Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως
cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που
αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και
περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.
Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής
τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην
επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε
πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας
ή να αρνηθείτε
να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται
να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας,
αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για
αυτόν τον ιστότοπο.
Το Μουντιάλ 2014 πλησιάζει και οι Βραζιλιάνοι βρήκαν έναν απίστευτο τρόπο να το προμοτάρουν: με το πρόσωπο και την υπογραφή του Πελέ να φιγουράρει σε τηλεφωνικούς θαλάμους. Δείτε φωτογραφίες!
Απέχουμε σχεδόν έναν μήνα από το μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό γεγονός του καλοκαιριού και η Βραζιλία έχει μπει για τα καλά σε ρυθμούς... Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Η τελευταία μάλιστα "έμπνευση" των διοργανωτών προκειμένου να "θυμίσουν" στον κόσμο τι θα παρακολουθήσει από τις 10 Ιουνίου και μετά ήταν άκρως θεαματική, καθώς παρουσιάστηκαν οι νέοι τηλεφωνικοί θάλαμοι που έχουν φαρδιά-πλατιά την υπογραφή του Πελέ.
Και αυτό γιατί στην εξωτερική τους πλευρά είναι ζωγραφισμένο το πρόσωπο του θρυλικού Βραζιλιάνου ποδοσφαιριστή ενώ υπάρχει και το όνομα "Πελέ" πάνω σε αυτό.
Αξίζει να σημειωθεί πως ο ίδιος ο "βασιλιάς" έδωσε το "παρών" σε εκδήλωση παρουσίασης ενός τέτοιου καρτοτηλεφώνου σε κεντρική λεωφόρο του Σάο Πάουλο ενώ την ίδια ώρα λίγα μέτρα πιο πέρα διεξαγόταν πορεία διαμαρτυρίας για το υψηλό κόστος της διοργάνωσης.