X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

SPORTS & GOSSIP

Η Rosalia αγαπά την Μπαρτσελόνα και θα γίνει μέρος της εμφάνισής της στο Clasico

Rosalia performs a medley at the 62nd annual Grammy Awards on Sunday, Jan. 26, 2020, in Los Angeles. (Photo by Matt Sayles/Invision/AP) MATT SAYLES/INVISION/AP

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με το Spotify η Μπαρτσελόνα θα αγωνιστεί στο ντέρμπι με τη Ρεάλ έχοντας τον τίτλο του δίσκου της Rosalia στην εμφάνισή της και υπάρχει λόγος για αυτό.

Το βράδυ της Κυριακής η Μπαρτσελόνα υποδέχεται την Ρεάλ Μαδρίτης στο Clasico του ισπανικού ποδοσφαίρου και οι Καταλανοί θα έχουν στην εμφάνισή τους ένα νέο λογότυπο.

Συγκεκριμένα θα αναγράφεται στη θέση του βασικού χορηγού "Motomami" που είναι ο τίτλος του άλμπουμ της Rosalia. Η 30χρονη Καταλανή pop star αγαπάει την Μπαρτσελόνα και δεν το κρύβει.

Έτσι, οι Καταλανοί και το Spotify γιορτάζουν τον ένα χρόνο από την κυκλοφορία του άλμπουμ της βάζοντάς το στη θέση του κεντρικού χορηγού και μάλιστα στο ντέρμπι με τη Ρεάλ Μαδρίτης.

Μάλιστα, ήδη η συγκεκριμένη εμφάνιση βρίσκεται στα επίσημα καταστήματα της Μπαρτσελόνα. Να αναφέρουμε ότι αυτή είναι η δεύτερη φορά που κάνουν κάτι τέτοιο οι μπλαουγκράνα αφού το είχαν επαναλάβει με τον Drake.

Η Rosalia αναμένεται να χαρίσει ένα μοναδικό υπερθέαμα σύντομα και στο ελληνικό κοινό αφού στις 20 Ιουνίου το απόλυτο pop icon των ημερών μας, έρχεται για πρώτη φορά στην Αθήνα στο πλαίσιο του Release Athens X SNF Nostos.

TAGS SPORTS & GOSSIP ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ