Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε τη συμφωνία για το Spotify Camp Nou
Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε τη μεγάλη χορηγική συνεργασία με τη Spotify, η οποία αφορά τόσο τις φανέλες, όσο και την ονομασία του γηπέδου της, που θα μετατραπεί σε Spotify Camp Nou.
Η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία με το Spotify, που μεταφράζεται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ εσόδων για δύο πολύ σημαντικές χορηγίες.
Η εταιρία μουσικού streaming θα εμφανίζεται στη φανέλα της ομάδας από την επόμενη σεζόν και για τέσσερις σεζόν σε άντρες και γυναίκες ως βασικός χορηγός, στη θέση της Rakuten. Επιπλέον, για τις επόμενες τρεις σεζόν θα είναι και η βασική χορηγός των προπονητικών εμφανίσεων της ομάδας.
Ωστόσο, η χορηγική συνεργασία των δύο πλευρών δεν σταματά εκεί. Για πρώτη φορά στην ιστορία του το "Καμπ Νόου" αποκτά χορηγό και μετονομάζεται σε "Spotify Camp Nou".
Η μετονομασία δεν θα γίνει την επόμενη αγωνιστική περίοδο, αλλά έπειτα από τα έργα ανακαίνισης του γηπέδου μέσω του Espai Barça. Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, τη σεζόν 2024-2025 ο σύλλογος θα αγωνίζεται στη νέα έδρα με τη νέα ονομασία.
Ο σουηδικός κολοσσός έχει συμφωνήσει να δώσει 280.000.000 ευρώ για το σύνολο της χορηγικής συμφωνίας, χρήματα τα οποία αποδεικνύονται σωτήρια για την έξοδο του συλόγου από το οικονομικό τέλμα. Η επικύρωση του deal αναμένεται να γίνει στις 3 Απριλίου, σε έκτακτη συνέλευση των μελών.
"Είμαστε πολύ περήφανοι που ανακοινώνουμε αυτόν τον πρωτοποριακό συνασπισμό με έναν παγκοσμίως γνωστό οργανισμό, όπως το Spotify. Αυτή η συνεργασία θα μας επιτρέψει να συνεχίσουμε να φέρνουμε το σύλλογο πιο κοντά στους φιλάθλους του και να τους κάνει να αισθανθούν μέρος της οικογένειας της Μπαρτσελόνα μέσω μοναδικών εμπειριών, συνδυάζοντας δύο δραστηριότητες όπως η ψυχαγωγία και το ποδόσφαιρο", δήλωσε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος των "μπλαουγκράνα", Τζουάν Λαπόρτα.