X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΓΓΛΙΑ

Περίεργη παραίτηση μετά το deal με την Μαν. Γιουνάιτεντ

Λίγες μέρες μετά την απίστευτη εμπορική συμφωνία της Μάντσεστερ Γιουν. με την General Motors ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της τελευταίας αναγκάστηκε να παραιτηθεί με τις φήμες για αυτή την εξέλιξη να οργιάζουν...

H General Motors και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ανακοίνωσαν πριν από λίγες μέρες ότι ο δημοφιλής σύλλογος θα φέρει το λογότυπο της Chevrolet στη φανέλα του, από τη σεζόν 2014/2015.

Την επόμενη διετία θα αντικατασταθεί ουσιαστικά ο μεγάλος χορηγός των "κόκκινων διαβόλων" που καλύπτει το μπροστινό μέρος της φανέλας.

Πρόκειται για την AON που θεωρείται ως ο μεγαλύτερος οργανισμός συμβούλων διαχείρισης κινδύνων, μεσιτείας ασφαλίσεων, αντασφαλίσεων και υπηρεσιών του κλάδου παροχών προσωπικού.

" Είναι μια εξαιρετική συνεργασία, σε βάθος χρόνου, για το σύλλογο μας. Συνεργαζόμαστε εδώ και λίγες εβδομάδες με τη Chevrolet, αλλά μας παρουσίασαν κάποιες εξαιρετικές προτάσεις, που θα είναι επικερδείς και για τις δύο πλευρές, καθώς και για εκατομμύρια των φίλων μας, από την Ευρώπη, μέχρι την Κίνα" τόνισε ο διευθυντής μάρκετινγκ της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Ρίτσαρντ Άρλοντ,

Αίσθηση προκάλεσε το ύψος του deal, το οποίο χαρακτηρίστηκε εξωπραγματικό. Ουσιαστικά η Μάντστερ Γιουνάιτεντ θα καρπωθεί από τη συμφωνία 357 εκατ. λίρες μέχρι το 2021. Διπλάσιο δηλαδή ποσό συγκριτικά με την τωρινή συμφωνία της με την AON.

Αρχικά είχε διαρρεύσει πως το ετήσιο οικονομικό όφελος για τον βρετανικό σύλλογο θα ήταν 28 εκατ. λίρες κάτι που δεν ίσχυε στην πραγματικότητα.

Την ίδια στιγμή αίσθηση προκαλεί το γεγονός πως λίγο μετά τις υπογραφές, ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της General Motors Τζόελ Γιούανικ παραιτήθηκε από το πόστο του.

Εκπόσωπος της εταιρίας εξήγησε πως αυτό συνέβη διότι ο Έγουανικ δεν δικαίωσε τις προσδοκίες που υπήρχαν από την General Motors και τους υπαλλήλους της.

Ανεπίσημα, ωστόσο υπήρξε μεγάλη δυσφορία για το ύψος της κολοσσιαίας συμφωνίας η οποία ασφαλώς ευνοεί την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Είναι χαρακτηριστικό πως μέχρι την σεζόν 2014/2015 το λογότυπο της Chevrolet δεν θα φαίνεται καν στη φανέλα της ομάδας του Σερ Άλεξ Φέργκιουσον παρά τον πακτωλό χρημάτων που δαπανήθηκαν.

Με αυτό το deal, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ κατέρριψε το ρεκόρ της Μπαρτσελόνα που ήταν 25 εκατ. λίρες τον χρόνο για την εμπορική συνεργασία της με την Qatar Foundation.

TAGS ΑΓΓΛΙΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ