Οι απάνθρωποι κανόνες για τα εισιτήρια διαρκείας της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ
Ένας φίλαθλος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ έχασε το δικαίωμα για έναν χρόνο να παρακολουθεί από κοντά τους εκτός έδρας αγώνες, διότι... αρρώστησε! Ο εκβιασμός του συλλόγου δύο χρόνια πριν με τον Ολυμπιακό!
Ένας κάτοχος εισιτηρίου διαρκείας της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ τα τελευταία τριάντα χρόνια έχασε το δικαίωμα να υποστηρίζει την αγαπημένη ομάδα του εκτός έδρας τον επόμενο χρόνο, διότι... αρρώστησε και απουσίασε από έναν αγώνα!
Το απίστευτο περιστατικό αποκάλυψε την ορισμένες φορές απάνθρωπη πολιτική των αγγλικών συλλόγων όσον αφορά τους φιλάθλους και τα εισιτήρια. Η τεράστια ζήτηση ειδικά σε σημαντικούς αγώνες και οι μεγάλες ουρές τόσο στα διαρκείας όσο και στα απλά εισιτήρια, που συχνά αφήνουν πολύ κόσμο εκτός γηπέδου, έχει οδηγήσει τους συλλόγους σε πολύ αυστηρούς κανόνες.
Ένας εξ αυτών εφαρμόστηκε και στην περίπτωση του Γκρέιαμ Κλαρκ, ο οποίος έλαβε μία επιστολή στις 23 Σεπτεμβρίου με την οποία ενημερωνόταν ότι η... ποινή του ήταν η αδυναμία να προμηθευτεί εισιτήριο για εκτός έδρας αναμέτρηση των "κόκκινων διαβόλων" για τους επόμενους δώδεκα μήνες.
Το "έγκλημα" του Κλαρκ ήταν ότι πριν από τον εκτός έδρας αγώνα με τη Χαλ για την Premier League, αισθάνθηκε αδιαθεσία και αποφάσισε να μην ταξιδέψει για να στηρίξει την ομάδα του. Παράλληλα, όμως, δεν ενημέρωσε τον σύλλογο για το πρόβλημά του. Αντ' αυτού, έδωσε το εισιτήριο σε ένα άλλο άτομο, στο οποίο, όμως, δεν επετράπη η είσοδος.
Βάσει κανονισμών, εάν ένας κάτοχος εισιτηρίου διαρκείας δεν δηλώσει εμπρόθεσμα ότι θα απουσιάσει από τον αγώνα, ώστε να ακυρωθεί η κράτηση και η θέση να παραχωρηθεί σε κάποιον από τους χιλιάδες φιλάθλους που βρίσκονται σε αναμονή, τότε ο φίλαθλος αυτός τιμωρείται με έναν χρόνο απουσίας από τις επόμενες εκτός έδρας αναμετρήσεις του συλλόγου.
Όταν έγινε γνωστή η συγκεκριμένη εξέλιξη, άλλοι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας έκαναν λόγο για "αηδιαστική πρακτική" από πλευράς της ομάδας τους. Η επιστολή που έφτασε στο σπίτι του Κλαρκ, πάντως, με την υπογραφή του επικεφαλής εισιτηρίων και μελών, Σαμ Κέλεχερ, ήταν σαφής: "Αν και κατανοούμε ότι μπορούν να προκύψουν καταστάσεις όπου θα σας καταστήσουν ανήμπορους να παρευρεθείτε σε έναν αγώνα για τον οποίο έχετε προμηθευτεί εισιτήριο, είστε πάντα σε θέση να ακυρώσετε το εισιτήριο και να λάβετε αποζημίωση μέσω του κέντρου επικοινωνίας μας. Ο σύλλογος εργάζεται στενά με την FA, την αστυνομία και έναν μεγάλο αριθμό τοπικών αρχών για να αυξήσει τη διάθεση των εισιτηρίων που λαμβάνουμε και έχοντας χιλιάδες ατυχείς αιτόντες σε κάθε αγώνα, θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι αξιοποιείται κάθε εισιτήριο".
Το παράδειγμα με τον Ολυμπιακό
Νωπές είναι ακόμα οι μνήμες από τη διάθεση εισιτηρίων για το ντέρμπι με τη Μάντσεστερ Σίτι τον Μάρτιο του 2014, λίγες ημέρες μετά από τον δεύτερο αγώνα με τον Ολυμπιακό για τη φάση των 16 του Champions League.
Οι "κόκκινοι διάβολοι" είχαν ηττηθεί 2-0 στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης" και η διοίκηση του συλλόγου "απαίτησε" με τον τρόπο της γεμάτο "Ολντ Τράφορντ" στη ρεβάνς, στην προσπάθεια ανατροπής των δεδομένων.
Ο τρόπος που επέλεξε έμοιαζε με... εκβιασμό, αφού ενημέρωσε ότι όποιος κάτοχος εισιτηρίου διαρκείας δεν προμηθευτεί εισιτήριο για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό, θα "τιμωρηθεί" για το επόμενο παιχνίδι και έτσι δεν θα δικαιούται εισιτήριο για το ντέρμπι του Μάντσεστερ μία εβδομάδα αργότερα.
Αυτές οι κενές θέσεις θα διατίθεντο σε άλλους φιλάθλους μετά από κλήρωση και οι "τιμωρημένοι" φίλαθλοι θα έπαιρναν τα χρήματά τους πίσω για το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι το 2013, με την παλιά πολιτική εισιτηρίων διαρκείας, όσοι φίλαθλοι δεν ήθελαν να πληρώσουν παραπάνω για να παρακολουθήσουν επιπλέον αγώνες κυπέλλου (πχ. επαναληπτικούς μετά από ισοπαλία στον πρώτο αγώνα), τότε ακυρωνόταν το εισιτήριο διαρκείας, χωρίς να πάρουν αποζημίωση.