Η "κούπα" φέρνει χρήμα
Η κατάκτηση του πρωταθλήματος από το "τριφύλλι", φέρνει αρκετά χρήματα στα ταμεία της ΠΑΕ
Ενας από αυτούς και ίσως πολύ σημαντικός για την ενίσχυση της ομάδας που θα γίνει ακόμα πιο δυνατή για να κυριαρχήσει και τα επόμενα χρόνια στην Ελλάδα αλλά και την Ευρώπη, είναι ο οικονομικός.
Οι "πράσινοι" με την οριστικοποίηση της κατάκτησης του τίτλου θα πρέπει να βγάλουν τα κομπιουτεράκια και εν συνεχεία με υπομονή να κάνουν τις πράξεις για τα σίγουρα αλλά και τα πιθανά έξτρα κέρδη που θα προσφέρει η είσοδός τους στους “χρυσοφόρους” ομίλους του επόμενου Champions League.
Τα... δεδομένα
Τα πρώτα στοιχεία που έρχονται με βάση τα νούμερα από τα δεδομένα χρήματα που θα βάλουν στα ταμεία τους στο "τριφύλλι" είναι περίπου 13.000.000 ευρώ και απλά θα περιμένουν τις εξελίξεις μέσα στο καλοκαίρι προκειμένου να διαπιστώσουν αν η δεύτερη ελληνική ομάδα που θα παίξει προκριματικά πάρει την πρόκριση ή όχι, αφού σε έναν πιθανό αποκλεισμό τότε τα χρήματα θα αυξηθούν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από τον θεσμό του Champions League, οι "πράσινοι" έχουν να λάβουν με σιγουριά:
Τα μπόνους της πρόκρισης στους ομίλους που αντιστοιχούν σε 3.800.000 ευρώ ενώ περίπου τόσα αναμένονται να είναι τα μπόνους από την συμμετοχή στους έξι αγώνες της πρώτης φάσης με το ποσό να ανέρχεται στα 3.330.000 ευρώ (6ματς Χ 550.000 ευρώ).
Η... σημαντική παράμετρος
Παράμετρος πλέον αποτελεί όπως συνήθως συμβαίνει την περίοδο αυτή, το μάρκετ πουλ που μπορεί να αποφέρει το λιγότερο περίπου 5.000.000 ευρώ στους "πράσινους" ενώ στην καλύτερη των περιπτώσεων θα ανέβει στα 11.000.000 ευρώ, εκτοξεύοντας έτσι τα έσοδα σε υψηλό αριθμό.
Η περίπτωση αυτή εξαρτάται από τρία παρακλάδια που είναι:
-Το μερίδιο κάθε τηλεοπτικής αγοράς
-Τον αριθμό των συλλόγων από την ίδια χώρα
-Τους αγώνες που θα δώσει η κάθε ομάδα στη διοργάνωση
Λογικά και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου το ελληνικό μερίδιο του μάρκετ πουλ αναμένεται να φτάνει περίπου στα 8 ή 9.000.000 ευρώ από τα οποία στον Παναθηναϊκού θα πρέπει να περιμένουν για να δουν, αν η δεύτερη ελληνική ομάδα περάσει από τα προκριματικά για να πάρουν τα μισά από τα προαναφερθέντα ή μπορούν από τον Αύγουστο να υπολογίζουν και στο "πακέτο" αυτό.
Τα... θετικά έξτρα
Ο δρόμος στους "χρυσοφόρους" ομίλους του Champions League, ωστόσο είναι μακρύς και στρωμένος με αρκετά χρήματα. Εκτός από τα δεδομένα υπάρχουν και αρκετά έξτρα που προέρχονται εκ των έσω.
Δηλαδή τους οπαδούς του και την εικόνα που θα έχει το ΟΑΚΑ στα παιχνίδια με την εκτίμησή μας να είναι πως σίγουρα θα υπάρχει sold out και στα τρία εντός έδρας παιχνίδια.
Η τελευταία συμμετοχή στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση την περίοδο 2008-09 στον β' όμιλο με αντιπάλους τις Ιντερ, Βέρντερ Βρέμης και Ανόρθωση απέδειξαν ότι στο "τριφύλλι" οι οπαδοί του διψούν για τέτοια παιχνίδια και κατέκλυσαν το "Σπύρος Λούης" ισάριθμες φορές.
Ετσι οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι μετά από ένα χρόνο απουσίας και με την εικόνα που έδειξαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού με την πορεία τους στο Europa League, δεν αποκλείεται να δούμε τρία ακόμα sold out.
Εδώ υπάρχει και η άλλη μια παράμετρος, αυτή των εισιτηρίων διαρκείας που μπορούν να φέρουν περισσότερα και πιο γρήγορα χρήματα στα ταμεία της ομάδας, αφού πολλοί θα είναι αυτοί που θα θέλουν να προμηθευτούν από νωρίς ένα εισιτήριο διαρκείας εξασφαλίζοντας έτσι μια θέση από νωρίς στο Ολυμπιακό στάδιο.
Οι "πράσινοι" με την οριστικοποίηση της κατάκτησης του τίτλου θα πρέπει να βγάλουν τα κομπιουτεράκια και εν συνεχεία με υπομονή να κάνουν τις πράξεις για τα σίγουρα αλλά και τα πιθανά έξτρα κέρδη που θα προσφέρει η είσοδός τους στους “χρυσοφόρους” ομίλους του επόμενου Champions League.
Τα... δεδομένα
Τα πρώτα στοιχεία που έρχονται με βάση τα νούμερα από τα δεδομένα χρήματα που θα βάλουν στα ταμεία τους στο "τριφύλλι" είναι περίπου 13.000.000 ευρώ και απλά θα περιμένουν τις εξελίξεις μέσα στο καλοκαίρι προκειμένου να διαπιστώσουν αν η δεύτερη ελληνική ομάδα που θα παίξει προκριματικά πάρει την πρόκριση ή όχι, αφού σε έναν πιθανό αποκλεισμό τότε τα χρήματα θα αυξηθούν.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από τον θεσμό του Champions League, οι "πράσινοι" έχουν να λάβουν με σιγουριά:
Τα μπόνους της πρόκρισης στους ομίλους που αντιστοιχούν σε 3.800.000 ευρώ ενώ περίπου τόσα αναμένονται να είναι τα μπόνους από την συμμετοχή στους έξι αγώνες της πρώτης φάσης με το ποσό να ανέρχεται στα 3.330.000 ευρώ (6ματς Χ 550.000 ευρώ).
Η... σημαντική παράμετρος
Παράμετρος πλέον αποτελεί όπως συνήθως συμβαίνει την περίοδο αυτή, το μάρκετ πουλ που μπορεί να αποφέρει το λιγότερο περίπου 5.000.000 ευρώ στους "πράσινους" ενώ στην καλύτερη των περιπτώσεων θα ανέβει στα 11.000.000 ευρώ, εκτοξεύοντας έτσι τα έσοδα σε υψηλό αριθμό.
Η περίπτωση αυτή εξαρτάται από τρία παρακλάδια που είναι:
-Το μερίδιο κάθε τηλεοπτικής αγοράς
-Τον αριθμό των συλλόγων από την ίδια χώρα
-Τους αγώνες που θα δώσει η κάθε ομάδα στη διοργάνωση
Λογικά και εκτός συγκλονιστικού απροόπτου το ελληνικό μερίδιο του μάρκετ πουλ αναμένεται να φτάνει περίπου στα 8 ή 9.000.000 ευρώ από τα οποία στον Παναθηναϊκού θα πρέπει να περιμένουν για να δουν, αν η δεύτερη ελληνική ομάδα περάσει από τα προκριματικά για να πάρουν τα μισά από τα προαναφερθέντα ή μπορούν από τον Αύγουστο να υπολογίζουν και στο "πακέτο" αυτό.
Τα... θετικά έξτρα
Ο δρόμος στους "χρυσοφόρους" ομίλους του Champions League, ωστόσο είναι μακρύς και στρωμένος με αρκετά χρήματα. Εκτός από τα δεδομένα υπάρχουν και αρκετά έξτρα που προέρχονται εκ των έσω.
Δηλαδή τους οπαδούς του και την εικόνα που θα έχει το ΟΑΚΑ στα παιχνίδια με την εκτίμησή μας να είναι πως σίγουρα θα υπάρχει sold out και στα τρία εντός έδρας παιχνίδια.
Η τελευταία συμμετοχή στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση την περίοδο 2008-09 στον β' όμιλο με αντιπάλους τις Ιντερ, Βέρντερ Βρέμης και Ανόρθωση απέδειξαν ότι στο "τριφύλλι" οι οπαδοί του διψούν για τέτοια παιχνίδια και κατέκλυσαν το "Σπύρος Λούης" ισάριθμες φορές.
Ετσι οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι μετά από ένα χρόνο απουσίας και με την εικόνα που έδειξαν οι παίκτες του Παναθηναϊκού με την πορεία τους στο Europa League, δεν αποκλείεται να δούμε τρία ακόμα sold out.
Εδώ υπάρχει και η άλλη μια παράμετρος, αυτή των εισιτηρίων διαρκείας που μπορούν να φέρουν περισσότερα και πιο γρήγορα χρήματα στα ταμεία της ομάδας, αφού πολλοί θα είναι αυτοί που θα θέλουν να προμηθευτούν από νωρίς ένα εισιτήριο διαρκείας εξασφαλίζοντας έτσι μια θέση από νωρίς στο Ολυμπιακό στάδιο.