X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΙΛΑΝ

Μίλαν: Το πρωτάθλημα έφερε αύξηση στις πωλήσεις προϊόντων κατά 250%

Ο Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς πανηγυρίζει την κατάκτηση του πρωταθλήματος με τη Μίλαν © 2022 ANTONIO CALANNI / AP IMAGES

Η κατάκτηση του πρωταθλήματος απέφερε στη Μίλαν αύξηση των εσόδων από τις πωλήσεις των επίσημων προϊόντων της κατά 250%.

Η Μίλαν επέστρεψε στους τίτλους αφού κατέκτησε το 19ο πρωτάθλημα στην ιστορία της. Το ντελίριο που προκάλεσε η συγκεκριμένη εξέλιξη στους φίλους των ροσονέρι έφερε μεγάλη αύξηση στα έσοδα του συλλόγου.

Συγκεκριμένα οι πωλήσεις των επίσημων προϊόντων από τις μπουτίκ της ομάδας αυξήθηκαν κατά 250% σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.

Πρώτες σε πωλήσεις ήταν οι φανέλες των Τονάλι, Λεάο, Ιμπραχίμοβιτς, ενώ είναι χαρακτηριστικό πως η τέταρτη σε πωλήσεις εμφάνιση πούλησε περισσότερο από την αντίστοιχη που βρισκόταν στην πρώτη θέση πέρσι.

TAGS ΜΙΛΑΝ ΙΤΑΛΙΑ SERIE A ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ