ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ ΡΟΝΑΛΝΤΟ

Ρονάλντο: Ο Πορτογάλος και η Χεορχίνα Ροντρίγκες πρωταγωνιστούν στην πρώτη καμπάνια της AROYA Cruises

Ο Ρονάλντο μαζί με την Χεορχίνα Instagram /@cristiano

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο και η Χεορχίνα Ροντρίγκες συμμετέχουν στη νέα διαφημιστική καμπάνια της AROYA Cruises, της πρώτης αραβικής εταιρείας πολυτελών κρουαζιέρων. Το διάσημο ζευγάρι παρουσιάζεται να απολαμβάνει τις παροχές του πλοίου, προβάλλοντας το νέο πρόσωπο του σαουδαραβικού τουρισμού.

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο και η μακροχρόνια σύντροφός του, Χεορχίνα Ροντρίγκες, πρωταγωνιστούν στη νέα διαφημιστική καμπάνια της AROYA Cruises, της πρώτης αραβικής εταιρείας κρουαζιέρας που κάνει δυναμική είσοδο στην πολυτελή τουριστική αγορά.

Το διαφημιστικό video, που ήδη έχει προκαλέσει αίσθηση, παρουσιάζει τον αστέρα της Αλ Νασρ και την οικογένειά του να προγραμματίζουν τις διακοπές τους, μετατρέποντας το σπίτι τους σε ένα φουτουριστικό και πολυτελές περιβάλλον, αντίστοιχο των παροχών που προσφέρει το υπερσύγχρονο πλοίο της AROYA.

Ο Ρονάλντο επιδεικνύει τις ποδοσφαιρικές του ικανότητες, ενώ η Χεορχίνα συμμετέχει με ενθουσιασμό στην προετοιμασία.

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συμμετοχή του στην καμπάνια, δηλώνοντας:“Η Χεορχίνα κι εγώ είμαστε πολύ χαρούμενοι που συμμετείχαμε μαζί σε αυτή την καμπάνια και ανυπομονούμε να πάρουμε την οικογένειά μας σε μια κρουαζιέρα. Απολαμβάνουμε τον τρόπο ζωής στη Σαουδική Αραβία, και η AROYA Cruises αποπνέει αραβικό χαρακτήρα”.

Από την πλευρά της, η Χεορχίνα Ροντρίγκες τόνισε: “Η συνεργασία σε αυτή την καμπάνια ήταν πολύ διασκεδαστική και μας άρεσε που “φέραμε στη ζωή” την AROYA μέσα στο σπίτι μας. Ως μητέρα, μου αρέσουν οι δραστηριότητες για παιδιά που προσφέρονται στο πλοίο, και είμαι σίγουρη ότι οι οικογένειες θα περάσουν υπέροχα”.

Η AROYA Cruises, που λανσαρίστηκε επίσημα τον Δεκέμβριο του 2024, αποτελεί την πρώτη αμιγώς αραβική εταιρεία κρουαζιέρας, φέρνοντας ένα μοναδικό μείγμα πολιτισμού, φιλοξενίας και πολυτέλειας.

Το κύριο πλοίο της εταιρείας διαθέτει 1.678 καμπίνες, δύο πισίνες, 29 χώρους εστίασης και μια σειρά από πολυτελείς εγκαταστάσεις, όπως θέατρο, σαλόνι ομορφιάς και ένα εντυπωσιακό σπα με αλατόλουτρα και δωμάτια χιονιού.

Η συμμετοχή του Ρονάλντο και της αγαπημένης του στην πρώτη επίσημη καμπάνια της AROYA δεν είναι τυχαία – πρόκειται για ένα εμβληματικό δίδυμο που ενσαρκώνει το κομψό, οικογενειακό και παγκοσμίως ελκυστικό προφίλ που θέλει να προωθήσει η νέα αυτή προσπάθεια στον χώρο της διεθνούς πολυτελούς τουριστικής εμπειρίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ