X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ

Μπαρτσελόνα: Ο Μπαρτομέου έδωσε πάνω από επτά εκατομμύρια στα ΜΜΕ

Ο πρώην πρόεδρος της Μπαρτσελόνα Τζουζέπ Μαρία Μπαρτομέου AP

Ο Τζουζέπ Μπαρτομέου έδωσε σε ισπανικά ΜΜΕ πάνω από 7.000.000 στην τελευταία τριετία του ως πρόεδρος της Μπαρτσελόνα.

Οι έρευνες των οικονομικών αρχών σχετικά με την Μπαρτσελόνα βγάζουν λαβράκια, όπως αποκαλύπτει η ιστοσελίδα The Objective, που έχει πρόσβαση στα σχετικά πορίσματα.

Μία από τις έρευνες εντόπισε τα ποσά που διέθεσε η ομάδα στα ΜΜΕ και σε δημοσιογράφους την τριετία 2018-2021, όπου επικεφαλής της ήταν ο Τζουζέπ Μαρία Μπαρτομέου.

Το συνολικό ποσό ανέρχεται σε 7.227.100 ευρώ και ορισμένα ποσά προκαλούν μεγάλη έκπληξη. Για παράδειγμα, οι "μπλαουγκράνα" κατέβαλαν συνολικά 285.000 στο δημοσιογράφο Μαρσάλ Λορέντε, ποσό μικρότερο από αυτά που έδιναν σε μεγάλους ραδιοφωνικούς σταθμούς όπως ο Cadena SER και ο COPE.

Τα μεγαλύτερα ποσά εισέπραξαν οι δύο μεγάλες αθλητικές εφημερίδες της Βαρκελώνης, η Mundo Deportivo και η Sport.


Όπως προκύπτει από την έρευνα, η Μπαρτσελόνα κατηγοριοποιούσε σε δύο επίπεδα τα ποσά που έδινε σε ΜΜΕ. Το ένα είχε ονομασία "πληρωμές" και το άλλο "ανταλλαγές".

Η αιτία των πληρωμών έχει να κάνει με διαφημιστικές καταχωρίσεις του συλλόγου στα ΜΜΕ.

Στο Objective μίλησαν ορισμένοι δημοσιογράφοι που εργάζονταν στο ραδιόφωνο και είχαν εξασφαλίσει με προσωπικές κινήσεις χορηγία από την Μπαρτσελόνα για τις εκπομπές τους, τονίζοντας ότι δεν υπήρχε κάτι μεμπτό και πως οι ίδιοι ήταν επικριτικοί απέναντι στον Μπαρτομέου.

TAGS ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΙΣΠΑΝΙΑ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ LA LIGA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ