X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Η Heineken είχε το απόλυτο spot δροσιάς και τίμησε τους αληθινούς φιλάθλους στο μεγάλο event του SPORT24

Οι αναγνώστες του SPORT24 έζησαν μία μοναδική εμπειρία στο μεγάλο event του τελικού του Euro 2024, με τη Heineken να προσφέρει το απόλυτο spot δροσιάς και να τιμάει τους αληθινούς φιλάθλους.

Μία ανεπανάληπτη εμπειρία έζησαν οι αναγνώστες του SPORT24 στο μεγάλο event που πραγματοποιήθηκε για τον τελικό του Euro 2024 στην πλαζ της Βούλας.

Πάνω από 170 αναγνώστες του κορυφαίου αθλητικού Μέσου στην Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τον σπουδαίο τελικό μεταξύ της Ισπανίας και της Αγγλίας μαζί με τους αγαπημένους τους δημοσιογράφους σε μία τεράστια γιγαντοοθόνη 9 μέτρων.


Πριν, όμως, από τον μεγάλο τελικό, η Heineken είχε προνοήσει για τους αληθινούς φιλάθλους του ποδοσφαίρου προκειμένου να απολαύσουν τη μοναδική εμπειρία με την κατάλληλη νότα... δροσιάς.

Συγκεκριμένα, το Heineken Beer Bar ήταν το απόλυτο meeting point στο χώρο του event, για μια ανάσα από τα υπόλοιπα activations και must stop σημείο λίγο πριν περάσουν οι αναγνώστες στον χώρο προβολής του τελικού.


Στο bar προσφέρονταν δροσιστικές Heineken, ενώ δεν έλειψαν και οι Heineken 0.0 για όσους ήθελαν να απολαύσουν την αγαπημένη τους γεύση χωρίς αλκοόλ. Παράλληλα, οι αναγνώστες είχαν την ευκαιρία να παίξουν ένα fun quiz για να ανακαλύψουν πόσο αληθινοί φίλαθλοι είναι, περνώντας διασκεδαστικά στην ώρα τους με πολύ γέλιο.

Την ίδια στιγμή, οι δημοσιογράφοι του SPORT24 συζήτησαν και πέρασαν ξεχωριστές στιγμές με όσους αγαπάνε αληθινά το ποδόσφαιρο, τους αληθινούς φιλάθλους τους οποίους αναδεικνύει και η Heineken με μια καμπάνια αφιερωμένη σε αυτούς που έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: το αγνό πάθος και την αγάπη για το ποδόσφαιρο.

Οι αληθινοί φίλαθλοι απόλαυσαν ένα πραγματικά εντυπωσιακό τελικό, ο οποίος κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο.

Όπως άξιζε σε μία τόσο μοναδική βραδιά, παρέα με τη Heineken που πάντα φροντίζει να μας δροσίζει με τις απολαυστικές μπύρες της, αλλά και να μας χαρίζει στιγμές που θα έχουμε μέσα μας για πάντα.

Το απόλυτο spot δροσιάς για τον απόλυτο τελικό.

TAGS ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ BRAND EXPERIENCE
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ