ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Ο "Νικόλας", πάει στο Καραισκάκης

Ο "Νικόλας", πάει στο Καραισκάκης

Ο "Νικόλας", κατά κόσμο Δημήτρης Μαμιός,μπήκε για τα καλά στη ζωή μας, με την ατάκα του Φουστέρ"Που σαι ρε Νικόλα;" και φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει από το ματς της χρονιάς με την Άντερλεχτ. Διαβάστε για το Backstage της διαφήμισης, την επιλογή του Φουστέρ και το πλάνο με μουστάκι του Μασάντο.

" Θα είμαι κι εγώ εκεί" μας είπε ο Δημήτρης Μαμιός και πρόσθεσε: " πιστεύω ότι θα προκριθούμε γιατί είμαστε καλύτερη ομάδα. Αν παίζαμε με την Παρί δεν θα ήμουν σίγουρος, αλλά με την Άντερλεχτ δεν το συζητώ".

Μας είπε εξ αρχής ότι είναι φίλαθλος του Ολυμπιακού και τον τσεκάραμε, αφούτου τηλεφωνήσαμεμε τη λήξη του συναρπαστικού αγώνα μπάσκετΜπάγερν -Ολυμπιακός και ήταν κι αυτός μπροστά στην τηλεόραση.

Ο Δημήτρης Μαμιός έχει σπουδάσει στην Ανώτερη Ιδιωτική Σχολή Δραματικής Τέχνης «Βεάκη», ενώ ακόμη δεν έχει πάρει το πτυχίο του από το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Αθηνών. Εργάζεται στο θέατρο, ασχολείται με το ραδιόφωνο. Φεύγειτο πρωί από το σπίτι μου, στο Κρυονέρι όπου μένει με τη μητέρα μου, τη γιαγιά του και τις αδελφές του, και επιστρέφει αργά το βράδυ. Κάνει μαθήματα κιθάρας και Σαολίν Κουνγκ Φου, ενώ την Τετάρτη παρουσιάζει μια ραδιοφωνική εκπομπή,όπου παίζεικυρίως ροκ μουσική.

Ο "Νικόλας", πάει στο Καραισκάκης

Πηγαίνει συχνά στο πρακτορείο του, το "Attitude", μέσω του οποίου "έκλεισε" το τηλεοπτικό σποτ, κάνει πρόβες και το Σαββατοκύριακο εμφανίζεται στη θεατρική παράσταση "LOOT" στο θέατρο ΠΚ. Πολύ τρέξιμο, όπως και στο σποτ. Όταν έχει ελεύθερο χρόνο, προτιμά τις βόλτες με τους φίλους του στο κέντρο της Αθήνας, στο Μοναστηράκι και στα Εξάρχεια.Πέρασε μαζί με άλλα 20 άτομα οντισιόν και η τελική επιλογή έγινε από έναν άνθρωπο της Τράπεζας Πειραιάς, της διαφημιστικής εταιρείαςSolidκαι του Ολυμπιακού. Στα γυρίσματα" όλοι οι παίκτες ήταν φιλικοί με κορυφαίο τον Παπάζογλου. Πιάσαμε κουβεντούλα, λες και ήμασταν χρόνια φιλαράκια".

Ο "Νικόλας", πάει στο Καραισκάκης

Μετά το σποτ'άλλαξε η ζωή μου, αφού με αποκαλούνμε το "διαφημιστικό" όνομα μου. Τις προάλλες περπατούσα στην Πανόρμου και ένα φορτηγατζής κόρναρε και φώναξε"γειά σου ρε Νικόλα Ολυμπιακάρα", ενώ μια κοπέλα με ρώτησε δειλά "Ο Νικόλας;". Πολλές τέτοιες ιστορίες. Δεν θέλω βέβαια να μείνω στη μνήμη του κόσμου με αυτό το διαφημιστικό. Θέλω να εκμεταλλευτώ τη δημοσιότητα και να δουλέψωστο θέατρο , στον κινηματογράφο και σε καλές παραγωγές στην τηλεόραση. Ήδη γράφουμε μεφίλους το θεατρικό"Χόμο Γκαλάκτικους", που αναφέρεται στο μέλλον, όταν ο άνθρωπος θα χρησιμοποιεί το 30% του εγκεφάλου του, θα είναι πιο έξυπνος, αλλά τα προβλήματα θα είναι ίδια. Θα υπάρχει εκμετάλλευση και ψέμα από τους πολιτικούς και θα δημιουργηθεί ξανά οικονομική κρίση".

Οexecutivemanagerτης εταιρείαςSolid Λουκάς Πετρούνιας μας εξήγησε πως φτάσαμε στο διαφημιστικό σποτ που έκανε πάταγο." ΗΤράπεζα Πειραιώς που είναι χορηγός στον αθλητισμό και φέτος στον Ολυμπιακό, ήθελε ένα σποτγια να τονισθεί η εμπορική και η χορηγική σχέση της με το κλαμπ.Κάναμε προωθητικές κινήσεις με το μπάσκετ, αλλά για το ποδόσφαιρο επιλέξαμετο τηλεοπτικό σποτ για την ΜΑSTERCARD.

Ο "Νικόλας", πάει στο Καραισκάκης

Θέλαμε να δείξουμε ότι ο φίλαθλος της ομάδας,θα έχει μεαυτή την κάρτα προνόμια και θα ζήσει μοναδικές εμπειρίες. Ένα από αυτά η συνεύρεση του με τους ποδοσφαιριστές.Σκεφτήκαμε να κάνουμε όλα τα γυρίσματα στο λιμάνι του Πειραιά και χρησιμοποιήσαμε τις εγκαταστάσεις του ΟΛΠ.Είχε και σημειολογική σημασία και το όμορφο σκηνικό ήταν στη γέφυρα μέσα στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς.Εκεί δημιουργήσαμε και τη στάση του λεωφορείου. Αποφύγαμε τους εμπορικούς δρόμους, όπου θα προκαλούσαμετο ενδιαφέρον του κόσμου και άλλα παράπλευρα γεγονότα. Το σκηνικό εξάλλου ήταν πολύ κινηματογραφικό.

Το"Νικόλας" το επιλέξαμε γιατί θέλαμε ένα όνομα οικείο, γλυκό και ιδιαίτερο, Δεν θέλαμε τα κοινά "Γιάννης, Γιώργος". Τον ηθοποιό Δημήτρη Μαμιό, μας τον έστειλε η εταιρεία του και έτυχε να είναι και Ολυμπιακός, κάτι που διευκόλυνε τα γυρίσματα. Η μεγάλη δυσκολία ήταν ο λίγος χρόνος που είχαμε στη διάθεση της, αφού μας πίεζε το κλαμπ, αλλά και ο Σάντος. Όλα έγιναν στις 11 Νοεμβρίου, μετά το ματς με τον ΠΑΟΚ και πριν από το πρώτο παιχνίδι της Εθνικής με τη Ρουμανία. Έτσι ο Ολυμπιακός μας διέθεσε αυστηρά τους παίκτες για δυόμιση ώρες και ο Σάντος τους διεθνείς Μανωλά, Μανιάτη, Σάμαρηγια μιάμιση. Όπως καταλαβαίνετε έπρεπε όλα να γίνουν στην εντέλεια και με πρωταγωνιστές τους ποδοσφαιριστές, για πρώτη φορά στα ελληνικά χρονικά".

Ο "Νικόλας", πάει στο Καραισκάκης

Η επιλογή του Φουστέρ"ήταν δεύτερη. Αρχικά σκεφτήκαμε τον Σαβιόλα, αλλά είναι ήπιος και ντροπαλός . Θέλαμε έναν πιο αυθόρμητο και ο Νταβιντ προσαρμόσθηκε γρήγορα στο ρόλο του. Χρειάστηκε μόλις δέκα φορές για να βγει το γνωστό "που σαι ρε Νικόλα;"Όλο το σενάριο ήταν το αρχικό, εκτός από τα μουστάκια του Μασάντο και του Νικόλα. Όταν ο χωρατατζήςΠορτογάλος έμαθε για το "που είσαι ρε Νικόλα; " , φώναζε στα γυρίσματα "που είσαι ρε μουστάκια;" και με δεδομένο τονσχετικό χαμό που έγινε στην ομάδα με το νέο λουκ του, προσαρμόσαμε το χάιδεμα των μουστακιών τους.

Ο "Νικόλας", πάει στο Καραισκάκης

Όλα τα άλλα, ο Μανωλάς με τη μπάλα, η κίνηση στο πίσω μέρος της φανέλας, το "έλα έλα" του Σαβιόλα,ήταν προσχεδιασμένα". Δυσκολεύτηκαν"και με τον καιρό. Έδιναν πρόγνωση για βροχές που δεν ερχόταν. Έτσι αναγκαστήκαμε να φέρουμε βυτιοφόρο για τεχνητή βροχή, αλλά όλοι το διασκέδασαν και τα παιδιά αγάπησαν τον Νικόλα". Στόχος"να δημιουργήσουμε ένασποτ που δεν θα περνάει πολωτικά μηνύματα και αντιπαραθέσεις, Τα καταφέραμε και αναδείξαμε ταυτόχρονα και την μεγαλύτερη ελληνική τράπεζα, την Πειραιώς"

Ο "Νικόλας", πάει στο Καραισκάκης
TAGS ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ