Η Βόλφσμπουργκ σταματά, η Μπάγερν συνεχίζει
Η Μπάγερν Μονάχου έθεσε την Παρασκευή το θεμέλιο λίθο στο νέο προπονητικό κέντρο που κατασκευάζει για τις ακαδημίες, αντίθετα με τη Βόλφσμπουργκ, η οποία την Τρίτη έβαζε "στοπ" στο δικό της λόγω Volkswagen.
Στο Μόναχο, παρόντων των Ούλι Χένες και Καρλ-Χάιντς Ρουμενίγκε, τέθηκε ο θεμέλιος λίθος του προπονητικού κέντρου που κατασκευάζει η Μπάγερν και το οποίο προορίζεται για τις ακαδημίες των Βαυαρών. Αυτό εάν όλα κυλήσουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, κάτι το οποίο είθισται στη Γερμανία, αναμένεται να είναι έτοιμο προς παράδοση στην αρχή της σεζόν 2017-2018.
Στην τελετή έδωσαν το παρών τόσο η παρελθούσα όσο και η τωρινή διοίκηση, κάτι που σχολιάστηκε ποικιλοτρόπως από τα γερμανικά ΜΜΕ λόγω της ιδιαιτερότητας της διαδοχής μετά το σκάνδαλο που έστειλε τον Ούλι Χένες στη φυλακή.
"Είναι το καλύτερο νέο για το σύλλογο. Είναι η καλύτερη επένδυση για να βγάλουμε πολύ καλούς ποδοσφαιριστές, για πολλά χρήματα", υποστήριξε ο τεχνικός της πρώτης ομάδας της Μπάγερν, Πεπ Γουαρδιόλα.
Το μέλλον προπονητικό κέντρο της Μπάγερν είναι αρχικού προϋπολογισμού 70.000.000 ευρώ, θα έχει οκτώ γήπεδα προπόνησης αλλά κι ένα κανονικό γήπεδο χωρητικότητας 2.500 θεατών, όπως κι αίθουσες πολλαπλών χρήσεων.
Η Μπάγερν συνεχίζει εκεί που η Βόλφσμπουργκ σταματά
Καλύτερο timing δεν θα μπορούσε να συμπέσει. Την Τρίτη το πρωί ανακοινώθηκε ότι η Volkswagen αναστέλλει την κατασκευή προπονητικού κέντρου της Βόλφσμπουργκ, το οποίο θα προοριζόταν για τις ακαδημίες της ομάδας, αρχικού προϋπολογισμού 220.000.000 -300.000.000 ευρώ.
Ο ίδιος ο γενικός διευθυντής των "λύκων", Κλάους Άλοφς, την περασμένη εβδομάδα καθησύχαζε τους πάντες ότι το γεγονός ότι το λογισμικό παραποίησης των τιμών των ρύπων είχε τοποθετηθεί σε 8 εκατομμύρια ντιζελοκίνητα οχήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση δεν θα επηρέαζε οικονομικά την ποδοσφαιρική ομάδα.
Ωστόσο, στην πράξη όλα φαίνεται πως είναι διαφορετικά. Σύμφωνα με τα γερμανικά ΜΜΕ, η αναστολή ανέγερσης του προπονητικού κέντρου της Βόλφσμπουργκ εντάσσεται σε γενικότερο πλαίσιο περικοπής δαπανών, που εξήγγειλε ο νέος CEO της εταιρίας, Ματίας Μίλερ. Ο ίδιος ο Κλάους Άλοφς εξέφρασε την κατανόησή του για την απόφαση της Volkswagen.