ΜΙΛΑΝ

Μίλαν: Τρέλα στον κόσμο και sold out για την τέταρτη εμφάνιση των ροσονέρι

@2025 Antonio Calanni/AP IMAGES

Η τέταρτη εμφάνιση της Μίλαν που φορέθηκε για πρώτη φορά στο ματς κόντρα στην Λάτσιο δέχτηκε σωρεία αρνητικών κριτικών στα social media ωστόσο αγαπήθηκε από τον κόσμο, κάτι που φάνηκε από το γεγονός ότι έγινε sold out μέσα σε λίγες μόλις ημέρες.

Η Μίλαν φόρεσε νέα εμφάνιση στο ματς πρωταθλήματος κόντρα στην Λάτσιο την περασμένη Κυριακή και αυτή δεν… πήγε καλά σε επίπεδο εντυπώσεων. Και αυτό γιατί το φινάλε βρήκε την ομάδα του Κονσεϊσάο να χάνει με 2-1 από τους Ρωμαίους με εύστοχο πέναλτι του Πέδρο στο 90+8′ ενώ αρκετοί ήταν εκείνοι που έκαναν αρνητικά σχόλια στα social media για το κόκκινο-πράσινο χρώμα που παρέπεμπε σε… εθνική Πορτογαλίας.

(new Image()).src = 'https://capi.connatix.com/tr/si?token=90f3eed9-7b9d-4069-a260-3045bc9feaf1&cid=802bc865-afca-472a-8b42-6b7ce9fd58ba'; cnx.cmd.push(function() { cnx({ playerId: "90f3eed9-7b9d-4069-a260-3045bc9feaf1", mediaId: "b2be74bc-7b96-4038-b53e-676e4df3a0d7" }).render("c32b9338b39b441d97b32468df5cc280"); });

Ωστόσο, σε ουσιαστικό επίπεδο η νέα εμφάνιση ήταν απολύτως επιτυχημένη, καθώς σημειώθηκε sold out. Αυτό το αποκάλυψε με δημοσίευμά της η “Gazzetta dello Sport”, που ανέφερε μάλιστα πως το 70% των ατόμων που αγόρασαν τη φανέλα διαδικτυακά ήταν μεταξύ 20 και 29 ετών και το 75% ζουν εκτός Ιταλίας.

Χάρη στη νέα φανέλα μάλιστα, ο Φεβρουάριος έγινε ο καλύτερος μήνας για το ηλεκτρονικό εμπόριο της Μίλαν καθώς ξεπέρασε και τον Δεκέμβριο του 2024 όταν κυκλοφόρησε η επετειακή φανέλα για τα 125 χρόνια από την ίδρυση του μιλανέζικου συλλόγυ.

Επιπλέον, χάρη σε αυτό το επίτευγμα, η Μίλαν είνα ξανά η ιταλική ομάδα με τον υψηλότερο τζίρο (περίπου 400 εκατομμύρια ευρώ), με τα περισσότερα credits να πηγαίνουν στο εμπορικό τμήμα το οποίο αύξησε τα έσοδά του από τα 57 εκατομμύρια το 2018-19 σε 143 το 2023-24.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ