X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ

Μπαρτσελόνα: Το Spotify έντυσε την πρόσοψη του Καμπ Νου

Το Spotify έντυσε την πρόσοψη του Καμπ Νου PRINT SCREEN TWITTER

Το Καμπ Νου μετονομάστηκε σε "Spotify Camp Nou", με την εταιρεία του μουσικού streaming να "ντύνει" την πρόσοψη του γηπέδου της Μπαρτσελόνα.

Τον περασμένο Μάρτιο η Μπαρτσελόνα ανακοίνωσε τη μεγάλη χορηγική συνεργασία της με τη Spotify, η οποία αφορά τόσο τις φανέλες, όσο και την ονομασία του γηπέδου της, που θα μετατραπεί σε "Spotify Camp Nou".

Η εταιρία μουσικού streaming έντυσε την πρόσοψη του Καμπ Νου, όπως φαίνεται από το video που έδωσε στη δημοσιότητα η Μπαρτσελόνα.

Εκτός από τη μετονομασία του γηπέδου σε "Spotify Camp Nou", ο σουηδικός κολοσσός θα εμφανίζεται στη φανέλα της ομάδας από τη νέα σεζόν και για τέσσερις σεζόν σε άντρες και γυναίκες ως βασικός χορηγός, στη θέση της Rakuten.

Επιπλέον, για τις επόμενες τρεις σεζόν θα είναι και η βασική χορηγός των προπονητικών εμφανίσεων της ομάδας.

Το Spotify έχει συμφωνήσει να δώσει 280.000.000 ευρώ για το σύνολο της χορηγικής συμφωνίας, χρήματα τα οποία αποδεικνύονται σωτήρια για την οικονομική ενίσχυση του συλλόγου.

TAGS ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΙΣΠΑΝΙΑ LA LIGA ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ