O Νίκος Καρόκης στο SPORT 24
Τα 13 "πράσινα" έργα του Ν. Καρόκη, όπως τα παρουσιάζει το SPORT 24. Ανανέωσαν Βύντρα-"Πετρό"
"
Όταν ένα χόμπι βρίσκει πραγματικό κίνητρο που μπορεί να εμπνεύσει τον δημιουργό, τότε το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό".
SPORT 24 - 30 Απριλίου 2007 -. Αυτή ήταν η εισαγωγή που συνόδευε το σήμα των εκατό χρόνων που φιλοτέχνησε ο Νίκος Καρόκης. Δύο σχεδόν χρόνια αργότερα η ίδια εισαγωγή μπορεί να συνοδεύσει τους δεκατρείς πίνακες ζωγραφικής που ο ίδιος δημιούργησε.
Δεκατρία πανέμορφα έργα που φέρνουν στο μυαλό όμορφες αναμνήσεις από τις επιτυχίες που κατά καιρούς έχει πετύχει το τριφύλλι. Δεκατρία έργα δημιουργημένα από την αγάπη για τον Παναθηναϊκό, αλλά και ως ένδειξη ευγνωμοσύνης από τον ίδιο προς την ομάδα που αγαπά.
Το SPORT 24 συνάντησε τον Νίκο Καρόκη και έμαθε για την έμπνευση του, αλλά και για τους συμβολισμούς καθενός από τους δεκατρείς πίνακες.
Η έμπνευση και το concept
" Βασικά ήθελα να κάνω έναν πίνακα για το Οπόρτο γιατί παρακολουθούσα κάτι μαθήματα για σομελιέ (γέλια). Εκεί είδα πως το συγκεκριμένο κρασί, το Πόρτο, σκονίζεται γιατί βρίσκεται αρκετό καιρό στα κελάρια. Την ώρα του μαθήματος σκέφτηκα να γράψω στη σκόνη του μπουκαλιού τη λέξη ΠΑΟ. Αυτή την εικόνα ήθελα να την κάνω σε πίνακα.
Μετά σκέφτηκα πως αν έκανα αυτό θα έπρεπε να κάνω και κάτι άλλο. Έτσι ξεκίνησαν όλα, με πρώτο πίνακα αυτόν του Γουέμπλεϊ, ακολούθησαν το Άμστερνταμ και όλα πήραν το δρόμο τους.
Στη συνέχεια ακολούθησε μια κουβέντα με ένα στέλεχος της ΚΑΕ, τους άρεσε πολύ η ιδέα και είπαμε να κάνουμε μια έκθεση επιλέγοντας δεκατρείς στιγμές όλων των τμημάτων του Παναθηναϊκού. Στην ουσία με εμπιστεύτηκαν χωρίς καν να ξέρουν τι θα φτιάξω".
" Το concept της έκθεσης είναι το στίγμα που άφησε ο Παναθηναϊκός στις πόλεις τις οποίες άλωσε".
Η ματιά του καλλιτέχνη
1. Λονδίνο
" Το Λονδίνο έχει άπειρα πράγματα από τα οποία θα μπορούσα να είχα εμπνευστεί, όπως το Big Ben, οι φύλακες που φοράνε κόκκινα και πολλά άλλα. Ωστόσο κατέληξα στο λεωφορείο γιατί μπορούσα να βάλω και τις στάσεις από τις οποίες πέρασε η ομάδα, του έδωσα και το νούμερο 13, που υπάρχει και στην πραγματικότητα. Έψαξα και βρήκα πως ήταν τα κλασικά διώροφα λεωφορεία του 1971, το δημιούργησα και φυσικά του άλλαξα χρώμα. Από κόκκινο το έκανα πράσινο! Τέλος!"
2. Αθήνα
" Για το ευρωπαϊκό της Αθήνας έπρεπε να βρω κάτι πολύ καλό. Από το τριφύλλι λοιπόν, φωτίζεται ο ναός της Απτέρου Νίκης. Όταν έψαχνα στοιχεία για τον Ναό, βρήκα πως η πρόσοψη της έχει τέσσερις κολόνες, μία δηλαδή για κάθε ένα από τα τέσσερα ευρωπαϊκά. Ήταν ο τέλειος συνδυασμός, ενώ το τριφύλλι φωτίζει τον ναό από τον αθλητικό ουρανό, γιατί το τριφύλλι είναι πάντα ψηλά".
* Τον αγόρασε ο Ομπράντοβιτς
3. Άμστερνταμ
" Τι πιο χαρακτηριστικό από ένα ποδήλατο στο Άμστερνταμ. Από προσωπική εμπειρία του έδωσα το πορτοκαλί χρώμα, ενώ το πράσινο κασκόλ ήταν αρκετό για να φωτίσει τον πίνακα. Αυτός ο πίνακας είναι αφιερωμένος στον Βαζέχα!"
* Ανήκει στον τρελοπολωνό
4. Μιλάνο
" Αυτός ο πίνακας προέκυψε σχεδόν στο τέλος. Είχα ετοιμάσει ήδη πίνακα για τη Σκωτία, αλλά διαισθανόμουν ότι θα χρειαστεί να φτιάξω έναν για το Μιλάνο. Από Ιταλία φυσικά χαρακτηριστική είναι η κόκκινη Φεράρι την οποία μετέτρεψα σε πράσινη καθώς ο Παναθηναϊκός πέρασε σαν Φεράρι από το Μεάτσα. Στην πινακίδα αναγράφεται η ημερομηνία της νίκης, ενώ στις άκρες υπάρχει το ΜΙ που σημαίνει Μιλάνο και το σήμα των εκατό χρόνων του Παναθηναϊκού."
* Τον αγόρασε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος
5. Γκέτεμποργκ
" Θα μπορούσα να επιλέξω κάποια άλλη νίκη, αλλά αυτός ο πίνακας έχει προσωπικό ύφος, καθώς είναι το πρώτο ευρωπαϊκό παιχνίδι που πήγα εγώ ως παιδάκι στην Ελλάδα, κόντρα στη Γκέτεμποργκ. Ο πίνακας αυτός είναι αφιερωμένος στο Σαραβάκο! Πρόκειται για ένα κλασικό μουσείο της περιοχής και το πως φαίνονται τα πράγματα από μέσα. Ένα πράσινο κασκόλ είναι αρκετό για να σηματοδοτήσει την επιτυχία."
6. Μπολόνια
" Στο κλασικό αυτό ιταλικό καφέ, υπάρχει μια κούπα που συμβολίζει την κούπα μέσα στην οποία ήπιαμε τον καφέ μας εκεί. Το καφέ έχει το όνομα vittoria tiumphale που σημαίνει θριαμβευτική νίκη, ενώ και η βέσπα έξω από το καφέ φυσικά είναι πράσινη."
7. Μεξικό
" Από τη στιγμή που θα έφτιαχνα κάτι για την επιτυχία του Παπανικολάου, η ιδέα για τον κάκτο ήρθε αυτόματα. Ένας κάκτος σύμβολο της νίκης κι ένα κομμένο παντελονάκι που πιάστηκε στον κάκτο, από την προσπάθεια του άλτη χαρακτηρίζουν αυτόν τον πίνακα. Το κομμάτι που σκίστηκε φέρει φυσικά το τριφύλλι. Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να βρω τον κύριο Παπανικολάου."
8. Γερμανία
" Ο Δράκος δεν συμβολίζει μόνο τη νίκη στη Βρέμη αλλά όλες τις επιτυχίες που έχει καταφέρει η ομάδα επί Γερμανικού εδάφους. Ο Παναθηναϊκός χτυπάει πάντα σαν δράκος εκεί. Ο πράσινος δράκος του πίνακα είναι ένα χαρακτηριστικό σημείο που υπάρχει στο Μόναχο, το οποίο από τότε που το είδα είναι μονίμως καρφωμένο στο κεφάλι μου και αποτέλεσε την έμπνευση μου για της επιτυχίες στη συγκεκριμένη χώρα."
9. Πράγα
" Στην Πράγα έχουμε τρεις επιτυχίες. Χαρακτηριστικότατες οι κούκλες της πόλης μία εκ των οποίων έπρεπε να ντυθεί στα πράσινα. Φυσικά κάνει και το σήμα της νίκης."
10. Παρίσι
" Η μεγαλύτερη επιτυχία που έχω ζήσει με τον Παναθηναϊκό. Μετά τον τελικό πήγαμε στο Moulin Rouge, τα βλέπαμε όλα πράσινα και ο πίνακας αυτός ήρθε επίσης αυτόματα. Τα κόκκινα τα έβλεπα πράσινα εκείνη τη μέρα και αυτό μετέφερα."
* Τον πήρε ο Παύλος Γιαννακόπουλος
11. Θεσσαλονίκη
" Νομίζω ότι καταλαβαίνουν όλοι πως τα πρασινίσαμε όλα εκεί, είναι όλα άσπρα πράσινα. Ακόμα και τα φώτα είναι στο πράσινο χρώμα γιατί η Θεσσαλονίκη γιορτάζει για τον Παναθηναϊκό."
* Τον πήρε ο Δημήτρης Ιτούδης
12. Πόρτο
" Η πόλη από την οποία ξεκίνησε η ιδέα της έκθεσης. Πιο χαρακτηριστικό πράγμα στο Οπόρτο είναι τα κρασιά το και, τα κελάρια. Επίσης πρέπει να πούμε ότι εκεί έχουμε πιει και δύο μπουκαλάκια με τις δύο νίκες που έχουμε κάνει. Αφήσαμε το στίγμα μας εκεί και πάνω στη σκόνη του μπουκαλιού είναι γραμμένη με το δάχτυλο η λέξη ΠΑΟ και είναι κυριολεκτικά γραμμένη με το δάχτυλο και στον πίνακα!"
13. Βόλεϋ
" Φυσικά έπρεπε να φτιάξω κάτι και για το βόλεϋ, που μπορεί να μην έχει κάποια μεγάλη ευρωπαϊκή επιτυχία, αλλά ήθελα να κάνω κάτι για τη Λεωφόρο και τον κόσμο. Οπότε τι καλύτερο από τον Τάφο του ινδού γεμάτο. Όταν έφτιαχνα αυτόν τον πίνακα τραγούδαγα συνθήματα. Ο πίνακας πάντως ήρθε κι έδεσε με την επιτυχία μας κόντρα στο Ολυμπιακό για το κύπελλο Συνομοσπονδιών!"
Έξι μήνες δουλειά
Αφήνοντας πίσω την δουλειά του και την προσωπική του ζωή, ο Νίκος Καρόκης αφοσιώθηκε στη ζωγραφική και στο πάθος του για τον Παναθηναϊκό.
" Τα έργα τα ξεκίνησα τον Σεπτέμβριο και χρειάστηκα περίπου έξι μήνες για να τα ολοκληρώσω. Ιδιαίτερα τους δύο πρώτους μήνες δούλευα ολημερίς κι ολονυχτίς χωρίς σχεδόν να βγαίνω έξω από το σπίτι. Ωστόσο το όλο εγχείρημα αποτέλεσε μεγάλη τιμή και απόλαυση για μένα."
Ο ξεχωριστός στον ξεχωριστό
Ο πίνακας της Αθήνας αρχικά παρέμεινε κρυφός. Είναι άλλωστε και το έργο που ο ίδιος ξεχωρίζει. Ήδη ο ξεχωριστός κύριος Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς το έχει κλείσει…
" Ξεχωρίζω το 13ο έργο που ήταν κρυφό μέχρι να εμφανιστεί στην έκθεση. Είναι η Αθήνα για το τέταρτο ευρωπαϊκό σαν έμπνευση, αλλά και του Πόρτο από το οποίο ξεκίνησαν όλα."
Τιμή μου!
Το SPORT 24 σχεδόν δύο χρόνια πριν είχε επιλέξει για κεντρική φωτογραφία του θέματος για τον διαγωνισμό της ΠΑΕ για το επετειακό σήμα, το σχέδιο του Νίκου Καρόκη χωρίς να γνωρίζει το δημιουργό. Από τότε μέχρι σήμερα εκείνος θεωρεί τιμή του την επιλογή μας!
" Όλα ξεκίνησαν από τότε. Ήταν και είναι μεγάλη μου τιμή. Άλλωστε είμαι και fan του site σας. Εγώ δεν ήξερα τίποτα, όταν με πήρε ένας φίλος, ενώ ήμουν στο δρόμο και μου είπε τρέχα γρήγορα βάλε sport24, εσένα έχουν…"
Ακολούθησε μια συνέντευξη με τον άγνωστο τότε δημιουργό, που δεν πίστευε πως το δικό του λογότυπο θα αποτελέσει το επετειακό σήμα του Παναθηναϊκού. ΕΔΩ μπορείτε να διαβάσετε εκείνη τη συνέντευξη: Συνέντευξη 30 Απριλίου 2007
Όσο για τα μελλοντικά του σχέδια; "Καταρχήν να σημειώσω ότι αυτή ήταν η πρώτη μου έκθεση και εδώ θα 'θελα να ευχαριστήσω τον κύριο Σταθοκωστόπουλο που μου παραχώρησε το χώρο αλλά και με βοήθησε με την εκδήλωση. Μελλοντικά έχω σκοπό να κάνω και μια έκθεση ζωγραφικής που δεν έχει κάνει με αθλητικά δρώμενα".
Όταν τελειώσουν οι εκπτώσεις…
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είχε συμπεριλάβει στις επετειακές εκδηλώσεις της, τη βράβευση του Νίκου Καρόκη ως δημιουργού του σήματος για τα 100 χρόνια. Μία βράβευση που όμως δεν έγινε ποτέ.
"Το μόνο που έχω να πω γι’ αυτό το πράγμα είναι ότι με το που θα τελειώσουν οι εκπτώσεις θα φροντίσω να πάρω την επετειακή εμφάνιση γιατί πιθανότατα θα τη χάσω."
* Η έκθεση θα συνεχιστεί σήμερα Πέμπτη στα φουαγιέ του Ολυμπιακού Σταδίου πριν από το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τη Ρόμα για την Ευρωλίγκα (20.30)
Δεκατρία πανέμορφα έργα που φέρνουν στο μυαλό όμορφες αναμνήσεις από τις επιτυχίες που κατά καιρούς έχει πετύχει το τριφύλλι. Δεκατρία έργα δημιουργημένα από την αγάπη για τον Παναθηναϊκό, αλλά και ως ένδειξη ευγνωμοσύνης από τον ίδιο προς την ομάδα που αγαπά.
Το SPORT 24 συνάντησε τον Νίκο Καρόκη και έμαθε για την έμπνευση του, αλλά και για τους συμβολισμούς καθενός από τους δεκατρείς πίνακες.
Η έμπνευση και το concept
" Βασικά ήθελα να κάνω έναν πίνακα για το Οπόρτο γιατί παρακολουθούσα κάτι μαθήματα για σομελιέ (γέλια). Εκεί είδα πως το συγκεκριμένο κρασί, το Πόρτο, σκονίζεται γιατί βρίσκεται αρκετό καιρό στα κελάρια. Την ώρα του μαθήματος σκέφτηκα να γράψω στη σκόνη του μπουκαλιού τη λέξη ΠΑΟ. Αυτή την εικόνα ήθελα να την κάνω σε πίνακα.
Μετά σκέφτηκα πως αν έκανα αυτό θα έπρεπε να κάνω και κάτι άλλο. Έτσι ξεκίνησαν όλα, με πρώτο πίνακα αυτόν του Γουέμπλεϊ, ακολούθησαν το Άμστερνταμ και όλα πήραν το δρόμο τους.
Στη συνέχεια ακολούθησε μια κουβέντα με ένα στέλεχος της ΚΑΕ, τους άρεσε πολύ η ιδέα και είπαμε να κάνουμε μια έκθεση επιλέγοντας δεκατρείς στιγμές όλων των τμημάτων του Παναθηναϊκού. Στην ουσία με εμπιστεύτηκαν χωρίς καν να ξέρουν τι θα φτιάξω".
" Το concept της έκθεσης είναι το στίγμα που άφησε ο Παναθηναϊκός στις πόλεις τις οποίες άλωσε".
Η ματιά του καλλιτέχνη
1. Λονδίνο
" Το Λονδίνο έχει άπειρα πράγματα από τα οποία θα μπορούσα να είχα εμπνευστεί, όπως το Big Ben, οι φύλακες που φοράνε κόκκινα και πολλά άλλα. Ωστόσο κατέληξα στο λεωφορείο γιατί μπορούσα να βάλω και τις στάσεις από τις οποίες πέρασε η ομάδα, του έδωσα και το νούμερο 13, που υπάρχει και στην πραγματικότητα. Έψαξα και βρήκα πως ήταν τα κλασικά διώροφα λεωφορεία του 1971, το δημιούργησα και φυσικά του άλλαξα χρώμα. Από κόκκινο το έκανα πράσινο! Τέλος!"
2. Αθήνα
" Για το ευρωπαϊκό της Αθήνας έπρεπε να βρω κάτι πολύ καλό. Από το τριφύλλι λοιπόν, φωτίζεται ο ναός της Απτέρου Νίκης. Όταν έψαχνα στοιχεία για τον Ναό, βρήκα πως η πρόσοψη της έχει τέσσερις κολόνες, μία δηλαδή για κάθε ένα από τα τέσσερα ευρωπαϊκά. Ήταν ο τέλειος συνδυασμός, ενώ το τριφύλλι φωτίζει τον ναό από τον αθλητικό ουρανό, γιατί το τριφύλλι είναι πάντα ψηλά".
* Τον αγόρασε ο Ομπράντοβιτς
3. Άμστερνταμ
" Τι πιο χαρακτηριστικό από ένα ποδήλατο στο Άμστερνταμ. Από προσωπική εμπειρία του έδωσα το πορτοκαλί χρώμα, ενώ το πράσινο κασκόλ ήταν αρκετό για να φωτίσει τον πίνακα. Αυτός ο πίνακας είναι αφιερωμένος στον Βαζέχα!"
* Ανήκει στον τρελοπολωνό
4. Μιλάνο
" Αυτός ο πίνακας προέκυψε σχεδόν στο τέλος. Είχα ετοιμάσει ήδη πίνακα για τη Σκωτία, αλλά διαισθανόμουν ότι θα χρειαστεί να φτιάξω έναν για το Μιλάνο. Από Ιταλία φυσικά χαρακτηριστική είναι η κόκκινη Φεράρι την οποία μετέτρεψα σε πράσινη καθώς ο Παναθηναϊκός πέρασε σαν Φεράρι από το Μεάτσα. Στην πινακίδα αναγράφεται η ημερομηνία της νίκης, ενώ στις άκρες υπάρχει το ΜΙ που σημαίνει Μιλάνο και το σήμα των εκατό χρόνων του Παναθηναϊκού."
* Τον αγόρασε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος
5. Γκέτεμποργκ
" Θα μπορούσα να επιλέξω κάποια άλλη νίκη, αλλά αυτός ο πίνακας έχει προσωπικό ύφος, καθώς είναι το πρώτο ευρωπαϊκό παιχνίδι που πήγα εγώ ως παιδάκι στην Ελλάδα, κόντρα στη Γκέτεμποργκ. Ο πίνακας αυτός είναι αφιερωμένος στο Σαραβάκο! Πρόκειται για ένα κλασικό μουσείο της περιοχής και το πως φαίνονται τα πράγματα από μέσα. Ένα πράσινο κασκόλ είναι αρκετό για να σηματοδοτήσει την επιτυχία."
6. Μπολόνια
" Στο κλασικό αυτό ιταλικό καφέ, υπάρχει μια κούπα που συμβολίζει την κούπα μέσα στην οποία ήπιαμε τον καφέ μας εκεί. Το καφέ έχει το όνομα vittoria tiumphale που σημαίνει θριαμβευτική νίκη, ενώ και η βέσπα έξω από το καφέ φυσικά είναι πράσινη."
7. Μεξικό
" Από τη στιγμή που θα έφτιαχνα κάτι για την επιτυχία του Παπανικολάου, η ιδέα για τον κάκτο ήρθε αυτόματα. Ένας κάκτος σύμβολο της νίκης κι ένα κομμένο παντελονάκι που πιάστηκε στον κάκτο, από την προσπάθεια του άλτη χαρακτηρίζουν αυτόν τον πίνακα. Το κομμάτι που σκίστηκε φέρει φυσικά το τριφύλλι. Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει να βρω τον κύριο Παπανικολάου."
8. Γερμανία
" Ο Δράκος δεν συμβολίζει μόνο τη νίκη στη Βρέμη αλλά όλες τις επιτυχίες που έχει καταφέρει η ομάδα επί Γερμανικού εδάφους. Ο Παναθηναϊκός χτυπάει πάντα σαν δράκος εκεί. Ο πράσινος δράκος του πίνακα είναι ένα χαρακτηριστικό σημείο που υπάρχει στο Μόναχο, το οποίο από τότε που το είδα είναι μονίμως καρφωμένο στο κεφάλι μου και αποτέλεσε την έμπνευση μου για της επιτυχίες στη συγκεκριμένη χώρα."
9. Πράγα
" Στην Πράγα έχουμε τρεις επιτυχίες. Χαρακτηριστικότατες οι κούκλες της πόλης μία εκ των οποίων έπρεπε να ντυθεί στα πράσινα. Φυσικά κάνει και το σήμα της νίκης."
10. Παρίσι
" Η μεγαλύτερη επιτυχία που έχω ζήσει με τον Παναθηναϊκό. Μετά τον τελικό πήγαμε στο Moulin Rouge, τα βλέπαμε όλα πράσινα και ο πίνακας αυτός ήρθε επίσης αυτόματα. Τα κόκκινα τα έβλεπα πράσινα εκείνη τη μέρα και αυτό μετέφερα."
* Τον πήρε ο Παύλος Γιαννακόπουλος
11. Θεσσαλονίκη
" Νομίζω ότι καταλαβαίνουν όλοι πως τα πρασινίσαμε όλα εκεί, είναι όλα άσπρα πράσινα. Ακόμα και τα φώτα είναι στο πράσινο χρώμα γιατί η Θεσσαλονίκη γιορτάζει για τον Παναθηναϊκό."
* Τον πήρε ο Δημήτρης Ιτούδης
12. Πόρτο
" Η πόλη από την οποία ξεκίνησε η ιδέα της έκθεσης. Πιο χαρακτηριστικό πράγμα στο Οπόρτο είναι τα κρασιά το και, τα κελάρια. Επίσης πρέπει να πούμε ότι εκεί έχουμε πιει και δύο μπουκαλάκια με τις δύο νίκες που έχουμε κάνει. Αφήσαμε το στίγμα μας εκεί και πάνω στη σκόνη του μπουκαλιού είναι γραμμένη με το δάχτυλο η λέξη ΠΑΟ και είναι κυριολεκτικά γραμμένη με το δάχτυλο και στον πίνακα!"
13. Βόλεϋ
" Φυσικά έπρεπε να φτιάξω κάτι και για το βόλεϋ, που μπορεί να μην έχει κάποια μεγάλη ευρωπαϊκή επιτυχία, αλλά ήθελα να κάνω κάτι για τη Λεωφόρο και τον κόσμο. Οπότε τι καλύτερο από τον Τάφο του ινδού γεμάτο. Όταν έφτιαχνα αυτόν τον πίνακα τραγούδαγα συνθήματα. Ο πίνακας πάντως ήρθε κι έδεσε με την επιτυχία μας κόντρα στο Ολυμπιακό για το κύπελλο Συνομοσπονδιών!"
Έξι μήνες δουλειά
Αφήνοντας πίσω την δουλειά του και την προσωπική του ζωή, ο Νίκος Καρόκης αφοσιώθηκε στη ζωγραφική και στο πάθος του για τον Παναθηναϊκό.
" Τα έργα τα ξεκίνησα τον Σεπτέμβριο και χρειάστηκα περίπου έξι μήνες για να τα ολοκληρώσω. Ιδιαίτερα τους δύο πρώτους μήνες δούλευα ολημερίς κι ολονυχτίς χωρίς σχεδόν να βγαίνω έξω από το σπίτι. Ωστόσο το όλο εγχείρημα αποτέλεσε μεγάλη τιμή και απόλαυση για μένα."
Ο ξεχωριστός στον ξεχωριστό
Ο πίνακας της Αθήνας αρχικά παρέμεινε κρυφός. Είναι άλλωστε και το έργο που ο ίδιος ξεχωρίζει. Ήδη ο ξεχωριστός κύριος Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς το έχει κλείσει…
" Ξεχωρίζω το 13ο έργο που ήταν κρυφό μέχρι να εμφανιστεί στην έκθεση. Είναι η Αθήνα για το τέταρτο ευρωπαϊκό σαν έμπνευση, αλλά και του Πόρτο από το οποίο ξεκίνησαν όλα."
Τιμή μου!
Το SPORT 24 σχεδόν δύο χρόνια πριν είχε επιλέξει για κεντρική φωτογραφία του θέματος για τον διαγωνισμό της ΠΑΕ για το επετειακό σήμα, το σχέδιο του Νίκου Καρόκη χωρίς να γνωρίζει το δημιουργό. Από τότε μέχρι σήμερα εκείνος θεωρεί τιμή του την επιλογή μας!
" Όλα ξεκίνησαν από τότε. Ήταν και είναι μεγάλη μου τιμή. Άλλωστε είμαι και fan του site σας. Εγώ δεν ήξερα τίποτα, όταν με πήρε ένας φίλος, ενώ ήμουν στο δρόμο και μου είπε τρέχα γρήγορα βάλε sport24, εσένα έχουν…"
Ακολούθησε μια συνέντευξη με τον άγνωστο τότε δημιουργό, που δεν πίστευε πως το δικό του λογότυπο θα αποτελέσει το επετειακό σήμα του Παναθηναϊκού. ΕΔΩ μπορείτε να διαβάσετε εκείνη τη συνέντευξη: Συνέντευξη 30 Απριλίου 2007
Όσο για τα μελλοντικά του σχέδια; "Καταρχήν να σημειώσω ότι αυτή ήταν η πρώτη μου έκθεση και εδώ θα 'θελα να ευχαριστήσω τον κύριο Σταθοκωστόπουλο που μου παραχώρησε το χώρο αλλά και με βοήθησε με την εκδήλωση. Μελλοντικά έχω σκοπό να κάνω και μια έκθεση ζωγραφικής που δεν έχει κάνει με αθλητικά δρώμενα".
Όταν τελειώσουν οι εκπτώσεις…
Η ΠΑΕ Παναθηναϊκός είχε συμπεριλάβει στις επετειακές εκδηλώσεις της, τη βράβευση του Νίκου Καρόκη ως δημιουργού του σήματος για τα 100 χρόνια. Μία βράβευση που όμως δεν έγινε ποτέ.
"Το μόνο που έχω να πω γι’ αυτό το πράγμα είναι ότι με το που θα τελειώσουν οι εκπτώσεις θα φροντίσω να πάρω την επετειακή εμφάνιση γιατί πιθανότατα θα τη χάσω."
* Η έκθεση θα συνεχιστεί σήμερα Πέμπτη στα φουαγιέ του Ολυμπιακού Σταδίου πριν από το παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τη Ρόμα για την Ευρωλίγκα (20.30)