X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ

Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ... ροζ απόχρωσης

Αποκαλυπτήρια για την φετινή εκτός έδρας εμφάνιση της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, που είναι ροζ χρώματος και φέρει την υπογραφή της Adidas, ενώ εμπνεύστηκε από την ιστορική εφημερίδα "The Football Pink".

Μία φανέλα, μία ομάδα. Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αποκάλυψε στο κοινό τη νέα εκτός έδρας εμφάνιση για την αγωνιστική περίοδο 2018/19, η οποία είναι ροζ απόχρωσης, ενώ φέρει την σφραγίδα του αθλητικού γερμανικού κολοσσού Adidas.

"Η κληρονομιά διαρκεί και αυτή τη σεζόν το ροζ κυριαρχεί ξανά. Όχι μόνο στις καρδιές και τα μυαλά των οπαδών, αλλά και στις πλάτες των ηρώων τους", αναγράφεται στο άρθρο που συνόδευε το match programme της αναμέτρησης εναντίον της Τότεναμ και περιεχόταν στο εξώφυλλο της United Review, με τίτλο "Το ροζ επιστρέφει".

Να σημειωθεί ότι η εφημερίδα "The Football Pink" -που είχε γίνει συνώνυμο των Σαββατιάτικων απογευμάτων και αποτελούσε ένθετο της εφημερίδας Manchester Evening News- αν και ανέστειλε την κυκλοφορία της το 2007, αποτέλεσε την έμπνευση που αναζητούσε το τμήμα μάρκετινγκ των "κόκκινων διαβόλων", οι οποίοι θεωρούνται ως ένα εκ των κορυφαίων ποδοσφαιρικών brands του πλανήτη.

TAGS ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ