ΑΕΚ

Η μεγάλη μάχη της ΑΕΚ

Η μεγάλη μάχη της ΑΕΚ

Το Sport24.gr αποκαλύπτει όλες τις διεργασίες που έγιναν στα Σπάτα και τις αποφάσεις που πάρθηκαν για την προώθηση των καρτών διαρκείας και της αίτησης συμμετοχής. Ο Θωμάς Μαύρος θα είναι ο βασικός άξονας και ο Ηλίας Μπόβαλης ο άνθρωπος που επιμελείται την καμπάνια η οποία μοιάζει με προεκλογική πανστρατιά!

Συζητήσεις επί συζητήσεων και ώρες αφοσίωσης πάνω στο μείζον για την ΑΕΚ θέμα της προώθησης των καρτών διαρκείας και της αίτησης συμμετοχής ,φέρνουν το αποτέλεσμα της πανστρατιάς που εντός των επόμενων ωρών θα χτυπήσει την πόρτα του κάθε φίλου της ομάδας ζητώντας του να συνδράμει οικονομικά σε αυτή την τελευταία προσπάθεια για τη σωτηρία της πολύπαθης Ένωσης.

Είτε αγοράζοντας κάρτες διαρκείας, είτε συμμετέχοντας μέσω της σχετικής αίτησης στη χρηματοδότηση της ομάδας με το μίνιμουμ των 20 ευρώ.

Ο Θωμάς Μαύρος και ο Ηλίας Μπόβαλης κλείστηκαν για περισσότερες από 4 ώρες σε ένα γραφείο και κατέστρωσαν το σχέδιο το οποίο θα έχει ως άξονα και κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας τον πρώτο και ως επικεφαλής της εκστρατείας τον δεύτερο.

Η ικανοποίηση του Μαύρου για τη συνεργασία των δύο ανδρών ήταν έκδηλη, καθώς εκτός από τις δικές του ιδέες, εξίσου έξυπνες και με καλές πιθανότητες να αποδειχθούν αποδοτικές βρήκε και εκείνες του γενικού διευθυντή της εταιρείας. Το Sport24.gr αποκαλύπτει τους βασικούς άξονες του project «Κάρτες Διαρκείας - Αίτηση συμμετοχής» όπως αυτό εκπονήθηκε με τη συνεργασία των δύο ανδρών:

1. Αποστολή σχετικών email σε όλες τις επαφές του καθενός ξεχωριστά από όλους τους εργαζόμενους της κιτρινόμαυρης ΠΑΕ. Από σήμερα δε η ΑΕΚ μπήκε σε διαδικασία επαφών με όλους τους συνδέσμους του εξωτερικού ζητώντας τους να βοηθήσουν το εγχείρημα.

2. Προωθητικές ενέργειες μέσω τηλεόρασης και ραδιοφώνου καθώς επίσης και μέσω όλων των social media (facebook, twitter κλπ.).

3. Διαφημιστικά σποτ με κεντρικό πρόσωπο τον Μαύρο. Τηλεοπτικό συνεργείο θα βρεθεί σήμερα στα Σπάτα προκειμένου να βιντεοσκοπήσει τα μηνύματα του Θωμά Μαύρου προς τον κόσμο της ΑΕΚ. Με περισσότερη έμφαση στην αίτηση συμμετοχής ώστε να λάβει ο κόσμος το μήνυμα ότι τα 20 ευρώ από όλους είναι υπερ-απαραίτητα!

4. Αφίσες με τον Θωμά Μαύρο (το σήμα της καμπάνιας για τις κάρτες διαρκείας 2012-13) σε διάφορα σημεία της Αθήνας με προτεραιότητα στις περιοχές που είναι γνωστό ότι υπάρχουν πολλοί φίλοι της ΑΕΚ.

5. Δημόσιες εμφανίσεις του «Θεωμά» στα σημεία πώλησης των καρτών διαρκείας και αιτήσεων συμμετοχής με ξεκίνημα εντός του Σαββατοκύριακου στη Νέα Φιλαδέλφεια.

6. Επισκέψεις του Θωμά Μαύρου τουλάχιστον σε 3-4 μεγάλες πόλεις της Ελλάδας (για αρχή συζητήθήκαν η Πάτρα, η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και η Ρόδος) προκειμένου να μιλήσει και ο ίδιος για την (υπερ)προσπάθεια που γίνεται με μπροστάρη εκείνον.

7. Άνοιγμα στα μέλη των Supporters με σημαντική οικονομική ισχύ προκειμένου να συμβάλουν με την αγορά όσο το δυνατών περισσότερων διαρκείας αλλά κυρίως με την προώθηση του αιτήματος της συμμετοχής στο δικό τους περιβάλλον και στα μέλη τους.

8. Άνοιγμα και στους VIP (τα μπλε καθίσματα του ΟΑΚΑ) προκειμένου να συνδράμουν με αγορά όσο το δυνατόν περισσότερα εισιτήρια διαρκείας (20 κομμάτια σημαίνουν δύο μισθοδοσίες υπαλλήλων - τόσο απλά).

9. Ταξίδια και άλλων μελών της διοίκησης στην επαρχία προκειμένου να «σπρώξουν» τα διαρκείας. Οι Κωστής και Δημητρέλλος ξεκινούν το Σάββατο από την ευρύτερη περιοχή της Θράκης.

TAGS ΑΕΚ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ