Μίλαν κερδίζει ετησίως 13 εκατομμύρια ευρώ από την Puma, 14 από την Emirates, 5 από την Bitmex και (εσχάτως) κοντά στα 8 εκατομμύρια ευρώ από την Wefex.

Σημειώνεται πως συμφωνία με χορηγούς για να διαφημίζονται στο πίσω μέρος των φανελών τους έχουν κάνει πρόσφατα και οι Γιουβέντους και Ίντερ, με τους μπιανκονέρι να καρπώνονται ένα ποσό μεταξύ 6,5 και 10 εκατομμυρίων ευρώ από την Cygames και τους νερατζούρι σχεδόν 5 εκατομμύρια από την Lenovo.

TAGS VIRAL ΜΙΛΑΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ