X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Στην υγειά των αληθινών φιλάθλων της Γαλλίας

A France fan yells before a quarter final match between Portugal and France at the Euro 2024 soccer tournament in Hamburg, Germany, Friday, July 5, 2024. (AP Photo/Frank Augstein) AP PHOTO/FRANK AUGSTEIN

Οι ακραίες συμπεριφορές δεν έχουν καμία θέση στον αθλητισμό και το ποδόσφαιρο. Το κορυφαίο σπορ του κόσμου υπάρχει για να ενώνει, όχι για να χωρίζει και η Heineken υψώνει ψηλά ένα ποτήρι μπύρα και εύχεται από καρδιάς “στην υγειά των αληθινών φιλάθλων”! Αυτών που για ακόμη μία μεγάλη διοργάνωση ένωσαν το αγνό τους πάθος για το ποδόσφαιρο και έστειλαν το μήνυμα ότι η αντιπαλότητα διαρκεί μόνο 90 λεπτά και μόνο στις τέσσερις γραμμές του αγωνιστικού χώρου.

Η Γαλλία για ακόμη ένα μεγάλο τουρνουά προχωράει και διεκδικεί τον τίτλο. Φιναλίστ στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα το 2016, φιναλίστ στο Μουντιάλ του 2022, στον κορυφαίο τελικό όλων των εποχών με την Αργεντινή και φυσικά Παγκόσμια Πρωταθλήτρια το 2018.

Με φόρα από τις επιτυχίες των προηγούμενων ετών, η ομάδα του Ντιντιέ Ντεσάμπ έφτασε στα ημιτελικά και στα γήπεδα της Γερμανίας, καταφέρνοντας να αποκλείσει στον προημιτελικό την Πορτογαλία, του Κριστιάνο Ρονάλντο. Σε μία αναμέτρηση που έσπασε καρδιές και κρίθηκε στη διαδικασία των πέναλτι, οι "πετεινοί" αποδείχθηκαν πιο ψύχραιμοι και έκλεισαν rendez-vous με την Ισπανία στους 4.

Μετά το τελευταίο εύστοχο πέναλτι του Ερναντές, ο Εμπαπέ και η παρέα του έστησαν ένα τρελό πάρτι μπροστά από το πέταλο που φιλοξενούσε τους Γάλλους φιλάθλους, υπό τους ήχους του Freed from Desire. Για άλλο ένα ματς, οι Γάλλοι φίλαθλοι έκαναν τη διαφορά με την πολύχρωμη παρουσία τους στην εξέδρα, φορώντας μάσκες λόγω Εμπαπέ, αλλά και ως είθισται "γραφικά" καπέλα, έχοντας πάνω πετεινούς, μπαγκέτες και τρικολόρ αποχρώσεις.

Το σύνθημα "Allez Les Bleus" δόνησε πέρα ως πέρα το Φόλκσπαρκσταντιον του Αμβούργου, ενώ τη στιγμή της εμβληματικής Μασσαλιώτιδας, ρίγος συγκίνησης διαπέρασε όσους βρίσκονταν στο γήπεδο. Μιλάμε άλλωστε, για έναν εθνικό ύμνο σύμβολο, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε και στην οσκαρική ταινία "Καζαμπλάνκα".

Άρρηκτα συνδεδεμένοι και πιστοί στην Εθνική τους, ξεχύνονται στους δρόμους των μεγάλων γαλλικών πόλεων για να πανηγυρίσουν σε κάθε σπουδαία επιτυχία της ομάδας τους, αλλά το πιο σημαντικό είναι πάντα κύριοι και τρέφουν σεβασμό για οποιονδήποτε αντίπαλο, όπως τόνισαν χαρακτηριστικά στην Game Night, ο Παντελής Βλαχόπουλος και ο Θέμης Καίσαρης.

Η Heineken γιορτάζει με τους τρικολόρ τη μεγάλη πρόκριση της Γαλλίας στα ημιτελικά και αναδεικνύει μαζί τους τα ιδανικά των αληθινών φιλάθλων, αυτών που αγαπούν το ποδόσφαιρο, αγαπούν την ομάδα τους και δεν της γυρίζουν την πλάτη όταν χάνει.

TAGS ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ BRAND EXPERIENCE