X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ

Ντομενικάλι: "H Ferrari ήθελε να υπογράψει τον Χάμιλτον"

Ο Λιούις Χάμιλτον με τον Φερνάντο Αλόνσο PHOTO CREDITS: ASSOCIATED PRESS

Ο πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι, αποκάλυψε ότι η Scuderia είχε συζητήσεις με τον Λιούις Χάμιλτον για μια ενδεχόμενη μετακίνηση του πρωταθλητή στο Μαρανέλο, αλλά "ποτέ δεν ήταν σωστός ο χρονισμός" για να ντυθεί ο Βρετανός στα κόκκινα.

Πριν από λίγες μέρες ο Χάμιλτον είπε ότι στην καριέρα του, καθώς αυτή οδεύει προς τη δύση της, δεν εκπλήρωσε "το όνειρο κάθε οδηγού να οδηγήσει για τη Ferrari" και ότι «είναι απίστευτο ότι δεν έχω οδηγήσει για τη Ferrari μετά από τόσα χρόνια. Δεν ήταν ποτέ εφικτό και δεν είμαι σίγουρος για ποιο λόγο».

Ο Στέφανο Ντομενικάλι, νυν πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Formula 1, ήταν ο διευθυντής της Scuderia τον καιρό που έγιναν οι επαφές μεταξύ της ιταλικής ομάδας και του Βρετανού οδηγού. Και, σχολιάζοντας όσα είπε ο Λιούις πριν από λίγες μέρες, επιβεβαίωσε ότι συζητήθηκε το ενδεχόμενο να ντυθεί ο πρώην οδηγός της McLaren στα κόκκινα.

"Ναι, η Ferrari ήθελε να αποκτήσει τον Χάμιλτον. Το συζητήσαμε", είπε ο Ιταλός. Ο Χάμιλτον άφησε τη McLaren για τη Mercedes το 2013, όπου έγινε μέλος της κορυφαίας ομάδας που συνέθεταν τότε οι Ρος Μπρον και Νίκι Λάουντα, ενώ ο Ντομενικάλι έμεινε στην ηγεσία του αγωνιστικού τμήματος της Ferrari ως το τέλος του 2014.

Ο Ντομενικάλι συμφώνησε με τα λόγια του Χάμιλτον ότι ο χρονισμός δεν ήταν ποτέ σωστός για να επέλθει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών: "Κι εγώ έτσι το βλέπω, ναι. Και σήμερα ο χρόνος έχει τελειώσει. Υπάρχει μια κινηματογραφική ταινία που δείχνει ακριβώς [το θέμα του χρονισμού], η οποία λέγεται 'Sliding Doors' και έχει να κάνει με τις αποφάσεις. Τι τροπή παίρνει η ζωή σου αν αποφασίσεις να περάσεις μια πόρτα ή όχι;".

Καθώς η Ferrari αποφάσισε να αντικαταστήσει τον Φερνάντο Αλόνσο με τον Σεμπάστιαν Φέτελ, η Mercedes δημιουργούσε αυτή που έμελλε να γίνει η πιο πολυετής «αυτοκρατορία» της Formula 1, που παραμένει αήττητη από το 2014 μέχρι σήμερα. Με αυτήν ο Χάμιλτον κατέκτησε μέχρι στιγμής 6 παγκόσμια πρωταθλήματα και 79 νίκες. "Κανείς δεν μπορεί να πει ότι πήρε τη λάθος απόφαση, αν δει τις σπουδαίες επιτυχίες του τα τελευταία χρόνια", κατέληξε ο Ντομενικάλι.

TAGS ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ FERRARI MERCEDES F1 FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ