Μετά τη Red Bull, ο Κλοπ γίνεται πρεσβευτής σε μεγάλη γερμανική εταιρεία
Ο Γιούργκεν Κλοπ μπορεί μετά τη Λίβερπουλ να έγινε ο νέος Παγκόσμιος Επικεφαλής Ποδοσφαίρου των ομάδων της Red Bull, ωστόσο αυτό δεν τον περιόρισε από το να αναλάβει μία ακόμα δουλειά ως πρεσβευτής σε μεγάλη γερμανική εταιρεία.
Μετά τη συμφωνία με τη Red Bull, στην οποία ανέλαβε τον ρόλο του Παγκόσμιου Επικεφαλή Ποδοσφαίρου, ο Γιούργκεν Κλοπ αποφάσισε προχώρησε σε μία ακόμα συνεργασία.
Ο άλλοτε τεχνικός της Λίβερπουλ έδωσε τα χέρια με την MediaMarktSaturn, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του πρεσβευτή μάρκας της εταιρείας, η οποία απασχολεί πάνω από 50 χιλιάδες εργαζόμενους.
Ο 57χρονος Γερμανός θα κληθεί να εμπνεύσει και να υποστηρίξει τις επικοινωνιακές δράσεις της εταιρείας στις έντεκα χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται.
Η ανακοίνωση της MediaMarktSaturn για τον Κλοπ:
"Ο πιο γνωστός προπονητής ποδοσφαίρου της Γερμανίας έχει μια νέα ομάδα: Γιούργκεν Κλοπ ενισχύει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ της MediaMarktSaturn. Το τέλειο ταίριασμα, διότι ο "Normal One" έχει αποδείξει ένα πράγμα πολλές φορές στην καριέρα του: Μπορεί να ενώσει ομάδες με διαφορετικούς ανθρώπους και τα δυνατά τους σημεία κάτω από έναν κοινό στόχο - και να τις οδηγήσει στη μέγιστη δυνατή επιτυχία. ¨
Η συνεργασία, η οποία ξεκινά τώρα από τη Γερμανία, είναι διεθνούς εμβέλειας. Στο πλαίσιο της χριστουγεννιάτικης καμπάνιας από τον Δεκέμβριο, θα επεκταθεί και στις έντεκα χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται ο λιανοπωλητής ηλεκτρονικών ειδών.