Παρί Σεν Ζερμέν: Η απήχησή της στα social και πωλήσεις φανελών σημειώνει πτώση μετά την αποχώρηση των αστέρων της
Η Παρί Σεν Ζερμέν δεν έχει πλέον στις τάξεις της παίκτη του βεληνεκούς των Μέσι, Νεϊμάρ και Εμπαπέ με αποτέλεσμα να πέφτει και η απήχη του κλαμπ.
Η Παρί Σεν Ζερμέν αποφάσισε να προχωρήσει σε νέο μοντέλο τα τελευταία χρόνια, αφήνοντας το πλάνο με την απόκτηση παικτών - αστέρων, παίρνοντας στη θέση τους πιο νέους ποδοσφαιριστές.
Μετά την αποχώρηση του Κίλιαν Εμπαπέ δεν διαθέτει στο ρόστερ της έναν παίκτη σαν τον Γάλλο σούπερ σταρ, τον Μέσι ή τον Νεϊμάρ (ή τους Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς και Ντέιβιντ Μπέκαμ τα προηγούμενα χρόνια) και αυτό είχε επιπτώσεις τόσο στις πωλήσεις φανελών αλλά και στην απήχηση των λογαριασμών της στα social όπως αναφέρει η Equipe.
Οι πωλήσεις της σημειώνουν πτώση, το ίδιο και η απήχησή της στα social media. Ενδεικτικό είναι ότι ο λογαριασμός της στο Instagram είχε φτάσει να έχει 70.25 εκατομμύρια ακόλουθους και πλέον έπεσε στους 63.7. Μάλιστα έχουν μειωθεί και οι διαπιστεύσεις των δημοσιογράφων για τα εκτός έδρας παιχνίδια της.
Στο παιχνίδι με τη Ρεμς ζητήθηκαν εκ μέρους των Παριζιάνων 38 διαπιστεύσεις πέρυσι, ενώ πέρυσι για το ίδιο παιχνίδι είχαν ζητηθεί 74. Πριν από τρία χρονιά στην έδρα της Ρεμς ο Λιονέλ Μέσι έπαιζε για πρώτη φορά με την Παρί και τότε είχαν ζητηθεί συνολικά 144 διαπιστεύσεις.
Οι Παριζιάνοι θεωρούν ότι είναι μικροφαινόμενα και δεν απειλούν το "brand" του συλλόγου. Άλλωστε υπάρχουν πλαρφόρμες όπως το Twitch και το TikTok που είναι κάτα κύριο λόγο νέοι άνθρωποι και σε αυτές τις πλατφόρμες η Παρί είναι ψηλά.